לוכד עכברים בתל אביב

לוכד עכברים בתל אביב 24 שעות ביממה

מחפשים לוכד עכברים או לוכד חולדות בתל אביב? כמה עולה שירות לכידת עכבר או חולדה? ממי להזמין שירות לכידת עברים וחולדות באזור המרכז?

תושבי תל אביב סובלים ממכה קשה של עכברים וחולדות ויחידת ההדברה של העירייה מבצעת פעולות יזומות כמו פיזור פיתיונות רעילים בקווי הביוב, במחילות שונות במרחב הציבורי, בשווקים הפתוחים ועוד. מאחר ועכברים וחולדות נוטים להסתתר היטב בתוך הבתים ובעסקי וחנויות מזון, האחריות על לכידת המכרסם מוטלת על בעלי הדירה או העסק ועליהם להזמין לוכד עכברים וחולדות בתל אביב באופן פרטי, ולשירות יעיל במחיר אטרקטיבי כדאי לבחור בחברת הדברה בטוחה.

 

✔️ לכידת עכברים בתל אביב – שירות 24/7!
✔️ לוכד עכברים בתל אביב – מגיע תוך חצי שעה
✔️ איתור וסילוק מיידי של עכברים וחולדות 
✔️ אחריות בכתב בסיום העבודה
✔️ מדביר מוסמך עם רישיון מהמשרד להגנת הסביבה
✔️ מספקים שירות גם ביפו ובמזרח העיר

 

להתייעצות והצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:

055-970-5878

לוכד עכברים בתל אביב

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

    מצאתם עכבר בבית או בעסק? הזמינו לוכד עכברים בתל אביב

    עכבר הוא יונק נפוץ בישראל העשוי להפיץ מחלות מסוכנות לבני אדם ולחיות הבית. מעבר לסכנה הבריאותית העכבר עלול לגרום לנזקי רכוש ותשתיות קשים בגלל יכולת הכרסום שלו. המפגש עם העכבר אינו נעים ולרוב מלווה בפחד, הוא עשוי לנשוך, לכן מומלץ לא לנסות ללכוד את העכבר לבד אלא רק על ידי לוכד עכברים בתל אביב בעל ניסיון עשיר.

    בתל אביב ניתן למצוא בעיקר עכבר מצוי, ולעתים אפשר ללכוד גם את עכבר השדה, בעיקר באזורים בעלי צביון חקלאי ובשטחים פתוחים. העכבר המצוי אוהב להסתתר בבתים, הוא מעדיף מקומות מסתור חשוכים ומוגנים כמו עליות גג, מרתפים, מחסנים, תעלות אוורור, מחילות וחורים בקירות ומאחורי ארונות ומקררים.

     

    לכידה של חולדה בתל אביב בלייב

    מה כולל שירות לכידת עכברים בתל אביב?

    לוכד עכברים מנוסה ומיומן מגיע לבית הלקוח ומתחיל בזיהוי המסלול של המכרסם באמצעות איתור הצואה של העכבר. העכברים יוצאים לחפש מזון בעיקר בלילה, הם הולכים בדרך כלל צמוד לקיר, לכן אפשר לפזר אבקה כדי לאתר את עקבות העכבר. בהתאם לסוג העכבר ומסלולו לוכד העכברים יציב מלכודות ופיתיונות לאורך המסלול.

    יש מגוון סוגים של מלכודות המתאימות לשירות לכידת עכברים בתל אביב, חלקן הומניות ואינן גורמות לכאב ולמוות של המכרסם. המלכודות הנפוצות ביותר הם מלכודת דבק, קפיץ, גז ומלכודת חשמלית. אם מאתרים עכבר קטן יש ללכוד את הוריו ולפזר חומר הדברה עם ריח חזק הגורם למכרסם לצאת ממקומו ולברוח לתוך מלכודת או לצאת מהדירה.

    לוכד עכברים בתל אביב המשתמש במלכודות חייב להגיע פעם נוספת לבית הלקוח כדי לפנות את המלכודת עם המכרסם.

     

    חולדה שנתפסה במלכודת דבק בדירה בתל אביב בשכונת פלורנטין

    לכידת חולדה בבית בתל אביב עם מלכודת דבק

    האם יש שירות של לוכד עכברים תל אביב 24 שעות?

    מאחר והעכבר פעיל בעיקר בלילה, רוב הסיכויים לפגוש אותו הוא בשעות המאוחרות. העכברים מפיצים מחלות מסוכנות ועלולים לנשוך, לכן כדאי לחפש לוכד עכברים המציע שירות מסביב לשעון.

