לוכד עכברים בירושלים

לוכד עכברים בירושלים – כדי שהבית שלכם יהיה רק שלכם

עכברים וחולדות עלולים להעביר מחלות, לכרסם חוטי חשמל, להזיק למזגנים ולאלץ אתכם לזרוק מזון נגוע לפח. בנוסף, קשה לישון בשקט כשיודעים שיש בבית עכבר או חולדה.

עם חברת הדברה בטוחה תוכלו להזמין לוכד עכברים בירושלים בקלות ובמהירות, לפתור את הבעיה באופן המקצועי ביותר – וגם לא לשלם סכום גבוה מדי.

 

✔️ לכידת חולדות בירושלים – בכל שעה גם בלילה
✔️ לוכד עכברים בירושלים – 30 דקות הגעה
✔️ מאתרים ומסלקים את העכבר בזמן אמת
✔️ אחריות בכתב בסיום העבודה
✔️ מדביר מוסמך ברישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ מספקים שירות בכל שכונות העיר

 

להתייעצות והצעת מחיר נוחה ומשתלמת חייגו:

055-970-5878

לוכד עכברים בירושלים

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

    איך לוכד עכברים בירושלים מבטיח ראש שקט – וגם מקיים?

    עכברים הם יצורים זעירים למדי – בלי הזנב האורך שלהם הוא בערך כמו של אצבע של אדם – וחמקמקים להפליא. הרצון שלהם לשרוד גרם להם לפתח אינטליגנציה גבוהה למדי, ולכן לכידתם היא אתגר מורכב. גם חולדות מתאפיינות ביכולת הישרדות מרשימה, וגם אותן אפשר ללכוד רק עם המון ניסיון רלוונטי.

    הצעד הראשון של לוכד עכברים בירושלים הוא לאתר את המקומות שבהם מסתתרים המכרסמים. בבתים מקומות המחבוא האהובים עליהם הם מאחורי המקרר, מתחת לכיור של המטבח, בארונות ובפרט כאלה שלא פותחים לעיתים קרובות וגם מתחת לגג רעפים או עליו. בעסקים בתחום המזון המחסן, ובמיוחד אם יש בו בלגן, עלול לספק מקומות מסתור טובים מאוד לעכברים, ואם יש חללים נסתרים – למשל פינה בקומת גלריה שלא מגיעים אליה מדי יום – גם הם יכולים לשמש את בעל החיים הקטן.

    לאחר איתור מקומות המסתור, יתכנן לוכד העכברים אסטרטגיה מדויקת ויבחר את המיקומים שבהם יוצבו המלכודות. התכנון לוקח בחשבון את המסלולים האפשריים של העכברים אל המזון שהם מחפשים, כך שהם לא יצליחו להתחמק. לאחר הלכידה, במידת הצורך יינתן גם שירות פינוי פגרים ואם נבחרה האופציה של מלכודת כלוב, הלוכד יחזור וייקח את המלכודת כדי לשחרר את העכבר בשטח פתוח.

     

    איך לתפוס חולדה בירושלים?

     

    לכידת עכברים בירושלים – דוגמאות למקרים שטיפלנו בהם

    פעולה תיאור המקרה מחיר
    לכידת עכברים בדירת 3 חדרים בירושלים קיבלנו טלפון בשעות הערב המוקדמות עם בקשה להגיע מיד אחרי שבני הבית חשבו שהבחינו בעכבר. זיהינו גללי עכברים וסימני כרסום של אריזות מזון, וסדק בקיר. הצבנו מלכודות קפיץ בנקודות אסטרטגיות ובבוקר הגענו לפנות את הפגרים החל מ-300 ש"ח
    תלוי בשעה
    לכידת חולדה בחצר בית פרטי בארמון הנציב לקוחה דיווחה על יללות עזות של החתולה שלה שמולה ניצבה חולדה גדולה. השתמשנו בתיבת האכלה מיוחדת, כדי שהחתולה לא תיפגע – ולמחרת קיבלנו טלפון שהחולדה אכן מתה החל מ-400 ש"ח
    לכידת חולדה במינימרקט בפסגת זאב מנהלת המינימרקט ביקשה מאיתנו ללכוד את החולדה בלי לפגוע בה. הצבנו מלכודת כלוב במקום שידענו שהיא תגיע אליו – ותוך שעה היא כבר נתפסה ושוחררה בטבע החל מ-400 ש"ח
    לכידת עכברים במקלט של בניין משותף בירושלים כשהגענו למקום ראינו בלגן, לכלוך ומספר רב של עכברים שמרגישים בטוחים להסתובב במקלט. למרות התנאים הקשים הצלחנו ללכוד את כולם, והמלצנו לוועד על פעולות מתאימות כדי שלא יגיעו עוד עכברים או חולדות החל מ-350 ש"ח


    יש לנו כמובן עוד אינספור דוגמאות של
    לכידת עכברים בירושלים שהסתיימה בפרק זמן קצר ובהצלחה מלאה.

