לוכד עכברים בפתח תקווה

לוכד חולדות ועכברים בפתח תקווה עם התחייבות לפתור את הבעיה

הופעה של עכבר או חולדה בדירה בפתח תקווה היא חוויה מלחיצה. לפעמים אפילו "רק" סימנים לכך שאתם מארחים אצלכם בבית, או בעסק, מכרסמים גורמים למתח וחששות. עם חברת הדברה בטוחה תוכלו להזמין לוכד עכברים בפתח תקווה ולדעת בוודאות שהוא יסלק את העכברים ו/או החולדות. עוד תוכלו לדעת בוודאות שהמחיר של השירות יהיה הנמוך ביותר באזור המרכז, ושמובטחת לכם אחריות מלאה על הלכידה!

✔️ לכידת עכברים בפתח תקווה – בכל שעה גם בלילה!
✔️ לוכד עכברים בפתח תקווה – 30 דקות הגעה!
✔️ מאתרים ומסלקים את העכבר בזמן אמת
✔️ אחריות בכתב בסיום העבודה
✔️ מדביר מוסמך ברישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ מספקים שירות בכל שכונות העיר
להתייעצות והצעת מחיר נוחה ומשתלמת חייגו:

055-970-5878

לוכד עכברים בפתח תקווה

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

    מתי מזמינים לוכד עכברים בפתח תקווה?

    יש כמה סימנים מובהקים לכך שיש אצלכם בדירה, בחנות או במשרד עכברים או חולדות:

    1. סימני שיניים – גם עכברים וגם חולדות מכרסמים כל הזמן כדי לשמור על השיניים שלהם חדות. את סימני השיניים אפשר לראות על אריזות מזון, וגם על כבלים חשמליים, צינורות ועוד.

    2. גללים – אחת הסיבות העיקריות להזעיק באופן מידי לוכד עכברים בפתח תקווה היא הצואה שהם מפזרים בכל מקום ושעלולה להעביר מחלות. גללי עכברים הם בגודל של גרגר אורז ובצבע כהה, ואילו אלה של החולדות גדולים יותר, בערך כמו חרצן של זית.

    3. קולות – צעדים קטנים בלילה, כשכולם ישנים, הם עוד אינדיקציה לנוכחות של מכרסמים. חולדות, שהן גדולות יותר – בערך 30-40 ס"מ – מעכברים משמיעות קולות חזקים יותר.

    כמובן שגם אם ראיתם עכבר או חולדה אין סיבה להתעכב. במקרים רבים התעלמות מהבעיה רק מחמירה אותה, ואל הבית או העסק יגיעו עוד מכרסמים.

     

    איך מתבצעת לכידת עכברים בפתח תקווה?

    הדרך הטובה ביותר ללכוד עכבר היא להציב מלכודות. בנוסף ייעשה שימוש בחומרים עם ריח חזק כדי לגרום לעכברים לצאת ממקומות המסתור שלהם – המקומות הפופולריים ביותר הם ארונות המטבח וגם ארונות אחרים, עליות גג, מחסנים, מאחורי מכונת הכביסה וגם בתעלות המזגן. חולדות יודעות גם לשחות ולכן הן עלולות להגיע דרך הביוב.

    חשוב להציב את המלכודות במקומות שאליהם יגיעו העכברים או החולדות, ולכן יש חשיבות רבה לניסיון של איש המקצוע ולהיכרות שלו עם בעלי חיים אלה.

    מבחינת סוגי המלכודות, האופציות המומלצות הן מלכודת קפיץ (אופציה פשוטה וזולה שממיתה את העכבר במקום), מלכודת חשמלית (שגם היא מחסלת את העכבר באופן מידי) ומלכודת כלוב שמשאירה את המכרסמים בחיים – שירות לכידת עכברים בפתח תקווה בדרך זו כולל גם ביקור נוסף של איש המקצוע כדי לקחת את העכברים הכלואים ולשחרר אותם בשטח פתוח.

     

    מה עלות השירות של לוכד חולדות בפתח תקווה?

    מחיר שירות הדברת מכרסמים נקבע בהתאם לשיטה שנבחרת כדי לטפל במפגע, ולגודל השטח שצריך לכסות. באופן כללי טווח המחירים של לכידת חולדה בפתח תקווה במסעדה הוא 250 עד 500 ש"ח, במפעלים באזורי התעשייה השונים של אם המושבות המחיר יכול להגיע גם ל-800 ש"ח, בחצר 250-550 ש"ח ובתוך בית החל מ-250 ש"ח.

    שיטות הפעולה הן כל אלה שצוינו עבור עכברים. בחלק מהמקרים אפשר לשקול להשתמש ברעל שמושם בתוך תיבת האכלה, אבל חשוב לקחת בחשבון שהמוות לא מידי והתוצאה עלולה להיות פגר של חולדה במקום נסתר בבית. אם היא מתה בחצר, בעלי חיים אחרים עלולים להיחשף גם כן לחומרים המורעלים, ולכן לוכד חולדות בפתח תקווה בעל ניסיון מעדיף לרוב להשתמש בסוגי הכלובים השונים.

     

    דוגמאות למקרים שבהם מטפל לוכד עכברים פתח תקווה 24 שעות

    עקב הלחץ שגורמת הנוכחות של המכרסמים, ובמיוחד בבית שחיים בו ילדים קטנים או בעסק שעלול לאבד את הרישיון והלקוחות, במקרים רבים נדרשת ההגעה של לוכד עכברים באופן מידי – כולל בשעות הלילה וגם בסופי שבוע.
    לפניכם מספר דוגמאות לשירותים שסיפקנו במשך 15 השנים שאנחנו פועלים בתחום:

    השירות הדרוש תיאור המקרה העלות
    לכידת חולדה בתוך חלון של חדר ילדים בפ"ת חולדה שנמצאה בין התריס לבין החלון בחדר הילדים. תפסנו אותה מיד ואיתרנו את הסדק שדרכו הגיעה – בעלי הדירה קיבלו המלצה איך לאטום אותו 250 ש"ח
    לכידת עכברים בבי"ס יסודי בפתח תקווה קיבלנו טלפון מאב הבית על מספר גדול של עכברים שנצפו בחדר האומנות. כשהגענו למקום ראינו לא מעט ילדים סקרנים וגם כאלה שחששו. הרחקנו את כולם, הצבנו מלכודות כלוב במיקומים אסטרטגיים – ולמחרת בבוקר כשחזרנו למקום מצאנו בכלובים 6 עכברים מתוכם 4 גורים. כולם שוחררו בשטח פתוח ורחוק 500 ש"ח
    לכידת עכברים בעליית גג בבית פרטי בשכונת נווה גן לוכד עכברים פתח תקווה 24 שעות הגיע באופן מידי, איתר את מקום המסתור – והציב מלכודות קפיץ שחיסלו את הבעיה 400 ש"ח
    לכידת חולדה במסעדה בפתח תקווה חולדה שהסתובבה בין מדפי חומרי הגלם והספיקה לגרום לא מעט נזקים. השתמשנו במלכודת חשמלית כדי לפתור את הבעיה באופן מהיר 330 ש"ח

     

     

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call