הדברה בבית עם בעלי חיים

כל מה שצריך לדעת על הדברה בבית עם בעלי חיים

אילו מזיקים מסכנים את בריאותן של חיות המחמד שלכם, איך עושים הדברה בבית עם בעלי חיים, האם ריסוס מסוכן לחיות המחמד וכיצד למנוע את הגעתם של המזיקים בשנית לאחר ההדברה? המשיכו לקרוא וגלו את כל התשובות.

חיית המחמד שלכם היא חלק בלתי נפרד ממשפחתכם, ואת רוב חייה היא מעבירה בתוך הבית, שם היא בדרך כלל ישנה, אוכלת ורובצת. הכלב, החתול, הציפור או אפילו הדג שאתם מגדלים סומכים עליכם שתטפלו בהם כמו שצריך, ובמקרה של הדברה בבית עם בעלי חיים, גם אתם יכולים לסמוך עלינו שלא נפגע בהם בשום צורה. אנחנו בחברת הדברה בטוחה נדאג לבצע הדברה שמתאימה לסביבת המחייה של בעלי החיים שבבעלותכם, ואם זה לא מתאפשר, נדריך אתכם בנוגע לפעולות שעליכם לבצע על מנת לדאוג שחיית המחמד שלכם לא תיפגע מחומרי ההדברה.

 

✔️ הדברת מזיקים בבית עם בעלי חיים – שירות בטוח ויעיל
לפניה מידית למדביר דרך הווצאפ לחצו כאן
✔️ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה
✔️ הדברה בבית עם כלבים וחתולים

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:

הדברה בבית עם בעלי חיים נגד מזיקים שונים

אילו מזיקים מסוכנים לחיות המחמד?

כמובן שאינכם מעוניינים בכך שיהיו לכם מזיקים בבית – גם אם אין לכם חיות מחמד. עם זאת, הדברת מזיקים בבית עם חיות מחמד היא חשובה מאין כמוה, מכיוון שיש כמה חרקים שעלולים לגרום לבעלי החיים לסבול ממחלות, ועל כן הם נחשבים למסוכנים מאוד עבורם ומצריכים ביצוע הדברה מקצועית באופן דחוף:

√ פרעושים – הפרעושים גורמים לבעלי החיים להתגרד ללא שליטה, מה שעלול לגרום להם לפצוע את עצמם, והפצעים שייפתחו עלולים להזדהם עם הזמן. המזיקים האלה גם עלולים להעביר לחיות המחמד שלכם מחלות, שרשורים (תולעים טפיליות) ואף מסכנים אתכם במחלת שריטת החתול אם החתול שלכם נגוע בפשפשים ושורט אתכם.

√ קרציות – המזיקים האלה עלולים לנשוך את חיות המחמד שלכם, ובכך להעביר להן את מחלת הליים, שפוגעת באיברים ובמפרקים של בעלי החיים. חתולים בדרך כלל עמידים יותר בפני המחלה, אך הם לא חסינים בפניה באופן מוחלט, לכן הדברה בבית עם חתול נדרשת גם כן במידה וזוהו בו קרציות.

√ יתושים – אמנם עקיצות יתוש מגרדות על גופו של הכלב לא כל כך צריכות להטריד אתכם, אך החרקים האלה עלולים להעביר לו מחלה טפילית שנקראת דירופילריאזיס, שנגרמת עקב תולעת הלב Dirofilaria immitis. מדובר במחלה די נדירה בישראל, אך כבר היו מספר מקרים שלה כאן בעבר, לכן מומלץ להיות ערים לכך אם אתם חיים בסביבה שבה יש כמות גדולה של יתושים.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    מזיקים בבית עם כלב וחתול

    איך עושים הדברה בבית עם חיות מחמד?

