הדברה בקרית אונו

הדברה בקרית אונו שתפטור אתכם ממזיקים אחת ולתמיד

הנמלים השתלטו לכם על המטבח? אתם נתקלים פעם אחר פעם בג'וקים במרפסת? לא מצליחים לשבת דקה בגינה בלי להתגרד מיתושים? אתם זקוקים למקצוענים שלנו, שיטפלו בבעיה ויבצעו עבורכם הדברה בקרית אונו עם 100% תוצאות, במחירים הטובים ביותר!

הדברה בטוחה גאה לספק לכל תושבי קרית אונו שירות מקצועי, מסור ואיכותי לכל סוגי המזיקים ולכל סוגי הלקוחות: פרטיים בדירות מגורים בבניינים ובתי קרקע עם גינה, בתי עסק, משרדים וחנויות מכל הסוגים, חצרות עם גידולים אורגניים, מוסדות עירוניים, שטחים ציבוריים ועוד. נוכל למצוא לכם תוך דקות מדביר בקרית אונו שמחזיק בניסיון עשיר בתחום ובהמלצות ולשגר אותה אליכם לטיפול מיידי, בכל שעה.

 

✔️ הדברה בקרית אונו 24 שעות ביממה!
✔️ הזמינו מדביר החל מ-250 ש"ח לדירה קטנה
מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ חבר בארגון המדבירים
✔️ הדברת כל סוגי המזיקים והמכרסמים
כניסה לדירה לאחר שעה אחת בלבד
✔️ אפשרות להזמין הדברה מהיום להיום
אחריות בכתב ואישור ביצוע על כל הדברה!
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:
055-970-5878
הדברה בקרית אונו

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

    מדביר בקרית אונו מעכשיו לעכשיו? יש כזה דבר!

    אם אתם מוצאים את עצמכם מסתובבים במרחב דווקא בשעות הקטנות של הלילה עם נעל שלופה, זה לא במקרה. רוב המזיקים כמו ג'וקים, עכבישים ויתושים הם יצורים ליליים שממתינים לחשכה כדי לצאת מהמחבוא, לאכול ולהתרבות. כדי להימנע מהם כבר עם הופעתם, תוכלו להזמין דרכנו מדביר בקרית אונו 24 שעות. המדבירים שלנו זמינים בסופי השבוע ובחגים לכל קריאה ויספקו שירות מהיר ויעיל לכל בעיה.

    סיבה נוספת לכך שאנחנו מעמידים לרשותכם מדבירים בקרית אונו 24/7, היא כדי להימנע מסכנות חמורות. אם נמצא במקום נדל, עכביש או עקרב שעשויים להיות ארסיים, חשוב לפעול נגדם במהירות רבה. בנוסף, יהיה קל יותר להדביר חלק מהמזיקים בשעות הלילה ולכן מדביר מומלץ בקרית אונו יעדיף לתאם את ההדברה לשעות אלה. לדוגמה, הדברת צרעות שעדיף לבצע בשעות הקטנות או הדברה נגד פשפשים שתהיה הכי יעילה בדקות שלפני הזריחה.

    כתבה עלינו בתוכנית חיסכון עם מנחם הורביץ

    אנחנו מומחים בביצוע הדברה ירוקה בקרית אונו

    אם בעבר היה נהוג להדביר מזיקים באמצעים רעילים חזקים, הרי שכיום הטכנולוגיה והפיתוח הסביבתי מאפשרים למדבירים להשתמש בשיטות ירוקות, שאינן מזיקות לבריאות האדם ולסביבה. הדברה ירוקה בקרית אונו נחשבת כיום לשיטת ההדברה המועדפת ביותר נגד חלק גדול מאוד מהמזיקים. שיטה זו כוללת חומרים שאושרו לשימוש מטעם המשרד להגנת הסביבה כמו שמנים מיוחדים, וגם מלכודות פיתיון, הרחקת מזיק לצמיתות בשיטות אלקטרוניות ועוד.

    הדברה בקרית אונו בשיטה הירוקה מתאימה מאוד למקומות שבהם ישנם ילדים, חיות מחמד, דברי מזון וצמחייה עשירה שעשויים להיפגע מתרסיסים רעילים מאוד. אל תשכחו להישמע להנחיות של המדביר ולשטוף את הרצפה לפני שאתם חוזרים הביתה עם ילדים וחיות מחמד.

