הדברה לפני כניסה לדירה

הדברה לפני כניסה לדירה – הזדמנות אחרונה להגן על הבית

למה כולם ממליצים על הדברה לפני כניסה לדירה, אילו מזיקים עלולים להיות בבית שזה עתה נבנה, כמה עולה לרסס את הבית לפני שעושים פרקט ואיך למנוע ממזיקים להגיע גם אחרי שנכנסים לדירה? המשיכו לקרוא וגלו את כל התשובות.

כשאתם נכנסים לדירה חדשה, אתם מאמינים שאתם נכנסים לבית סטרילי ונקי לחלוטין ממזיקים, אך תאמינו או לא, המצב הוא בדיוק הפוך. המקום שהיה עד לא מזמן אתר בנייה, היווה כר פורה למזיקים רבים שאיש לא טיפל בהם, ובשנים האחרונות התברר שחולות רבים שמשמשים לבנייה מכילים טרמיטים, שלנזקיהם אתם תחשפו רק בעוד שנים רבות. לכן הדברה לפני כניסה לדירה היא ההזדמנות האחרונה שלכם להגן על ביתכם ולוודא שאתם באמת נכנסים לבית נקי ממזיקים, ואנחנו בחברת הדברה בטוחה מוכנים לעשות זאת עבורכם במחיר משתלם שחבל לפספס. הרימו אלינו טלפון עוד היום, קבלו הצעת מחיר להדברה בדירה חדשה אחרי בנייה או בדירה שפונתה מדיירים קודמים, ואנחנו נדאג שלא יהיה בה אף מזיק כשתיכנסו אליה.

 

✔️ הדברה לפני כניסה לדירה מחיר החל מ-250 ₪
✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה
✔️ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ ריסוס לדירה באמצעות חומרים ידידותיים לחיות מחמד
✔️ שירות 24/7 – זמינות מיידית
✔️טיפול ומניעה של כל סוגי המזיקים בישראל
להתייעצות וקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
055-970-5878
הדברה לפני כניסה לדירה

אילו מזיקים יכולים להימצא בדירה לפני שנכנסים אליה?

יש 2 מצבים של דירה לפני כניסה – דירה חדשה שנבנתה בזה הרגע או לא מזמן, ודירה שפינו אותה דיירים שגרו בה במשך שנים. במקרה הראשון יתכן שיהיו בדירה ג'וקים או נמלים שנותרו משלבי הבנייה, או טרמיטים שהגיעו עם חולות הבנייה. במקרה השני אתם עלולים גם כן לסבול מקן נמלים שקיים בקירות, או מעשים שנותרו בארונות. בכל אחד מהמקרים שצוינו ניתן ומומלץ לטפל עוד לפני הכניסה. הדברת דירה לפני כניסה תסייע לוודא שלא תצטרכו להתמודד עם בעיות מזיקים למשך השנים הקרובות, ואנחנו מספקים לכם על כך אחריות לתקופה של עד שנה מיום ההדברה.

 

הדברה לדירה לפני אכלוס

 

ריסוס דירה לפני פרקט – הוצאה קטנה שתחסוך לכם הרבה

יש מזיקים רבים שניזונים מפרקט, כשכמובן יש לציין את הטרמיטים, אך הם לא היחידים. כל מזיקי העץ עלולים לאכול את הפרקט שלכם מבפנים, ולכן מומלץ להדביר את הדירה עוד לפני הנחת הפרקט, כדי לוודא שלא תצטרכו לשלם הרבה לאחר מכן על החלפתו. כמובן שאפשר להדביר את הפרקט גם אחרי הנחתו ובמידה והגיעו מזיקים, אך ריסוס דירה לפני פרקט מומלץ בין היתר גם מכיוון שכך ניתן לבצע עבודה יסודית יותר. את הפרקט יש לרסס עם חומרים עדינים בלבד, בעוד שלפני הנחתו אפשר להשתמש בחומרים חזקים ויעילים יותר. המחיר לריסוס בדירה מתחיל ב-250 ₪.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    אפשר לעשות גם הדברה לבית חדש מאוכלס

    אמנם עדיף לנו לעבוד בסביבה נקייה וסטרילית לחלוטין מכל חפץ או רהיט, אך אנחנו מודעים לכך שזה לא תמיד אפשרי. אם לא ידעתם שעליכם להדביר את הבית לפני שאתם נכנסים אליו וגיליתם את המזיקים רק אחרי שכבר התמקמתם בו, אל חשש – אפשר להדביר את כל הבית גם כשהוא מאוכלס. הדברה בבית חדש עם זאת כן תצריך מאיתנו לטפל בכל פינה, ולכן נצטרך להזיז רהיטים כדי להגיע לאזורים שלא נגישים לנו. יחד עם זאת תצטרכו לשהות מחוץ לבית למשך זמן ההדברה וכשעה אחריה.

