הדברה באלפי מנשה

הדברה באלפי מנשה מהיום להיום ובמחיר משתלם

בין אם אתם מתמודדים עם נמלים, טרמיטים, פשפשים, ג'וקים, עכברים, פרעושים או כל מזיק אחר, אנחנו הפתרון שלכם לכל סוג של עבודת הדברה באלפי מנשה! בואו לגלות איך אנחנו מדבירים וכמה זה עולה לכם.

אל תתנו למזיקים להרוס לכם את היום ואת מצב הרוח. יש מי שדואג לכם כאן בחברת הדברה בטוחה! אנחנו נעשה את כל שביכולתנו על מנת להגיע אליכם כמה שיותר מהר לצורך הדברה בבית או בחצר, כשביכולתנו להיות אצלכם תוך פחות משעה. הרימו אלינו טלפון כבר עכשיו, קבלו הצעת מחיר משתלמת, ואנחנו נהיה בדרך אליכם ברגע שתגידו לנו להגיע.

 

✔️ הזמינו מדביר באלפי מנשה – 24 שעות ביממה!
✔️ שירותי הדברה באלפי מנשה החל מ-250 ש"ח
✔️ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ הדברת כל סוגי המזיקים – נמלים, ג'וקים, טרמיטים ועוד
כניסה לדירה לאחר שעה בלבד
✔️ הדברת בתים, חצרות ובתי עסק באלפי מנשה
✔️ אחריות בכתב על ההדברה
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:
הדברה באלפי מנשה

מדביר באלפי מנשה זמין בכל יום ובכל שעה

אל תחששו אם עכשיו סוף השבוע ואתם דואגים שלא תמצאו מדבירים מומלצים באלפי מנשה שיכולים להגיע אליכם. אנחנו זמינים בכל יום ובכל שעה, גם באמצע הלילה, גם בסוף השבוע ואפילו בערבי חג. אמנם ההדברה תעלה מעט יותר אם היא תיעשה בשעות פחות סבירות, אך תוכלו להזמין אותנו גם מהיום למחר, כשנשלח אליכם מדביר באלפי מנשה שיהיה אצלכם דבר ראשון על הבוקר.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    האם כל חברת מבצעת הדברה ירוקה באלפי מנשה?

    כמובן שהמטרה הראשונה שלנו היא לסייע לכם להיפטר מהמזיקים, אך לא נעשה זאת לעולם באופן שעלול לפגוע בבריאותכם. אנחנו עובדים אך ורק עם חומרים שהמשרד להגנת הסביבה מאשר לשימוש ושנמצאים תחת פיקוחו, ומעדיפים תמיד להדביר בשיטות ירוקות שפחות מזיקות לסביבה. לא כל חברת הדברה באלפי מנשה משתמשת בחומרים שכאלה, כשהשיטות שלנו כוללות הדברה בטוחה על בסיס פרטרואידים עם רעילות נמוכה. מדובר בהדברות שמשמידות אך ורק את המזיקים שנגדם הן מיועדות.

    * חשוב לציין כי מדובר בטיפול על בסיס חומרי הדברה עם רעילות נמוכה וחשוב לציית להוראות המדבירים לגבי כמות השעות שצריך להעביר מחוץ לבית אחרי הטיפול וגם בנוגע לשטיפת הבית אם יש לכם חיות מחמד או תינוקות.

     

    הדברה באלפי מנשה מחירים ודוגמאות לעבודות קודמות

    כדי לדעת כמה יכולה לעלות ההדברה שנעשה לכם, אתם מוזמנים לגשת למחירון העדכני שלנו ולבדוק שם את מחירי ההדברה הנכונים להיום. שם תמצאו טווחים שנעים בין כמה מאות לבין כמה אלפי שקלים – בהתאם לסוג ההדברה. אם אתם מעוניינים לראות דוגמאות קונקרטיות יותר להתאמת הצעת מחיר לפי סוג ההדברה ורמת העבודה הנדרשת עבורה, הכנו לכם טבלה עם כמה דוגמאות לעבודות הדברה באלפי מנשה שביצענו בעבר, יחד עם המחיר שגבינו עליהן.

