הדברת תיקן גרמני

הדברת תיקן גרמני כולל אחריות במחיר משתלם

מה ההבדל בין תיקן גרמני לסוגי תיקנים אחרים, למה כל כך קשה להדביר אותו, מה מושך אותו לסביבתכם, איך צריך להדביר אותו, למה אי אפשר לרסס אותו, איך מונעים את הגעתו וכמה עולה הדברת תיקן גרמני? המשיכו לקרוא וגלו את הכול.

מבין כל סוגי התיקנים שקיימים, התיקנים הגרמניים הם הקשים ביותר להדברה, ויש שיגידו שהם גם המרתיעים ביותר, זאת בגלל הכמות הגבוהה שלהם בכל מתקפה. הדברת תיקן גרמני היא סיפור לא פשוט, אך ניסיוננו הרב מבטיח לכם הצלחה בטיפול, ולא רק זה, אלא שאצלנו בחברת הדברה בטוחה תיהנו מהדברה ירוקה שלא מזיקה לסביבה או לבריאותכם. ניפטר לכם מהמזיקים תוך זמן קצר בלי לפגוע בשגרת יומכם או שגרת העבודה שלכם, וזאת במחיר זול שלא תרצו לפספס. הרימו אלינו טלפון כבר עכשיו ובררו כמה יעלה לכם להדביר תיקנים גרמניים – אנחנו עובדים בפריסה ארצית רחבה וזמינים 24 שעות ביממה.

 

הדברת תיקן גרמני מחיר החל מ-250 ₪
אחריות בכתב ואישור ביצוע על כל הדברה
אפשרות להזמין שירות מהיום להיום
מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה

שירות בפריסה ארצית רחבה

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:
הדברת תיקן גרמני

מה זה תיקן גרמני?

כשאתם חושבים על תיקנים, אתם בטח מדמיינים את האמריקאים – הגדולים בעלי צבע חום כהה שמסתובבים לבדם ואף מתעופפים באוויר. התיקן הגרמני (Blattella germanica) שונה מהם לחלוטין, כשיש ביניהם כמה הבדלים בולטים, למשל אין ביכולתו לעוף, אולם ההבדלים האלה מתבטאים לא רק במראה ובהתנהגות, אלא גם בשיטות ההדברה הנדרשות נגדו.

גודל: מקק גרמני מתחיל את חייו בגודל 3 מ"מ כשהוא בוקע, ומגיע לאורך של 13-16 מ"מ בצורתו הבוגרת.

צבע: לתיקן הגרמני יש צבע אדמדם-כתום-חום ו-2 פסים שעוברים על השריון שמאחורי ראשו.

מחזור חיים: זהו חרק בעל גלגול חסר, כלומר הוא בוקע מהביצה כנימפה, ואחרי 2-3 חודשים מגיע לצורתו הבוגרת.

רבייה: נקבת התיקן הגרמני סוחבת איתה את תיק הביצים לכל אורך הדגירה, ומשחררת אותו במקום נסתר 24 שעות לפני שהתיקנים מוכנים לבקוע. מתוך תיק הביצים יצאו כ-40 תיקנים חדשים.

 

כמה עובדות על התיקן הגרמני: מחזור חיים, מאיפה מגיע ואיך הוא נראה

איך נראה תיקן גרמני

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    מה מושך תיקנים גרמניים (ג'וקים קטנים)?

    תיקנים גרמניים בדרך כלל יימצאו בתוך מבנים סגורים, והם מעדיפים מקומות חמים ולחים שבהם יש הרבה מזון ומים עבורם. בדרך כלל הם מופיעים לראשונה בחדרי שירותים או במטבח, במיוחד במטבחי מסעדות, והם מבלים 80% מזמנם בתוך חריצי קירות או כל מקום נסתר אחר שהם יכולים להתחבא בו, כמו למשל מכונת קפה, בר מים, מיקרוגל וכדומה. בניגוד לתיקנים מסוגים אחרים, הם לא נמשכים לביוב ובדרך כלל לא מגיעים משם. הדבר שמושך אותם יותר מכל זה שאריות מזון, ובעיקר תירס.

     

    מה מושך תיקן גרמני

     

     

    נגיעות גבוהה של תיקנים גרמניים

    תיקן גרמני על הקיר

    איך מדבירים ג'וק גרמני ביעילות?

    העמידות של התיקנים הגרמניים לחומרי הדברה ירוקה וגם חומרים כימיים הופכת אותם למזיקים שקשה מאוד להיפטר מהם, אך זה לא בלתי אפשרי. צריך פשוט לסמוך עליהם שיחסלו את עצמם בעזרת כך שיאכלו מפיתיונות מורעלים שנציב להם במקומות אסטרטגיים. הפיתיונות מגיעים בצורת ג'ל, אותו קל ונוח ליישם בכל אזור שבו נמצאו תיקנים, כולל בפינות של משטחי עבודה, קירות, רצפה ואף בתוך חריצים שבהם מסתתרים הג'וקים.

