הדברה בכפר סבא

הדברה בכפר סבא – לא עוזבים עד שהמקום נטול מזיקים!

הנמלים השתלטו לכם על כל המרפסת? גיליתם קן צרעות בתוך המזגן? סובלים כבר הרבה זמן מחרק שמחריב את כל הצמחייה בגינה? הגיע הזמן שתיפטרו מהמזיקים לצמיתות! אצלנו תוכלו לקבל שירותי הדברה בכפר סבא לכל מקום בעיר, בכל שעה, נגד כל סוגי המזיקים הקיימים!

אנו עובדים רק עם מדבירים מורשים שהוסמכו להשתמש בכל חומרי ההדברה המאושרים מטעם המשרד להגנת הסביבה. כל המדבירים שלנו הם בעלי מקצוע מנוסים ואמינים, שהומלצו על ידי לקוחות רבים ומעניקים מחירים הוגנים לכל עבודה. פנו אלינו ונשמח לשלוח אליכם חברת הדברה בכפר סבא שתחזיר לכם את השקט הנפשי והניקיון ממזיקים.

 

✔️ הדברה בכפר סבא 24 שעות ביממה!
✔️ הזמינו מדביר החל מ-250 ש"ח לדירת שני חדרים
מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ חבר בארגון המדבירים
✔️ הדברת כל סוגי המזיקים והמכרסמים
✔️ הדברת דירה בכפר סבא עם חומרים מאושרים
כניסה לדירה לאחר שעה אחת בלבד
✔️ אפשרות להזמין הדברה מיידית 
אחריות בכתב ואישור ביצוע על כל הדברה!

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:
055-970-5878

הדברה בכפר סבא

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

    מדביר בכפר סבא לאורך כל שעות היממה

    אנחנו מודעים לכך שחיפוש אחר מדביר מומלץ בכפר סבא עשוי להתבצע בשעות לא שגרתיות. עכבר מתרוצץ במסעדה או מכת ג'וקים במטבח הביתי צצים בעיקר בשעות הלילה ומצריכים טיפול מיידי. מסיבה זו אנו דואגים שיגיע אליכם מדביר בכפר סבא 24 שעות, כולל סופי שבוע, חגים ומועדים מיוחדים. המדבירים שלנו נשארים זמינים עבורכם בכל שעה ויוכלו לטפל בבעיה בהגעה למקום מעכשיו לעכשיו. כבר בשיחת הטלפון, המדביר יוכל להעריך את חומרת הנזק או את רמת המסוכנות של המזיק (בייחוד כשמדובר בחרקים כמו נדל, עקרב או עכביש שעשויים להיות מזן ארסי) ולהבין האם יש טעם לבצע באותו הרגע את ההדברה, או שעדיף להמתין לשעות היום. במקרה של מזיקים מסוימים כמו צרעות או פשפשים, לרוב יעדיפו מדבירים בכפר סבא לבצע את הפעולה בחשכה, מאחר ופעולת ההדברה תהיה קלה יותר ותשיג תוצאות מצוינות.

    כתבה עלינו בתוכנית חיסכון עם מנחם הורביץ

    מה חשוב לדעת על הדברה ירוקה בכפר סבא?

    בשנים האחרונות הולכת ותופסת תאוצה שיטת ההדברה הירוקה, שכוללת תכשירים ופעולות הדברה והרחקה חדשניות. ההדברה הירוקה אינה מסוכנת לסביבה, ועל כן נחשבת למומלצת ועדיפה בייחוד במקומות שכוללים מזון (מכולת או מאפיה למשל) או בכל מקום שבו נמצאים ילדים ואנשים שאינם מסוגלים להתפנות למקום אחר (לדוגמה בית ספר, בית משפט או קניון). שימו לב שאם אתם ביצעתם הדברה בבית ויש לכם בעלי חיים, יש לשטוף את הרצפה היטב לפני שמכניסים את בעל החיים לדירה.

    הדברה ירוקה בכפר סבא טובה ומתאימה כמעט לכל סוגי המזיקים הקיימים. רק במצב שבו פעולת ההדברה לא השיגה את התוצאה הרצויה, תשולב הדברה בכפר סבא בשיטה נוספת.

    * שימו לב: הדברה ירוקה זה מונח שיווקי ומדבירים מבצעים טיפול עם חומרי הדברה על בסיס פרטרואידים ברעילות נמוכה.

     

    הדברת מזיקים בכפר סבא עם 100% תוצאות

    כל דרכי הפעולה של הדברת מזיקים בכפר סבא נשקלות בהתאם לסוג המזיק, גודל שטח ההדברה ומאפייני המקום. אם למשל נדרשת הדברת מכרסמים בכפר סבא בבניין מגורים, ייתכן שהמדביר יעדיף להימנע משיטות רעילות על מנת שלא לפגוע בבריאות התושבים או בחיות המחמד בסביבה. אם מדובר בהדברת ברחשים מפארק ציבורי, יידרש תכשיר עם השפעה ארוכת טווח, שיוכל להתמודד ביעילות גם עם ביצים חדשות שבקעו או ניסיון של סוגי מעופפים נוספים לפלוש לשטח. כדי שתוכלו לדעת מראש כיצד תתבצע ההדברה ומהם סדרי הגודל של העלויות הצפויות, תוכלו להיעזר בטבלה הבאה:

