לוכד עכברים בראשון לציון

לוכד עכברים בראשון לציון בשיטות הומניות ובמחיר אטרקטיבי

סובלים מביקורי עכברים וחולדות בדירה, בבית הפרטי או בעסק? אם אתם מחפשים לוכד עכברים בראשון לציון המתמחה גם בלכידת חולדות הגעתם למקום הנכון! הזמינו עכשיו שירות ללכידת עכברים וחולדות במחירים אטרקטיביים מחברת הדברה בטוחה.

תושבים ובעלי עסקים רבים בראשון לציון והסביבה סובלים ממכת עכברים וחולדות, בעיקר בחודשי הקיץ אך גם בשאר העונות. עכברים וחולדות הם מכרסמים נפוצים בישראל, המפגש איתם אינו נעים ולרוב מבהיל, הם מפיצים מחלות וזיהומים, גורמים לנזקים קשים לכבלי חשמל ולתשתיות בבית, ובמקרים מסוימים הם עלולים לנשוך ולשרוט. בעזרת לוכד חולדות בראשון לציון המתמחה גם בלכידת עכברים, אפשר להרחיק ביעילות את המכרסמים, אך מעבר להרחקת המכרסם יש לבצע טיפולי מנע כדי להקשות על עכברים וחולדות לחזור למבנה או לחצר.

✔️ לכידת עכברים בראשון לציון – בכל שעה גם בלילה!
✔️ לוכד עכברים בראשון לציון – 30 דקות הגעה!
✔️ מאתרים ומסלקים את העכבר בזמן אמת
✔️ אחריות בכתב בסיום העבודה
מדביר מוסמך ברישיון המשרד להגנת הסביבה
מספקים שירות בכל שכונות העיר
להתייעצות והצעת מחיר נוחה ומשתלמת חייגו:

055-970-5878

לוכד עכברים בראשון לציון

יש לכם עכבר בבית או בחצר? הזמינו לוכד עכברים בראשון לציון

לוכד עכברים מציע שירות מהיר ויעיל ללכידת כל סוגי העכברים, הוא מוסמך גם ללכידת חולדות. בעבר היה נהוג לבצע הדברה נגד עכברים באמצעות פיזור פיתיונות מורעלים וחומרי הדברה כימיים. כיום, השיטה הנפוצה ללכידת עכברים מבוססת על מלכודות הומניות ללא גרימת מוות וכאבים למכרסם הלכוד בפנים.

באזור ראשון לציון ניתן למצוא שני סוגים עיקריים של עכברים – עכבר מצוי שאוהב להסתתר בתוך בתים, דירות מחסנים ועסקים שונים, ועכבר השדה המעדיף לחיות באזורים כפריים ובשדות הפתוחים. לוכד עכברים בראשון לציון מגיע בזמן הקצר ביותר לבית הלקוח כדי לזהות את סוג העכבר ולבחור את שיטת הפעולה הטובה והיעילה ביותר. לוכד עכברים מיומן מאתר במהירות את מסלול ההליכה של העכבר בבית, לאחר מכן הוא מניח מלכודות עם פיתיונות כדי ללכוד את העכבר ולשחרר אותו לחופשי בחיק הטבע.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    מה כולל שירות לכידת עכברים בראשון לציון?

    שירות לכידת עכברים מבוסס על 5 שלבים עיקריים:

    √ ניטור המסלול בו העכבר צועד בלילות כדי לחפש מזון. יש לאתר את הגללים שהעכבר משאיר אחריו כדי לגלות את מקום המסתור שלו.

    √ בחירת שיטת לכידת העכבר, יש מגוון סוגי מלכודות ויש גם חומרי הדברה כימיים וירוקים.

    √ פיזור מלכודות שונות לאורך מסלול העכבר, לוכד העכברים מבקר בנכס כמה פעמים עד לכידת העכבר.

    √ אם מאתרים משפחת עכברים יש ללכוד קודם את ההורים ולאחר מכן לפזר מלכודות נוספות ללכידת העכברים הצעירים.