    ג'ל נגד תיקן גרמני מכיל עמילן תירס מורעל, כך שהוא מושך אותם לאכול ממנו, ותוך זמן קצר הוא מחסל אותם. עם זאת, מדובר בחרק שחי בנחיל, ולכן סביר להניח שיימצאו פרטים רבים שלו בסביבה ויהיה צריך הרבה ג'ל כדי להדביר את כולם. לכן אנחנו עושים הדברת ג'וק גרמני גם עם מלכודות פרומון דביקות, שמושכות אותם גם כן וגורמות להם להילכד בלי יכולת לברוח. זה אמנם לא מחסל את הג'וקים, אך זה מונע מהם להסתובב לכם בין הרגליים ואף להתרבות ללא שליטה. את המלכודות האלה נציב למשל מתחת למקרר או בכל מקום נסתר אחר שאליו יכולים להגיע התיקנים.

     

    ג'וק גרמני במחסן

     

    סרטון איך מדבירים תיקנים גרמניים

    למה ריסוס תיקן גרמני לא יעיל?

    מחקר שנערך בארה"ב הראה כי התיקנים הגרמניים מפתחים בבת אחת עמידות בפני כמה חומרי הדברה במקביל ותוך מספר שנים מועטות, מה שמקשה מאוד על הטיפול בהם לאורך הזמן. פעם עוד היה אפשר להדביר אותם בעזרת הדברה כימית, אולם כיום ריסוס תיקן גרמני לצורך השמדתו הוא בלתי אפשרי. תוך דור אחד של תיקנים העמידות יכולה להיות כה גבוהה, עד ששיטה שהצליחה לעבוד על דור קודם לא תוכל לעבוד על דור אחר. מסיבה זו גם לא מומלץ שתנסו להדביר את הג'וקים האלה בעצמכם עם חומרים שתקנו בחנויות, פשוט מכיוון שאתם סתם תבזבזו את כספכם לשווא.

     

    מאיפה מגיע התיקן הגרמני

    איך להיפטר מתיקן גרמני ולמנוע את הגעתו?

    הדרך הטובה ביותר להימנע ממתקפה נוספת של תיקנים גרמניים היא לוודא שהבית או המסעדה שלכם נקיים לחלוטין בסוף כל יום. נקו פירורים שנפלו על הרצפה ונוזלים שנשפכו, ואל תשאירו שום שאריות מזון חשופות. בנוסף, מומלץ לשאוב את הרצפה באופן קבוע, כולל מאחורי הרהיטים ומכשירי החשמל הגדולים. ייתכן שתצטרכו לחסום גם נקודות גישה שמהן מגיעים התיקנים, כמו פתחים בקירות, או לנקות לחות מפתחי אוורור.

    אם תעשו את כל זה, הסיכוי שתצטרכו להזמין שוב שירותי הדברת תיקן גרמני ירד באופן משמעותי. דעו לכם שתוך שנה אחת התיקנים הגרמניים מספיקים להתרבות בקצב של 6 דורות, לכן ברגע שהבחנתם בהם אל תהססו להזמין שירותי הדברה – ככל שנפעל מהר יותר, כך יש סיכוי גבוה יותר להצלחה מהירה.

     

    ג'וק גרמני בבית

    איך להרוג תיקן גרמני בשיטות ביתיות?

    יש לא מעט שיטות ביתיות לחיסול התיקנים הגרמניים שנתקלתם בהם, אך אף לא אחת מהן תפתור לכם את הבעיה באופן מלא. השיטות הבאות יעזרו לחסל תיקנים יחידים שראיתם, אך לא יטפלו בתיקנים שמסתתרים ברחבי המטבח שלכם, שהם הרוב:

    – שטיפת רצפה עם תערובת של חומץ ומים ביחס של 50:50

    – ריסוס עם תערובת של מים ואלכוהול

    – פיזור תערובת של סוכר ואבקת סודה לשתייה באזורים שמועדים לג'וקים

    כל השיטות האלה יפחיתו את כמות התיקנים החיים, אך לא ייפטרו מהביצים או מהתיקנים שלא יבואו במגע איתם, ויהיו הרבה כאלה. כדי לחסל אותם כמו שצריך חייב להזמין מדביר מומלץ.

     

    התפשטות גדולה של מקקים גרמניים במשרד

    תיקן גרמני במשרד

    הדברת תיקן גרמני מחיר – כמה זה עולה?

    כשנגיע אליכם דבר ראשון נחפש את מקומות המסתור הפוטנציאלים של התיקנים הגרמניים, וברגע שנמצא אחד לא נעצור שם ונמשיך לחפש עוד ועוד עד שנוודא איפה בדיוק כולם מסתתרים. לאחר מכן נתחיל עם הדברת ג'וק גרמני בעזרת הצבת פיתיונות הג'ל ומלכודות הדבק, ונעשה זאת בכל אזור שבו נזהה התקהלות גדולה של התיקנים. נגד תיקן גרמני הדברה תעלה בסביבות 250-450 שקלים, וחשוב לנו מאוד לציין שהתהליך אינו מסוכן לכם, לילדים שלכם או לבעלי חיים ואין שום צורך לפנות את האזור.