    באיזה מזיק מטפלים? מה חשוב לדעת על ההדברה? מחיר ההדברה
    הדברת נמלים בכפר סבא בדירת מגורים המדביר יצטרך לזהות את סוג הנמלה כדי לקבוע את אופן ההדברה. לרוב הוא יעדיף לשלב בין פיתיונות ג'ל רעילים וריסוס באבקה בחדרי הבית.
    במקרים קשים מאוד יהיה ניתן לבצע איוד.
    250-500 ₪
    הדברה והרחקה של נמלי אש מהגינה לנמלי האש ישנם פיתיונות רעילים ותרסיס ייחודיים מאוד, מאחר ומדובר בסוג נמלים אגרסיבי וקשה מאוד להדברה.
    אין לפעול מול נמלים אלו בשום מקרה באופן עצמאי.
    300-700 ₪
    הדברת עכברים בכפר סבא בבית קפה לוכד חולדות שמגיע למקום, לרוב יעדיף להשתמש בשיטה הומנית הכוללת לכידה של המכרסם ושחרורו בשטח פתוח ורחוק. 250-650 ₪
    הדברת עכבישים בגן ילדים ישנם זנים רבים של עכבישים החיים באזור גוש דן ועל המדביר לזהות את הסוג תחילה. ניתן להדביר עכבישים באופן יעיל באמצעות ריסוס או שימוש בפיתיונות רעילים. 250-600 ₪
    הדברת ג'וקים במטבח קייטרינג מטבחים תעשייתיים סובלים בעיקר מסוג הג'וקים הקרוי תיקן גרמני, מאחר והוא נוטה להסתתר בתוך מוצרי חשמל המפיצים חום כמו תנור, מדיח ומכונת קפה. הדברת ג'וקים בכפר סבא כוללת ג'ל ייחודי ללא רעל (הדברה ירוקה) וריסוס יסודי למקום כולל פתחי הביוב ואזורי הקרטונים והאשפה. 300-650 ₪
    הדברת נדלים בבית קרקע למיגור הנדלים נשתמש בחומרי הדברה ידידותיים לסביבה ללא ריח, שמשמידים את הנדלים במקום ומרחיקים את הפוטנציאליים לתקופה ארוכה. 250-600 ₪
    הדברת פשפשים בכפר סבא בדירת 4 חדרים פשפש המיטה נחשב לאויב קשה לסילוק, המסתתר בחלקי המיטה, בריפודים ובכל טקסטיל הקיים בבית.
    ההדברה תבוצע בשלבים ותכלול שאיבה בקיטור, ריסוס יסודי וחזרה על הפעולה פעם-פעמיים נוספות.
    יש לכבס את כל דברי הטקסטיל לאחר מכן בהתאם להנחיות המדביר.
    אם אלו פשפשים בגינה, ניתן לבצע ערפול או הדברה ביולוגית.
    550-2,500 ₪
    הדברת קן צרעות בתריסי הגלילה של החלון הדברת צרעות בכפר סבא תבוצע בלילה, כאשר כל הצרעות נמצאות בתוך הקן. המדביר ירסס את הקן עם חומר בשם "צרעון" ויפזר תכשיר איבוק סביב הקן, כדי למנוע מהצרעות להימלט החוצה. 300-500 ₪
    הדברת טרמיטים במשקוף או במטבח בדירה בכפר סבא הטרמיטים חודרים לתוך העץ ואוכלים את תכולתו הפנימית. לכן כל הדברת טרמיטים בכפר סבא במשקופים תכלול פיזור ג'ל פיתיון שיגרום לטרמיטים לצאת החוצה ולאכול אותו. 250-500 ₪
    הדברת מעופפים בכפר סבא בחצר עם בריכה יתושים, זבובונים, ברחשים, עשים ועוד שלל מעופפים יעדיפו להימצא באזור עשיר בצמחייה ולחות. הדברתם תתבצע בתכשירים מאושרים לשימוש מטעם המשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות כמו "סולפאק" או "דלתא סופר".
    אם המעופפים נמצאים בתוך הבית, יש לבצע ביסודיות ריסוס בית בכפר סבא בדגש על סדקים, חריצים וארונות.
    250-700 ₪
    הדברת חרקי מזון בסופרמרקט את חדקונית האורז, שחרורית הקמח, חיפושית הגרגירים ועוד שלל מזיקים הפולשים לאריזות מזון, ניתן להדביר בריסוס, ערפול או איוד בהתאם לסוג המזיק ומגבלות המקום.
    אנו ממליצים על הדברה חודשית לבית העסק שתכלול הגנה קבועה ושוטפת מכל סוגי המזיקים.
    החל מ-250 ₪

     

    שירותי הדברה לעסקים בכפר סבא

    בתי עסק, משרדים וחנויות נוטים לסבול מכמות גדולה של מזיקים במקום, שמסכנת את בריאות העובדים והלקוחות, פוגעת באסתטיקה של בית העסק ומעל לכל, מחבלת במוניטין. לכן ניתן לבצע דרכנו הדברה באופן חודשי לבית העסק, הכוללת פעולות ריסוס והרחקה של כל סוגי המזיקים וכמובן שירותי הדברה פעילים 24/7 במקרה של הופעת מזיקים וטיפול מעכשיו לעכשיו, פינוי פגר שהתגלה במקום, הנחיה לגבי שיטות פעולה עצמאיות להרחקת מזיקים או דרכי פעולה נדרשות בעת הופעתם ועוד. נשמח לבצע גם אצלכם טיפול הדברה קבוע בבית העסק, בעלות של 300-550 ₪ לחודש, בהתאם לגודל המקום.

