הדברת קרדית האבק

הדברת קרדית האבק במחיר שווה לכל כיס

קרדית האבק, נקראת גם קרדית אבק הבית, מהווה גורם נפוץ לתגובות אלרגיות בקרב בני אדם. אם אתם סובלים מתגובות אלרגיות בבית כמו התעטשות ללא הפסקה, אף דולף ודמעות יתכן וקרדית האבק התנחלה אצלכם ומומלץ להזמין הדברת קרדית האבק כדי להשמיד את החרק.

✔️ הדברת קרדית האבק מחיר ללא תחרות
✔️ שירות מיידי – הגעה מהיום להיום!
✔️ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה
✔️ שאיבה וקיטור ללא סכנה לילדים ולחיות מחמד
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:
055-970-5878
הדברת קרדית האבק

הדברת קרדית האבק במחיר זול

כדי להדביר את קרדית האבק בביתכם אפשר לרכוש תרסיסים שונים אך אם אתם מעוניינים להיפטר מהחרק לצמיתות, אל תוותרו על הדברה על ידי מדביר מוסמך.

הדברת קרדית האבק מבוססת על שאיבת אבק (שואב תעשייתי) וריסוס ירוק, אך חשוב להקפיד גם על הנחיות המדביר כדי למנוע מהקרדית לשגשג בבית מחדש, במיוחד אם אחד מבני המשפחה סובל מתגובות אלרגיות לקרדית האבק.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    מה זה קרדית האבק?

    קרדית האבק, באנגלית Dermatophagoides Pteronyssinus, היא חרק טפילי מיקרוסקופי שחי בסביבת המגורים של בני האדם. הקרדית משגשגת בדירות ובתים מלאי אבק ואוהבת לחיות בכלי המיטה, בשטיחים, בווילונות ובריפודים של רהיטים. הקרדית אוהבת את חדרי השינה, ובבתים רבים ניתן למצוא ריכוז של 300-250 קרדיות בגרם אבק.

    הקרדית ניזונה בעיקר משאריות עור ושיערות הנושרות מהאדם והיא משגשגת בתנאי חום ולחות. לכן, בישראל היא מצויה בעיקר באזור שפלת החוף. הגללים של קרדית האבק הם אחד הגורמים העיקריים לתגובות האלרגיות כמו נזלת, דרמטיטיס אטופית, אסתמה ודלקת לחמיות.

    מחזור החיים של קרדיות האבק ממין זכר הוא כ-10 ימים בעוד שהנקבות חיות כ-10 שבועות. קרדית האבק ממין נקבה מטילה עשרות ביצים במהלך חייה ומייצרת לפחות 2,000 חלקיקים של צואה הגורמים לתגובות האלרגיות.

     

    איך הורגים את קרדית האבק

    איך להרוג את קרדית האבק?

    קרדית האבק רגישה לשינויי טמפרטורה ולקרינה ישירה של השמש, לכן חשוב לתלות את כלי המיטה בחוץ, מול שמש ישירה, למשך מספר שעות. יש לשאוב אבק בבית מידי יום, לעטוף מזרנים וכריות בציפוי מיוחד, לוותר על וילונות ושטיחים בחדרי השינה, להחליף בתדירות גבוהה את כלי המיטה ולהימנע מחדרים עמוסים ברהיטים וחפצים.

    רבים רוצים לדעת איך להרוג את קרדית האבק לכן כדאי לדעת כי יש שיטות שונות, חלקן יעילות וחלקן פחות. מומלץ להימנע מטאטוא בבית עמוס בקרדית האבק מאחר והפעולה עשויה להפיץ את החרק לכל עבר ואתם גם עלולים לנשום אותה.

    אפשר לרכוש תכשירים נגד קרדית האבק בכל סופר ומכולת, אך התכשירים הביתיים טובים רק באופן זמני. כדי להיפטר אחת ולתמיד מהחרק מומלץ לבצע הדברה על ידי מדביר מוסמך ומנוסה, עדיף בחודשי הקיץ.

     

    קיטור חם ושואב לטיפול יסודי בקרדית האבק

     

    איך מנקים קרדית האבק?

    טיפול בקרדית האבק מבוסס על שאיבת אבק יסודית, כביסות של כלי המיטה בטמפרטורה גבוהה מעל 60 מעלות, ניגוב אבק במטלית לחה, אוורור כלי מיטה ומזרנים מול שמש ישירה והדברה בריסוס.

    ישראלים רבים בכל הגילים סובלים מאלרגיות שונות בגלל קרדית האבק. רוב האנשים מודעים לתגובות האלרגיות של החרק הזעיר והם מקפידים על ניקיון הבית. עם זאת, כדי להשמיד את קרדית אבק הבית טיפול באמצעות תכשירים רגילים אינו מספיק והחרק יחזור לבית תוך זמן קצר. הפתרון המומלץ הוא הדברה ירוקה בחומרים טבעיים שאינם רעילים ואינם מסכנים בני אדם וחיות מחמד.

    כדי לנקות היטב בית עמוס בקרדית האבק כדאי להתייעץ עם המדביר המנוסה.

    המדביר ימליץ לכם לבצע את הפעולות הבאות:

    √ לשאוב אבק מידי יום, עדיף באמצעות שואב אבק עם מסנן HEPA הלוכד את הקרדית ביעילות.

    √ עטיפת מזרנים וכריות בציפוי מיוחד המונע חדירה של קרדית האבק.