     

    טיפול בתיקן גרמני באמצעות ג'ל

     

    כמה עולה להדביר תיקן גרמני במפעל?

    הדברה במפעלים עשויה לעלות יותר מאשר הדברה בבית, מאחר שסביר להניח שרמת הנגיעות היא גבוהה מאוד ושהתיקנים מתפרשים על שטח נרחב. יכול להיות גם שיידרשו מספר ביקורים כדי לטפל בבעיית המזיקים, אולם דעו לכם שאחרי ההדברה שלנו אתם מקבלים אחריות למשך 3 חודשים. משמעות הדבר היא שאחרי שאנחנו מדבירים מפעלי מזון, אנחנו יכולים לחזור להדברות נוספות במידת הצורך ללא תוספת תשלום למשך כל תקופת ההדברה. קשה להיפטר מתיקנים שכאלה במפעל, אך זה לא בלתי אפשרי, ואנחנו תמיד מצליחים איפה שאחרים נכשלים.

     

    ג'וק גרמני מת בארון מטבח לאחר הדברה

    איך להרוג תיקן גרמני במטבח

    תיקן גרמני טיפול מקצועי, מהיר ויעיל

    לקוחות רבים שלנו ניסו כבר בעבר להדביר את החרקים האלה בעצמם ונחלו כישלון, מה שרק גרם לזמן רב יותר לעבור ולתיקנים להתרבות ללא בקרה. אנחנו ממליצים לכם להימנע מהזנחת הבעיה ולהזמין נגד תיקן גרמני טיפול בהקדם האפשרי, מכיוון שככל שיהיו יותר פרטים, כך יהיה קשה יותר להדביר אותם, וייתכן שנצטרך לחזור למספר ביקורים כדי לסיים את העבודה כמו שצריך. אנחנו מגיעים ופועלים במהירות, ומבטיחים לכם שנפטור לכם את בעיית המזיקים, כשאתם מקבלים דרכנו גם אחריות למשך תקופת זמן ארוכה. אז הרימו אלינו טלפון כבר עכשיו וקבלו מחירי הדברה משתלמים שלא תרצו לסרב להם.

     

    טיפול בג'וקים גרמניים בארונות מטבח באמצעות ג'ל

    הדברת מקק גרמני בארון מטבח

    שאלות ותשובות על תיקן גרמני הדברה וטיפול מונע

    למה קשה להיפטר מתיקן גרמני?

    מכיוון שהם מתרבים מהר מאוד, מספר קטן של תיקנים גרמניים יכולים לגרום למתקפה חמורה. הם גם עמידים מאוד ויש להם מעט טורפים טבעיים בסביבת בני האדם, ומכל סיבות אלה קשה מאוד להיפטר מהם ללא עזרה של מדביר מקצועי ובעל ניסיון.

    כמה זמן לוקח להדביר תיקן גרמני?

    אם תנסו להדביר את התיקן הגרמני לבדכם ועם שיטות ביתיות, סביר להניח שתילחמו נגדו למשך לא פחות מ-6 חודשים, וככל הנראה הרבה יותר. מנגד, אם תזמינו מדביר מומלץ שיטפל בתיקנים הגרמניים, הוא יוכל להיפטר מהם תוך פחות משבועיים.

    מה הדרך המהירה ביותר להדביר תיקן גרמני?

    השיטה הבדוקה והיעילה ביותר לחיסול מוחלט של תיקנים גרמניים היא הדברה עם פיתיון ג'ל. ברגע שהתיקנים אכלו את כל הפיתיון, יהיה צריך ליישם עוד ממנו בלי להתמהמה, ותוך מספר ימים כל הג'וקים שבסביבה יאכלו ממנו וימותו.

    איך להרחיק תיקנים גרמניים?

    התיקנים הגרמניים שונאים ריחות של קינמון וציפורן, לכן התבלינים האלה יכולים לסייע להרחיק אותם, וכך גם שמנים אתריים שמכילים אותם. עם זאת, הם לא יסייעו בהדברה, אלא רק בהרחקה – עדיין יהיה צריך להדביר אותם כדי להיפטר מהם לחלוטין.

    המאמר נכתב על ידי ערן קיוותי

    מדביר מוסמך בעל רישיון שטח פתוח מספר 2093

    ערן קיוותי בעלים של חברת הדברה בטוחה חי ונושם את תחום ההדברה כבר למעלה מעשור, בעל רישיון הדברה מורחב למבנים ושטחים פתוחים, מבצע את כל סוגי ההדברות עם חומרים מאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה. מתן ייעוץ בתחום ההדברה לעסקים ומוסדות, שירות מכל הלב ומענה מקצועי לכל שאלה ללא התחייבות.

    מומחה להדברת כל סוגי המזיקים והמכרסמים

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call