     

    האם ניתן לשלם על הדברה בכפר סבא מחירים זולים?

    המזיקים לא מתריעים לפני הגעתם לבית, החנות או המשרד שלכם. לכן כל תשלום על שירותי הדברה בכ"ס יהיה פתאומי ובלתי צפוי. לנו בחברת הדברה בטוחה חשוב לספק לכם מענה תמידי ושוטף מבלי שתיקלעו לבורות כספיים ולכן דואגים שתשלמו על הדברה בכפר סבא מחירים הוגנים ואף זולים יותר מכל הצעת מחיר שתקבלו במקום אחר. מחיר ההדברה בעיר מתחיל ב-250 ₪ לדירת מגורים ממוצעת (למשל: ריסוס בדירת 3 חדרים) וצפוי להתייקר כאשר מדובר בשטח גדול יותר או בהתמודדות מורכבת עם המזיק הפולש, רוצים מחירים מפורטים יותר? בדקו במחירון ההדברה שלנו.

     

    איפה מוצאים על הדברה בכפר סבא המלצות טובות?

    כדי למצוא מדבירים טובים בכפר סבא, לא צריך לחפש רחוק מידי. הדברה בטוחה אוספת למענכם חוות דעת חיוביות על מדבירים מקצועיים בעיר ובסביבה ודואגת להפנות אליכם רק את אלו שהומלצו על ידי מספר רב של לקוחות בזמן האחרון. בנוסף, תוכלו למצוא באתר מידע נרחב על ביצוע הדברה בכפר סבא המלצות וסיפורים של לקוחות שהשתמשו בשירות שלנו ויצאו מרוצים מההגעה המהירה לשטח והטיפול היסודי בכל בעיה.

     

    צריכים מדביר בכפר סבא? אנחנו לרשותכם תמיד!

    יש לכם שאלה לגבי אופן ההדברה של מזיק מסוים? מעוניינים לבדוק האם חרק שנתקלתם בו עשוי להיות מסוכן? תוהים מה ניתן לעשות כדי לגרש מזיק מסוים כאן ועכשיו, מבלי להזעיק למקום את המדביר? כל שעליכם לעשות הוא לחייג לאחד המדבירים שלנו ותקבלו מענה מיידי ומלא לכל שאלה, ללא התחייבות וללא צורך בתשלום עבור השיחה. אנו שמחים לספק שירותי הדברה נבחרים לכל תושבי כפר סבא מתוך רצון לתרום לאיכות החיים של התושבים ובעלי העסקים בעיר. פנו אלינו ונשמח לתת לכם שירות.

     

      לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

       

      שאלות ותשובות לפני שמזמינים מדבירים בכפר סבא

      אילו הדברות חשוב לבצע בכפר סבא מדי שנה?

      לקראת כל קיץ מומלץ לבצע הדברה נגד נמלים והדברה נגד ג'וקים (תיקנים אמריקאים). הדברות נפוצות נוספות בכפר סבא הן נגד תיקנים גרמנים, פשפשים, פרעושים, נמלי אש וטרמיטים – בכל מצב שבו מופיעים חרקים אלה.

      איך מתבצעת הדברת צרעות בכפר סבא?

      אופציה אחת היא פיזור חומר רעיל בסביבת הקן, כך שהצרעות ידרכו עליו ויכניסו אותו איתן אל הקן – עד שכולן ימותו. אפשרות אחרת היא שימוש בתרסיס דבק ישירות על הקן, כך שאף צרעה לא תוכל יותר להתעופף, וישנם גם פתרונות ייחודיים לקיני צרעות בתוך חלונות ומזגנים.

      האם כדאי לבצע הדברה ירוקה בכפר סבא?

      ברוב המקרים ניתן לבצע הדברה בכפר סבא באמצעות חומרים ירוקים אפקטיביים להפליא ובמקביל ידידותיים לסביבה.

      האם יש אחריות על הדברה בכפר סבא?

      ישנן הדברות בכפר סבא שמסלקות את כל החרקים הקיימים, אבל לא יכולות למנוע הופעת חרקים חדשים מסוג זה (למשל נדלים). מדביר מקצועי מספק גם טיפים פשוטים שיקטינו במידה משמעותית את הסיכוי שכך יקרה. בכל מקרה על ההדברה עצמה, כולל סילוק מוחלט של המפגע הקיים, ישנה אחריות מלאה.

      אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

        whatsapp
        להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
        📞 055-970-5878
        whatsapp
        call