איך להיפטר מג'וקים בבית

איך מדבירים ג'וקים בבית במהירות וביעילות?

ביתו של אדם הוא מבצרו, כך אומר הפתגם. זה נכון כשמדובר בהגנה מפני אויבים, אבל זה בהחלט חשוב גם כאשר מדובר בהגנה מפני מזיקים, שבמקרה הטוב גורמים אי נוחות ובמקרה הפחות טוב הם פשוט גורמים למחלות ונזקים לבית. המדבירים של הדברה בטוחה מתמחים בטיפול יעיל והדברה של ג'וקים שחדרו לבית וכן מזיקים אחרים. איך ולמה הג'וקים מגיעים לתוך הבית שלכם ומתרבים שם במהירות? מה אפשר לעשות כאשר מתברר שיש ג'וקים בבית בכמויות גדולות? מאיפה הג'וקים יוצאים ואיך אפשר למנוע את זה? מה אפשר לעשות כשמגלים ג'וקים בתוך חדר אחד או יותר בבית? לפניכם כל התשובות!

 

✔️ יש לכם ג'וקים בבית? הזמינו אותנו להיפטר מהמטרד
לייעוץ בווצאפ עם מדביר ג'וקים בחינם – לחצו כאן
✔️ טיפול ומניעה של מקקים בבית, בגינה ובביוב
✔️ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ ריסוס נגד ג'וקים (גם מעופפים) בעזרת חומרים ידידותיים לסביבה
✔️ אחריות בכתב על כל הדברה

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו:

ג'וקים בבית

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    איך ולמה מגיעים ג'וקים לתוך הבית?

    בדרך כלל הופעה של ג'וקים בתוך הבית יכולה להתרחש בגלל צירוף של נסיבות שונות. ג'וקים מופיעים ומתרבים בתוך מערכת הביוב. כאשר אין הדברה מסודרת המתבצעת באופן קבוע מצד אחד, ומצד שני מערכת הביוב היא ישנה ומלאה בחורים וסדקים, נוצרים תנאים מצוינים שמאפשרים לג'וקים להתרבות במהירות. אם ג'וקים מצליחים להיכנס הביתה ולא מתגלים בתוך פרק זמן סביר, גם אז הם מתרבים והופכים מהר מאד לבעיה רצינית. שמירה על ניקיון בבית מונעת או מצמצמת את האפשרות של הג'וקים להתרבות. אבל לפעמים גם זה לא עוזר משום שהם חודרים הביתה מבחוץ.

    תיקנים בבית

    למה ג'וקים הגיעו אליכם הביתה?

    בדרך כלל ג'וקים אוהבים מקומות שיש בהם לחות וחמימות. המקום הקרוב ביותר המאפשר צירוף של שני הדברים האלה הוא צנרת הביוב. התשובה לשאלה למה יש ג'וקים בבית היא פשוטה – יש ג'וקים פשוט כי הטיפול בצנרת הביוב הוזנח תקופה ארוכה ואפשר לג'וקים להתרבות בצורה בלתי מבוקרת. עצם העובדה שיש נוכחות של ג'וקים בבית בכמויות גדולות אומרת גם שהדיירים בבית הזניחו את הטיפול היעיל והשמירה על הניקיון גם בפינות המרוחקות ביותר בבית. עם זאת, לפעמים קורה גם שההתרבות הבלתי מבוקרת של הג'וקים מתרחשת בגינה או בחצר הסמוכה לבית, כך שגם שמירה קפדנית על ניקיון לא תמנע את החדירה שלהם פנימה.

     

    סרטון ג׳וקים גדולים שחורים בבית לאחר הדברה

     

    מאיפה יוצאים ג'וקים ואיך הם נכנסים הביתה?