    העדיפות העליונה שלנו היא תמיד להימנע מריסוס ולבצע את ההדברה באופן שלא יסכן כלל את בעלי החיים. יש לא מעט שיטות שמסייעות לנו לעשות זאת, למשל פיתיונות ג'ל נגד נמלים וג'וקים או תיבות האכלה סגורות עם רעל שמיועד ללכידת עכברים. הדברה בבית עם כלב או חתול בשיטות שכאלה לא חושפת אותם לשום חומר הדברה, מכיוון שהרעלים נמצאים מחוץ להישג ידם.

    עם זאת, במידה ויש חרקים כמו פרעושים בתוך הבית, לא יהיה מנוס מלרסס, שכן זו הדרך היחידה לוודא שלא יישארו ביצים של פרעושים בתוך הבית. במקרה שכזה תידרשו להוציא את חיות המחמד מהבית לפרק זמן שהמדביר ימליץ לכם עליו.

     

    איך להתכונן לקראת הדברה עם חתול בבית?

    אם יש לכם חתול ביתי שלא מחבב יותר מדי בילוי בחוץ, תתקשו מאוד להוציא אותו מהבית. לכן נעשה כל שביכולתנו כדי להימנע מהדברה בריסוס, וננסה לפתור את בעיית המזיקים באמצעים אחרים, אך לעיתים לא ניתן יהיה להימנע מפני ריסוס בבית עם חתול. במקרה שכזה מומלץ לשים את החתול בתוך חדר אחד בבית שלא יודבר, וזאת למשך 6-8 שעות. העדיפות היא כמובן להוציא אותו מהבית, על מנת שיהיה ניתן להדביר את כל החדרים שבבית.

     

    מה עושים עם חיות מחמד בכלוב או באקווריום?

    יש עוד הרבה חיות מחמד אחרות פרט לכלבים וחתולים – אוגרים, תוכים, ארנבים, איגואנות, נחשים, דגים – כולם חיים בתוך כלוב או אקווריום. אם חיית המחמד שלכם חיה באקווריום, כסו אותו היטב (אפשר עם מגבת לחה) ונתקו את משאבת האוויר של האקווריום. אם חיית המחמד שלכם חיה בכלוב, מומלץ להוציא את הכלוב מהבית, ואם מדובר בציפור כדאי אפילו להתרחק ממנו כמה שיותר, מאחר שהציפורים רגישות מאוד לחומרי ההדברה שנידפים לאוויר.

     

    האם יש ריסוס שלא פוגע בבעלי חיים?

    לא קיים חומר הדברה לריסוס שאינו משפיע לרעה על בריאותם של בעלי חיים, אולם יש חומרים בטוחים יותר ויש כאלה שבטוחים פחות. הריסוס שאנחנו מבצעים אמנם מסוכן לבעלי חיים, אך רק לפרק זמן קצר. אנחנו משתמשים אך ורק בחומר ריסוס שלא פוגע בבעלי חיים בחשיפה אליו מספר שעות לאחר יישומו, ולכן אנו מדריכים אתכם להישאר עם חיית המחמד מחוץ לבית למשך 6-8 שעות לאחר ההדברה ולשטוף לפני הכניסה. אחרי משך זמן זה ניתן לחזור לבית בבטחה וללא חשש עם חיית המחמד.

     

    אילו שיטות הדברה נחשבות בטוחות לבעלי חיים?

    פרט לריסוס יש עוד הרבה שיטות וטכניקות להדברה, וחלקן נחשבות אף ליעילות יותר כנגד מזיקים ספציפיים ובייחוד כאלה שפוגעים בבעלי חיים או שנמשכים אליהם. לא חייב רק להרעיל את המזיקים, אלא אפשר לחסל אותם בעוד שלל דרכים שונות, כמו הבאות:

    שיטות הדברה יתרונות חסרונות
    מלכודות לא רעילות

    אלו הן מלכודות שמסתמכות על לכידה פיזית ולא כוללות כימיקלים.

    בטוחות לבעלי חיים ולא מערבות כימיקלים כלל וכלל. אחרי שהמזיקים נתפסים צריך להיפטר מהמלכודת ומהם, ולעיתים צריך לרכוש מלכודות נוספות.
    הדברה ביולוגית

    משתמשים בטורפים הטבעיים של המזיקים כדי לחסל אותם.