     

    הדברת בית חדש מקבלן לפני או אחרי שיפוץ?

    השאלה הזו היא קצת טריקית, מכיוון שלמעשה אין זמן לא טוב לבצע בו הדברה. כמובן שמומלץ להתחיל איתה כמה שיותר מוקדם, אך בהתאם למשך הזמן שייקח לקבלן לשפץ לכם את הבית, ייתכן שצריך יהיה להדביר גם במהלך השיפוץ או אחריו. עבודות השיפוץ מלכלכות מאוד, ותהליכים כמו שבירת קירות או הרמת רצפות עלולים ליצור פתחים למזיקים לחדור לביתכם. אז מתי כדאי להדביר? ההמלצה שלנו היא לא להזמין מדביר רגע לפני השיפוץ, אלא במהלכו או אחריו. זאת כמובן למעט במקרה שבו יש חשד לטרמיטים, אותם צריך להדביר ללא דיחוי – גם לפני השיפוץ.

     

    סרטון הדברה לדירה חדשה מקבלן לפני כניסה

     

    איך למנוע הגעה של מזיקים לדירה שאתם נכנסים אליה?

    אחרי עבודתנו אנחנו נותנים לכם כתב אחריות, כלומר אם יגיעו מזיקים אנחנו נחזור להדברה בשנית. עם זאת, סביר להניח שזה לא יקרה, מכיוון שכל עוד עשינו הדברה לפני כניסה לבית כשהוא היה ריק לחלוטין, זה אומר שהגענו לכל חריץ ולכל פינה ולא השארנו למזיקים שום סיכוי לשרוד. יחד עם זאת, תמיד יוכלו להגיע מזיקים אחרים אם תאפשרו להם את התנאים שמתאימים להם או אם תביאו אותם איתכם, לכן עקבו אחרי הטיפים הבאים על מנת לשמור על בית נקי ממזיקים:

    נקו היטב את הבית לפני הכניסה אליו – מזיקים בכלל ועכברים בפרט אוהבים בתים מלוכלכים, לכן עליכם לנקות היטב את כל הבית, ובמיוחד את המרתף ועליית הגג.

    פנו פסולת מהחצר – אם אתם עוברים לבית עם חצר, פנו ממנה ערימות עצים ועלים שנשרו, אשר מהווים מקומות שבהם יכולים לשגשג מזיקים רבים.

    גזמו ענפים שקרובים לגג – עוד בנושא החצר, הענפים שקרובים לגג יכולים להוות נקודת גישה לעכברים אל עבר עליית הגג שלכם.

    אטמו חורים, סדקים וכל נקודת חדירה אפשרית לבית – הסדקים שבקירות יכולים להכיל בתוכם קן שלם של נמלים, ועכברים יכולים לחדור דרך חריצים קטנטנים בעובי של עיפרון.

    אל תעבירו איתכם פרטי מזון – אם היו לכם עשים במטבח של הבית הקודם, תהיו בטוחים שתביאו אותם לבית החדש עם פרטי מזון שתביאו ממנו. עדיף להיפטר מאורז, דגנים וכדומה ולא להביא אותם לבית החדש שאליו אתם עוברים.

     

    שאלות ותשובות לפני שתזמינו הדברה לפני אכלוס

    האם חייב להדביר בית חדש?

    רוב האנשים חושבים שכשהם קונים בית חדש הוא מגיע נקי וללא מזיקים, אך זה כלל לא נכון. יש להדביר את הבית על מנת לוודא שאין בו מזיקים.

    אילו מזיקים נפוצים בבתים חדשים?

    תהליכי בנייה וכל הבלגן שכלול בהם מביאים לסביבת הבית בעיקר ג'וקים, נמלים ועכברים, אך לעיתים חולות הבנייה שבהם משתמשים קבלנים מכילים גם טרמיטים.

    האם תמיד יש מזיקים בבתים חדשים?

    לא, אך הסבירות לכך שיהיו מזיקים היא גבוהה מאוד. הבעיה היא שחרקים שונים, וטרמיטים בעיקר, עושים נזק נסתר שיתגלה לכם רק אחרי שנים רבות, ולכן כדאי להדביר אותם עוד לפני שזה קורה.

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call