    * חשוב לציין כי הדברה ירוקה זה מונח שיווקי ועדיין מדובר בשימוש של חומרי הדברה עם כמות מזערית של רעלים.

     

    כך מתבצעת הדברת מזיקים בקרית אונו:

    ישנן שיטות רבות להדברת מזיקים ולכן כל מדביר יוכל לבחור את השיטה שתתאים במדויק לסוג המזיק, לשטח שבו נדרשת הדברה ולמאפיינים שנוגעים אליו. אם צריך להזמין לדוגמה לוכד חולדות בקרית אונו למקום עם מזון חשוף כמו מטבח קייטרינג, על הלוכד להימנע מכל פעולה שעשויה לסכן את תקינות המזון במקום. חשוב לציין גם שחלק מהמזיקים יסרבו להתפנות אחרי סבב הדברה אחד ולכן עשויים להיות מקרים שמצריכים הדברת מזיקים בקרית אונו בשניים או שלושה סבבים. בכל מקרה, המדביר תמיד יפעל מתוך ידע וניסיון בהתמודדות עם אותו מזיק כדי להבטיח תוצאה של 100%.

    סוג ההדברה הרצויה אופן ההדברה עלות ההדברה בקרית אונו
    הדברת ג'וקים בקרית אונו במאפייה סביר להניח שבמקום נמצא הסוג הקרוי תיקן גרמני, מאחר והוא נמשך למוצרי חשמל חמים כמו תנור ומכונת קפה.
    המדביר יצטרך לזהות את סוג הג'וק במדויק לפני שיפעל.
    לאחר הזיהוי, יפוזרו פיתיונות רעילים שמתאימים לסוג התיקן ויבוצע ריסוס יסודי בדגש על מקומות מסתור, פתחי ביוב ופחים.
    300-650 ₪
    הדברה טרמיטים בקרית אונו בקירות, במשקוף, במטבח או בפרקט חדר שינה הדברת טרמיטים מהמשקופים לא מצריכה קידוח ביסודות המבנה ולכן תהיה למרבה המזל זולה יותר. המדביר יפזר פיתיונות ג'ל שיאלצו את הטרמיטים לצאת החוצה מהמשקוף, שם יחוסלו בריסוס יעיל. 250-500 ₪
    הדברת יתושים בגינה פרטית עם בריכת שחייה   תושבי גוש דן סובלים מאוד מיתושים, מאחר והאקלים החם והלח מספק להם את תנאי המחייה המושלמים.
    בית שכולל בריכת שחייה עשוי להיות מקום התרבות מועדף על היתושים ולכן חשוב להיפטר מהם במהירות. המדביר יפעל במקביל נגד היתושים הבוגרים ונגד הזחלים. במקרים מסוימים יבוצע גם ריסוס וגם מלכודות.
    250-700 ₪
    הדברת מכרסמים בקרית אונו בשכונת מגורים כדי להימנע מרעל שעשוי לסכן את חיות המחמד או את בריאות האדם, נהוג לבצע הדברת עכברים בקרית אונו באמצעות לכידת העכבר ושחרור הרחק מהמקום. 350-800 ₪
    ריסוס בית בקרית אונו נגד נמלים הדברת נמלים בקרית אונו מביאה בחשבון גם את הרחקתם העתידית של נמלים מסוגים נוספים ולכן המדביר ישתמש בתרסיס ברמת רעילות נמוכה, כדי שהדבר לא יסכן את דיירי הבית.

    הריסוס הביתי לעתים ישולב בפיתיונות, איבוק או ערפול בהתאם לסוג הנמלה וחומרת ההתפרצות.

    250-400 ₪
    הדברת נמלי אש בחצר כל ניסיון לרסס עצמאית את נמלי האש לא רק שנידון לכישלון, אלא עשוי לגרום לנמלים להגיב באגרסיביות ולעקוץ.

    לכן יש להזמין הדברה בקרית אונו הכוללת תכשירים מקצועיים שמותאמים במדויק לנמלים אלה.

    300-600 ₪
    הדברת צרעות בגן ילדים נעדיף לבצע הדברת קן צרעות בשעות הלילה, באמצעות תליית פיתיונות בשריים וריסוס בחומר בשם "צרעון".

    ההדברה מבוצעת בחשכה בין היתר כדי למנוע את נוכחות הילדים במקום וגם בגלל שהמלכה חוזרת לקן בשעות הערב וחיסול המלכה יביא לחיסול הקן.