     

    לכידת חולדה בעליית גג באמצעות מלכודת קפיץ עם פיתיון בירושלים

    לכידת חולדה בעליית גג עם מלכודת קפיץ בירושלים

    כמה עולה שירות של לוכד חולדות בירושלים?

    המחיר של לכידת חולדה בירושלים משתנה בהתאם למאפייני המקום שבו מתבצעת הפעולה ומורכבות הלכידה. בסופי שבוע ובשעות הלילה ישנה תוספת מסוימת למחיר. טווח המחירים המקובל הוא 150-750 ש"ח, ועם הדברה בטוחה מובטחת לכם כאמור עלות אטרקטיבית במיוחד (וגם מקסימום תועלת בזכות המקצועיות והזמינות).

    חשוב להדגיש שהמתנה שהאורחת הלא רצויה תיעלם מעצמה אף פעם לא מובילה לתוצאות הרצויות, ורק עלולה להגדיל את הנזק. לוכד חולדות בירושלים עם ניסיון יכול להבטיח שלא תצטרכו להתמודד עם גללים בכל הבית, נזק למאכלים ותחושת חוסר ביטחון – להבטיח וגם לקיים.

     

    באילו מקרים כדאי להזמין לוכד עכברים ירושלים 24 שעות?

    במצבים רגישים תוכלו לקבל מענה מידי לבעיית העכברים או החולדות.

    אם למשל הגיעו מכרסמים לבית שיש בו ילדים קטנים או תינוקות, לא כדאי לחכות אפילו דקה אחת. אמנם החולדות אינן תוקפניות מטבען, אבל אם הן מרגישות מאוימות הן עלולות לנשוך והשיניים שלהן חדות מאוד!

    גם עכברים או חולדות בבית עסק כמו בית קפה, מסעדה, סופרמרקט וכו' זו בעיה שמחייבת פתרון מהיר מאוד ולכן הזעקת לוכד עכברים ירושלים 24 שעות – הנזק שעלול להיגרם מהמתנה עלול להיות כבד מאוד, כולל פגיעה במוניטין ואפילו סכנה באיבוד רישיון העסק. 

     

    הדברת חולדות בירושלים – איפה כדאי להדביר?

    החולדות אמנם גדולות מהעכברים, אך עדיין קטנות מספיק כדי לחדור לכל מבנה שיש בו פתחים קטנטנים. לא נדיר למצוא אותם ב:

    עליית הגג: לוכד החולדות תמיד מחפש סימנים להימצאותן בעליית הגג, אפילו אם נמצאו במטבח לצורך העניין, זאת כמובן אם יש אחת כזו בבית שמטפלים בו.

    גגות רעפים: בנוסף צריך לבדוק את הרעפים עצמם ולחפש סימנים לכך שהחולדות חודרות לגג דרכם. בדרך כלל הן מטפסות על קירות, על מרזבים או על ענפים שקרובים לגג.

    מבני מגורים ומבנים מסחריים: חולדות יכולות לחדור דרך הפתחים הקטנים ביותר, ובבניינים ישנים לא נדיר למצוא אותן אם לא שומרים על ניקיון בחדר המדרגות ובמבואה.

    חדרי אשפה: החולדות נמשכות למזון שנזרק לזבל, ולכן חובה לטפל בהן גם שם.

    גני ילדים ובתי ספר: חולדות עלולות להעביר מחלות, וחשוב מאוד להרחיק אותן מכל אזור ששוהים בו ילדים במשך שעות רבות לאורך היום.

    גינות וחצרות: יתכן שיש לכם חולדות בחצר, ושמשם הן מגיעות גם לבית. נחפש את המחילה ונדאג להרחיק אותן.

     

    האם עושים הדברה נגד עכברים בירושלים בריסוס?

    מדביר מוסמך לעולם לא ירסס נגד עכברים, לא עם רעל ולא עם שום חומר אחר. השיטה הנכונה להדברת וחיסול העכברים היא בעזרת מלכודות ו/או תיבות האכלה עם פיתיונות רעילים אשר משחררים את הרעל שלהם אך ורק בעיכול. בשיטה זו מצמצמים כל נזק אפשרי להרעלה משנית ובכלל לנזק לבריאותם של ילדים ובעלי חיים אחרים.

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call