    אם נתקלתם בעכבר או גיליתם גללי צואה שלו – מומלץ להזמין מיד לוכד עכברים תל אביב 24 שעות ותוך זמן קצר תוכלו לחזור לשגרת החיים ללא מכרסמים העלולים לסכן אתכם.

     

    מה לעשות אם מוצאים חולדה בבית, בעסק או בחצר? מזמינים לוכד חולדות בתל אביב

    אף אדם לא רוצה להיפגש עם חולדות מאחר והן מסוכנות, מפיצות מחלות ונשיכתן כואבת. לחולדה יש יכולת כרסום מדהימה לכן היא גורמת לנזקים בלתי הפיכים בבית או בעסק, לרבות כרסום חוטי חשמל ותקשורת. כאשר מאתרים סימני כרסום וגללים, ואם שומעים בלילות רעשים מוזרים, חשוב להזמין מיד לוכד חולדות מומלץ בתל אביב.

    החולדות מסתתרות במקומות חשוכים שקשה להגיע אליהם, הן מעדיפות לחיות בעליות גג, מחסנים עמוסים, מחילות בקירות ומאחורי ארונות. החולדה יכולה לטפס לדירה בקלות ולחדור אליה גם מבעד לפתחי הביוב. כאשר מאתרים סימנים של חולדות יש להזמין לוכד חולדות בתל אביב המתמחה בנושא ומציע פתרונות יעילים ומוכחים כמו הדברת חולדות.

    אין לנסות ללכוד את החולדה לבד כיוון שהיא עשויה לתקוף חזרה ולהעביר מחלות לאדם ולחיות הבית. חשוב לציין כי לכידת חולדה בתל אביב בתוך הדירה, במחסן או בבית עסק היא באחריותכם. לכן, מומלץ להזמין לוכד חולדות המפזר מלכודות שונות, ומומלץ לא לפזר רעל וחומרי הדברה נגד חולדות כיוון שהחולדה עלולה להסתתר היטב ולמות במקום ללא גישה נוחה, ותוך זמן קצר עלולים לסבול מריח נוראי של הנבלה וממפגע בריאותי מסוכן.

     

      לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

       

      כמה עולה לכידת עכברים וחולדות בתל אביב?

      תושבי העיר סובלים כל השנה ממכת חולדות ועכברים, למרות מאמצי מחלקת ההדברה בעירייה. כיום מקובל להזמין לוכד עכברים וחולדות הפועל בשיטות הומניות וללא ריסוס חומרי הדברה מסוכנים. רוצים לדעת כמה עולה לכידת עכבר בתל אביב ומה המחיר הממוצע ללכידות חולדות? הביטו בטבלה הבאה:

      סוג השירות מיקום ידוע מיקום לא ידוע
      לכידת עכבר החל מ-300 ₪ החל מ-350 ₪
      לכידת חולדה החל מ-300 ₪ החל מ-350 ₪

      שאלות ותשובות לפני שמזמינים לוכד חולדות ועכברים בתל אביב

      תוך כמה זמן מגיע לוכד חולדות בתל אביב?

      אנו מתחייבים להגעה מהירה ביותר, ברוב המקרים נגיע תוך 30 דקות אליכם, התחייבות של עד שעתיים מהרגע שהתקשרתם.

      מה עושים אם לא יודעים איפה החולדה או העכבר?

      כאשר המיקום אינו ידוע עושים סריקה בכל הבית בודקים מקומות מסתור וגללים ובמידה ולא מוצאים מניחים מלכודות עם ריח משיכה חזק שהמכרסמים לא יכולים לעמוד בפיתוי.

      כמה עולה לכידת עכבר בתל אביב מאחורי המקרר?

      במידה והמיקום ידוע המחיר נע בין 200-550 שקלים ללכידה, תלוי בשעה, אם זה אחרי השעה 20:00 המחיר כמובן יקר יותר.

      מה עושים כששומעים חולדות בגג רעפים בתל אביב?

      כאשר שומעים מכרסמים בגג רעפים, מפזרים רעלים ומלכודות, במידה ומדובר בבית פרטי שמים רעלים בביוב וסוגרים חורי כניסה ורעלים במחילות, יוצרים רשת הגנה לבית כדי למנוע מהחולדות להיכנס אליכם.

      אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

        whatsapp
        להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
        📞 055-970-5878
        whatsapp
        call