    עבודות הדברה שביצענו באלפי מנשה איך הדברנו את המזיקים? כמה גבינו על זה?
    הדברת עכברים באלפי מנשה בארונות מטבח
    סימני כרסום בשקיות מזון וגללים קטנים בגודל של אורז העלו את החדש שיש עכבר בבית
    לאחר חיפוש קצר מאוד מצאנו את העכבר מאחורי התנור שבמטבח, ותפסנו אותו בעזרת לוכדן. הצבנו מלכודות נוספות בבית למקרה שהיו בו עכברים אחרים. 400 ₪
    הדברת חולדות באלפי מנשה בבית פרטי
    הלקוח התקשר בבהלה וסיפר שיש חולדה על השיש במטבח – הגענו תוך חצי שעה.
    לכדנו את החולדה מיד והצבנו תיבות האכלה עם פיתיון מורעל בחצר – משם חשדנו שהגיעה החולדה. 500 ₪
    ריסוס נגד ג'וקים באלפי מנשה בבית קפה
    מתקפה של תיקן אמריקאי הפריעה לניהול בית הקפה בתקופת הקיץ.
    ריססנו את כל אזור בית הקפה בשעות הערב, וכבר בבוקר למחרת ניתן היה לפתוח אותו. 350 ₪
    הדברת צרעות באלפי מנשה בגינה ביתית
    צרעות התמקמו על גבי אחד הקירות החיצוניים של הבית והקימו שם קן.
    הגענו בשעות הערב המאוחרות כדי להדביר את כל הצרעות כשהן ישנות בתוך הקן. לאחר מכן הסרנו את הקן ממקומו וסילקנו אותו מהאזור. 450 ₪
    ריסוס נגד פרעושים בחצר ביתית
    בחצר הייתה חלקת אדמה גדולה שנמצאו בה פרעושים, שככל הנראה נכנסו גם לבית דרך חיית המחמד.
    ריססנו את כל החצר וגם בתוך הבית את כל הרצפה ואת הקירות עד לגובה של 30 ס"מ, כדי לוודא ששום פרעוש לא ישרוד. 650 ₪
    הדברת נמלים בדירה באלפי מנשה
    הנמלים צצו בתחילת הקיץ, ולא עזר ללקוח להשתמש בחומרי הדברה שמותרים לשימוש הקהל הרחב.
    כדי לחסל את הנמלים כמו שצריך, היה נדרש להרוג את המלכה שלהן, ואת זה עשינו עם פיתיון ג'ל שהן האכילו אותה בו. תוך מספר ימים בודדים נעלמו כל הנמלים מהאזור. 400 ₪

     

    כמה משלמים על הדברת טרמיטים באלפי מנשה?

    כשיש טרמיטים בבית, אל תצפו לצאת מזה עם מחיר זול, שכן מדובר בהדברה שאורכת זמן רב ודורשת הרבה מאמצים. זה לא עוד מקרה של ריסוס בית באלפי מנשה כמו כשמדבירים מזיקים אחרים. כאן צריך לקדוח חורים בין הרצפות, להחדיר כמות אדירה של חומר הדברה אל מתחת לאדמה, ולבסוף לסתום את כל אותם חורים שיצרנו. זה יכול לקחת שעות רבות, בהתאם לגודל הדירה, וכמות החומר שבה צריך להשתמש לצורך ההדברה מייקרת את העניין עוד יותר. לכן עלות ההדברה נגד טרמיטים יכולה לנוע בין 1,500-2,500 ₪, אולם דעו שבמחיר זה אתם מקבלים מאיתנו אחריות למשך 5 שנים.

     

    כמה עולה הדברת פשפשים באלפי מנשה?

    גם פשפשים לא קל להדביר, כשנגדם צריך להשתמש במספר שיטות כדי לוודא שהעבודה תיעשה בהצלחה. ראשית צריך להדביר עם קיטור את כל האזורים שבהם עלולים להיות פשפשים, כולל המזרון, בסיס המיטה, ארונות וכדומה. לאחר מכן הדברת פשפש המיטה באלפי מנשה מצריכה מאיתנו להשתמש בשואב עוצמתי כדי להיפטר מכל הנשלים, הביצים והלכלוך שהשאירו אחריהם הפשפשים. כדי לוודא שההדברה תיעשה באופן מקצועי ככל הניתן ושלא תפגשו עוד פשפש מיטה אחד, אנחנו גם מרססים לבסוף כטיפול מונע, ומעניקים לכם אחריות למשך שנתיים. עלות הדברה באלפי מנשה נגד פשפשי מיטה נעה בין 500-1,250 ₪ לכל חדר.

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call