    300-600 ₪
    הדברת פשפשים בקרית אונו בדירה עם 5 חדרי שינה אם אלו פשפשי מיטה, המדביר ישאב את כל האזורים הנגועים בקיטור ויפזר לאחר מכן אבקה שתקטול את הפשפשים שלא נשאבו ממקום המסתור.

    אם נדרשת הדברה בקרית אונו נגד פשפשים שהופיעו על צמחים במרפסת או בגינה, יבוצע ערפול ובמקרים קשים ניתן לבצע גם הדברה ביולוגית.

    550-2,500 ₪
     

    ריסוס נגד נדלים בגינה ציבורית

     

    ישנו תרסיס ייחודי להדברה והרחקת נדלים לטווח ארוך מהמקום. המדביר יגיע לשטח וירסס את אזורי המסתור האפשריים של הנדל, לרבות אזורים נגועים שבהם הוא נצפה. 250-600 ₪

    ויש עוד המון מזיקים שאנחנו מדבירים!

    הדברה בטוחה ערוכה לכל הזמנת הדברה בקרית אונו נגד זבובים, קרציות, חרקי מזון, עכבישים, חיפושיות, חשופיות ועוד. חשוב להדגיש שלא כל החרקים הזוחלים או המעופפים נחשבים לחיות מזיקות ואת חלקן דווקא כדאי שתמצאו אצלכם, משום שהן ניזונות או מבריחות את הסוגים שגורמים לנזק.

    אם המדביר שהוזמן הוא איש מקצוע מנוסה, שיודע לפעול במגוון רחב של שיטות הדברה, הוא יוכל להתאים לכל מקום את החומרים הרלוונטיים על פי צרכי הלקוח ולספק לו שירותי הדברה נבחרים: טיפול חודשי קבוע לבית העסק, הרחקה לצמיתות של מזיק שלא מגיב להדברה בצורות אחרות או שנוטה לחזור שוב ושוב, פינוי פגר של חיה שמתה, העברת מינים ייחודיים ונדירים לבתי גידול ושימור ברחבי הארץ ועוד. זכרו ששיטות ההדברה עשויות להשתנות בהתאם למיקום והאקלים, כך שלא בטוח שאופן ההדברה שפעל אצל הקרובים מרמת הגולן, יתאים לשיטות הדברה שונות. לכן חשוב שתזמינו אך ורק מדביר מוסמך שיש לו את הניסיון המתאים וגם מוניטין טוב בזכות שפע המלצות חיוביות.

     

    הדברה בקרית אונו במחירים אטרקטיביים כל השנה

    מזיקים צצים תמיד ברגעים הכי לא צפויים ולכן אנו מעוניינים שתשלמו על הדברה בקרית אונו מחירים כמה שיותר נמוכים. כל הדברה המבוצעת מטעמנו מתחילה ב-250 שקלים ותעלה ככל ששטח ההדברה או המורכבות שלה יהיו גדולים יותר. כך או כך, אנו בהדברה בטוחה תמיד שואפים להעניק לכם מחירים ללא תחרות ולשלוח אליכם חברת הדברה בקרית אונו שתספק פתרון לכל בעיה שהתעוררה.

     

      לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

       

      איך משיגים על הדברה בקרית אונו המלצות טובות?

      חשוב לכם לקבל חוות דעת על המדבירים שלנו לפני הזמנתם? אין בעיה. אצלנו תקבלו רק שמות של מדבירים טובים באזור קרית אונו, שכבר הומלצו על ידי מספר גדול של לקוחות קודמים מהזמן האחרון. אנו מאמינים שכל מדביר מקצועי יודע איך להתמודד עם מכת נמלים למשל, אבל כל עוד מדובר בגורם שמזלזל בזמן שלכם, לא קשוב לצרכים חיוניים כמו הימנעות מריסוס בחדרי הילדים או חסר סבלנות כלפי ההיסטריה שאתם חווים בעקבות חולדה או עכביש גדול במיוחד, נעדיף שלא לעבוד איתו. לכן חשוב לנו להסתפק רק במקצוענים שצברו על פעולות הדברה בקרית אונו המלצות מעולות ומסוגלים להעניק לכם טיפול מלא בבעיה מתוך רצון ואכפתיות.

      אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

        whatsapp
        להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
        📞 055-970-5878
        whatsapp
        call