    √ החלפת כלי מיטה בתדירות גבוהה.

    √ כביסה של כלי המיטה בטמפרטורה גבוהה מעל 60 מעלות.

    √ הוצאת שטיח מחדר השינה, כדאי להוציא גם וילונות, אך אם רוצים וילון בחדר כדאי לבחור פריט מבד כותנה שקל לכבס.

    √ ניקוי הפילטר והמסננים במערכת המיזוג הביתית.

    √ אם הילד סובל מקרדית האבק מומלץ להוציא מחדרו שטיח, וילונות, בובות פרווה וכדומה.

    √ מומלץ להזמין פעם בשנה חברת ניקיון המציעה שאיבת אבק באמצעות שואב תעשייתי לניקוי המזרנים, השטיחים וריפודי הרהיטים.

    ריסוס נגד קרדית האבק באופן עצמאי או על ידי מדביר

    הדברת קרדית האבק אפשרית באופן עצמאי או על ידי מדביר מקצועי ומנוסה. אם רוצים להיפטר מקרדית האבק ולשים סוף לתגובות האלרגיות בגללה – הפתרון המומלץ הוא להזמין ריסוס.

    אמנם, כל אחד יכול לרכוש תרסיס נגד קרדית האבק ולטפל נקודתית באזור הנגוע. אך זהו פתרון זמני בלבד, ואין לוותר על ריסוס מקצועי בשיטת ההדברה הירוקה. הפתרון המקצועי הוא שילוב בין פעולות מניעה לריסוס.

    הזמינו עכשיו ריסוס נגד קרדית האבק במחיר זול ואטרקטיבי מחברת הדברה בטוחה, תוך זמן קצר יגיע אליכם מדביר מומלץ ובעל רישיון בתוקף, ואתם תיהנו מבית נקי מקרדית האבק ומפתרון בטיחותי להשמדת הקרדית ולמניעת חזרתה לביתכם, תוך התחייבות למחיר זול ומשתלם.

     

    איך מזהים את עקיצות קרדיות האבק?

    הקרדיות עצמן לא נושכות את העור, אך הן משאירות סימנים דמויי עקיצות אצל אלו שאלרגיים ושהאלרגיה שלהם מתבטאת בעור. התגובה האלרגית נוצרת עקב שאיפת הנשלים והצואה של הקרדיות, והתסמינים כוללים:

    עיטושים

    שיעולים

    נזלת

    אף סתום

    עיניים דומעות ומגרדות

    עור אדום ומגרד – כאמור, לא נוצרות עקב קרדית האבק עקיצות, אלא זו תגובה אלרגית

    גירודים בגרון

    בהתאם לחומרת האלרגיה יתכן שתסבלו גם מהתקפי אסתמה. התסמינים האלה יחמירו בלילה וכשאתם שוכבים במיטה, וככל שתישארו בתוך בית שנגוע במזיק הזה, תהיו מועדים יותר לסיבוכים שנוגעים לתסמינים אלו.

     

    איך מטפלים בעקיצות של קרדיות אבק?

    עליכם להיוועץ עם רופא כדי לטפל כמו שצריך בעור שלכם, אולם סביר להניח שלא תקבלו טיפול מקומי לגירוי בעור, אלא טיפול כללי נגד תסמיני האלרגיה. זאת מכיוון הגירוי ומה שנראה כמו העקיצות הם רק התבטאות של האלרגיה שאתם סובלים ממנה. על כן יתכן שתקבלו מהרופא טיפול באנטיהיסטמינים, ובמקרים מסוימים גם בעזרת קורטיקוסטרואידים.

     

    * המידע והתכנים באתר אינם מהווים חוות דעת רפואית או תחליף להתייעצות עם רופא. אם נעקצתם על ידי קרדית אבק הבית או על ידי כל חרק אחר ופיתחתם תסמינים שאינם שגרתיים, מומלץ לפנות לגורם רפואי לקבלת הטיפול המתאים.

     

    שאלות ותשובות על טיפול ומניעת קרדית אבק

    איפה מסתתרת קרדית האבק?

    קרדית האבק מסתתרת בתוך הריפודים של הספות, הכורסאות, בתוך וילונות, סדינים, שמיכות, כריות, בגדים ועוד. בהתאם הדברת קרדית האבק, חרק מיקרוסקופי שכמובן אי אפשר לראות אותו בעין, חייבת להיות יסודית מאוד.

    מהי הדרך האפקטיבית ביותר להדביר את קרדית האבק?

    הדברת קרדית האבק מתבצעת באמצעות ריסוס. ישנם מספר חומרים שמשמשים למטרה זו, ולכן חשוב לפנות רק למדביר מוסמך שמקפיד לעבוד רק עם חומרים שהם גם אפקטיביים וגם בטוחים לשימוש.

    למה חשוב להקפיד על טיפול מקצועי בבעיה?

    קרדית האבק עלולה לגרום לתגובה אלרגית ולבעיות נשימה. בנוסף היא מתרבה בקצב מהיר. הדברה מקצועית תאפשר לכם לנשום בחופשיות.

    איך למנוע הופעת קרדית אבק חדשה?

    לאחר ההדברה המקצועית מומלץ להקפיד על שאיבות יומיומיות בכל רחבי הבית ובפרט במקומות שבהם החרק מסתתר. טיפ נוסף הוא לעטוף מזרונים במגן מיוחד, וכמו כן כדאי לכבס מצעים בטמפרטורה של לפחות 60 מעלות.

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call