    שיטה טבעית לחלוטין וללא מעורבות של חומרים כימיים. לוקח זמן לראות תוצאות.
    מווסתי גדילה

    זוהי אמנם הדברה כימית, אך החומרים שבה מחקים הורמונים בחרקים צעירים ומונעים מהם להתפתח ולהתרבות.

    החומר לא משפיע על יונקים. לא יעיל נגד כל סוגי המזיקים.
    טיפול בחום

    משתמשים בקיטור לוהט כדי להמית את המזיקים והביצים שלהם.

    לא רעיל וניתן ליישום גם על מיטות. עלול להיות יקר יותר משיטות הדברה אחרות.

     

    איך להכין את הבית לחזרתה של חיית המחמד?

    אחרי שהמדביר סיים את עבודתו, תצטרכו לחכות 6-8 שעות לפני שתוכלו להחזיר את חיית המחמד הביתה. בזמן הזה מומלץ שתכינו את הבית לקראת הגעתה של חיית המחמד, והנה כמה הנחיות שכדאי לציית להן:

    אווררו את הבית: בזמן שחיית המחמד מחכה לחזור לבית, אווררו אותו היטב על ידי פתיחת החלונות והדלתות כדי לאפשר זרימת אוויר שתנקה את האוויר שבבית.

    בדקו את הציוד של חיית המחמד: ודאו שאין שאריות של חומר הדברה על המיטה, המצעים, כלי האוכל והצעצועים של חיית המחמד. אם בטעות השארתם אותם בחוץ במהלך ההדברה, נקו אותם היטב.

    היפטרו מחרקים מתים: אם כבר התחילו לצוץ חרקים מתים בבית, זה סימן לכך שההדברה עובדת, אך אם נעשה שימוש ברעל החרקים האלה עלולים להיות רעילים בעצמם. אל תאפשרו לחיית המחמד לשחק איתם או לאכול אותם.

     

    איך למנוע מזיקים בבית עם בעלי חיים?

    אחרי שביצענו ריסוס בבית עם בעלי חיים אנחנו נותנים ללקוחותינו אחריות למשך תקופה של מינימום 3 חודשים, אולם אנו ממליצים לבצע מספר פעולות כדי למנוע אפשרות של הגעת מזיקים נוספים בהמשך:

    1. אחסנו את האוכל של חיית המחמד באריזות סגורות בלבד.

    2. אטמו חריצים וסדקים בקירות, ובעיקר סביב החלונות.

    3. שמרו על חיות המחמד בגינה ואל תאפשרו להן להסתובב סתם כך ברחוב.

    4. דאגו שהגינה שלכם תהיה נקייה מעלים ולכלוך.

     

    שאלות ותשובות לפני הדברה עם כלבים וחתולים בבית

    האם הדברה יכולה להזיק לבעלי חיים?

    הדברה עלולה להיות מסוכנת לבעלי חיים ולגרום להם לחלות. עם זאת, נספק לכם הוראות בטיחות שיעזרו לכם למנוע כל סכנה לחיית המחמד שלכם.

    האם אפשר להשאיר את חיית המחמד בבית בזמן ההדברה?

    זה תלוי בחיית המחמד ובסוג ההדברה שצריך לבצע. תוכלו להתייעץ איתנו טלפונית ולקבל תשובה לפי המקרה הפרטני שלכם.

    תוך כמה זמן אפשר לחזור עם חיית מחמד הביתה אחרי הדברה?

    הבית שלכם יהיה בטוח לחיית המחמד אחרי 6-8 שעות.

    האם חומרי הדברה ביתיים מסוכנים לחיות מחמד?

    החומרים הביתיים מסוכנים אף יותר מהחומרים שבהם משתמשים מדבירים מקצועיים, וגם אופן השימוש שלכם בהם עלול להיות מסוכן. אפילו חומרים טבעיים לעיתים מסוכנים לבעלי חיים.

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call