    √ פעולות מנע כמו איטום חריצים ומחילות בקירות ובחצר, בהתאם לצורך ואם סובלים ממכת עכברים המדביר ימליץ על הדברה כימית. עליו לאתר את פגרי העכברים ולהוציאם ממקומות המסתור אחרת עלולים לסבול מריח נוראי של נבלה ומסיכון לזיהומים ומחלות.

    שירות לכידת עכברים בראשון לציון ניתן על ידי אנשי מקצוע מנוסים. חשוב לציין כי עכברים מסתתרים היטב במקומות מסתור קטנים וחבויים לכן קשה לאתר אותם ונדרש ידע וניסיון מקצועי. העכברים נוטים להסתתר ולהתרבות בעליות גג, מאחורי ארונות ומקררים, בחללים מעל התקרה ובתוך הקירות, במחסנים, במרתפים ובמחילות בבית ובחצר. הם אוהבים מאוד לחיות בעסקי מזון כמו מסעדות, בתי קפה, מעדניות וכיוצא בזה.

     

    שירותי חירום – לוכד עכברים בראשון לציון 24 שעות

    אף אדם לא רוצה להיפגש ולבטח שלא לחיות בבית עם עכברים או חולדות. עם זאת, רבים סובלים ממכת עכברים בבית או בעסק שלהם, והפתרון המומלץ הוא לבחור לוכד עכברים מקצועי ואמין.

    חברה מובילה להדברות כמו הדברה בטוחה מציעה שירותי חירום ושולחת לוכד עכברים ראשון לציון 24 שעות מיד לאחר הקריאה. השירות כולל ניטור, פיזור מלכודות, ביקור נוסף לבדיקת המלכודות ולהרחקת העכברים שנתפסו. לאחר לכידת העכבר יש לנקות היטב את האזור וכדאי לבצע חיטוי והדברה נגד עכברים.

     

    נפגשתם עם חולדה באמצע הלילה? הזמינו לוכד חולדות בראשון לציון

    המפגש עם חולדה אינו נעים ואפילו מסוכן. החולדות גדולות יותר מעכברים, הן מפיצות מחלות מסוכנות וזיהומים קשים, כמו כן הן גורמות לנזקים בלתי הפיכים לרכוש ולתשתיות בגלל יכולת הכרסום שלהם.

    באמצעות לוכד חולדות בראשון לציון תוכלו להיפטר מהמכרסם המסוכן לבריאותכם ולבריאות חיות המחמד שלכם. אם נתקלתם באמצע הלילה בחולדה או בעכבר אין צורך לברוח מהבית – התקשרו והזמינו שירות של לוכד עכברים וחולדות בראשון לציון, ותוך זמן קצר תוכלו לחזור לשגרת חייכם וליהנות משקט נפשי וממחיר אטרקטיבי.

    לכידת חולדות בראשון לציון אינה דבר של מה בכך, יש לאתר את מקום המסתור של המכרסם, בדרך כלל לפי גללים, סימני כרסום ורעשים הייחודיים לחולדות. החולדה אוהבת מקומות חשוכים ונסתרים מהעין, היא מהירה מאוד וקשה ללכוד אותה. לכן, לוכד חולדות מומלץ בראשון לציון יפזר מלכודות מיוחדות באמצעותן אפשר לתפוס את החולדה ולהרחיק אותה מהבית, מהחצר או מהעסק. יש מלכודות שונות נגד חולדות, בדרך כלל משתמשים במלכודות קפיץ, דבק וכלובים.

     

    כמה עולה שירות לכידת עכברים וחולדות בראשון לציון?

    רוצים לדעת כמה עולה לכידת עכבר בראשון לציון ומה התעריף ללכידת חולדות? לפניכם מחירון מומלץ.

    לכידת עכבר בראשון לציון מקום ידוע החל מ-300 ₪
    לכידת עכבר במקום לא ידוע החל מ-350 ₪
    לכידת חולדות בראשון לציון 350-600 ₪

     

     

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call