    ג'וקים יכולים להגיע לבית בשתי דרכים עיקריות: האחת – להיכנס לתוך הבית דרך פתחים שונים, שזה אומר חלונות ודלתות, אבל גם דרך סדקים בקירות או ברצפה ובמקומות אחרים. אבל בדרך כלל, כשמחפשים תשובה לשאלה מאיפה יוצאים ג'וקים ואיך הם מגיעים לתוך הבית, התשובה נמצאת בצנרת הביוב. אחרי שהג'וקים מתרבים בתוך הצנרת הם מתחילים לצאת מתך פתחי הניקוז במטבח, במקלחת ובמקומות אחרים. אם יש ג'וקים בחדר סביר להניח שהם הגיעו מבחוץ. אבל אם יש תיקנים בבית במספרים גדולים והם ממשיכים לזרום פנימה, הם מגיעים ככל הנראה מתוך צנרת הביוב.

    מה עושים נגד ג'וקים

    סוגי ג'וקים בבית ואיך מטפלים בהם?

    כאשר מתברר שיש בעיה של מקקים בית, המדביר יברר קודם כל באיזה סוג של ג'וקים מדובר. אופן ההדברה תלוי במידה רבה בסוג המקק. כאשר מדובר בתיקן אמריקאי, הטיפול המקובל הוא באמצעות ריסוס. אופן הטיפול הזה מספיק לטיפול בבעיה הזאת. אבל אם מדובר בתיקן הגרמני, הריסוס בדרך כלל לא מספיק ויש צורך לטפל בבעיה באמצעות ג'ל. מדובר בשיטת הדברה יקרה יותר, אבל התוצאות שלה טובות ביותר. הבדיקה אילו סוגי ג'וקים בבית קיימים צריכה להתבצע על ידי מדביר מנוסה, אשר יודע איך להתאים את סוג ההדברה הרצוי.

     

    מה עושים כשמגלים ג'וקים בתוך חלל אחד או יותר בבית?

    כפי שכבר נאמר קודם, לא כל ג'וק שמוצאים בבית מצביע על בעיה. בדרך כלל, במיוחד באביב או בקיץ כשהחלונות פתוחים, ג'וקים יכולים לעוף לתוך הבית או לחדור אליו בכל מיני דרכים. השאלה איך להיפטר מג'וקים בבית מתעוררת או צריכה להתעורר רק אם מתברר שהבעיה אכן קשה ושהג'וקים הגיעו למקומות שונים בבית ונמצאים שם בכמויות גדולות. מה שיכול להצביע בצורה מדויקת על בעיה משמעותית היא מציאה של ג'וקים מתים בבית במספרים גדולים. העובדה הזאת צריכה להדליק אור אדום ומחייבת את בעלי הבית או הדיירים בו להזמין חברת הדברה מקצועית, שתבחן את הבעיה ותטפל בה.

    ג'וקים מתים לאחר הדברה בבית

    ג'וקים מתים בבית

    מה אפשר לעשות כשמוצאים ג'וקים בבית בכמויות גדולות?

    אם מוצאים ג'וק אחד מדי פעם בבית, זה לא אומר שיש מכת מקקים. אבל אם הג'וקים נמצאים בכל מקום ובכמויות גדולות, זה אומר שיש בעיה. אפשר לבצע טיפול מקומי באמצעות תרסיסים שונים, אבל במקרים רבים מתברר בתוך זמן קצר שזה לא ממש עוזר. בשלב הבא, כדאי לקרוא למדביר מקצועי. המדביר יפעל בצורה מסודרת ויסודית. תחילה הוא יזהה את המקומות שהג'וקים נמצאים בהם. לאחר מכן הוא יבצע פעולת הדברה יסודית. הדברת מקקים יכולה להתבצע באמצעות ריסוס. חומרי הריסוס הם חזקים ודורשים מבעלי הבית להימנע מכניסה לבית במשך כמה שעות אחרי ההדברה. אמצעי נוסף הוא הדברה בעזרת ג'ל. מדובר בהדברה ממוקדת ויעילה, שאם היא מתבצעת בצורה מקצועית התוצאות שלה מצוינות.

     

    איך נפטרים מג'וקים

    איך מונעים כניסה של ג'וקים לתוך הבית?

    גם הבית השמור והנקי ביותר יחווה מדי פעם ג'וק שמצליח להתגנב פנימה. אבל מניעת התרבות של מקקים בבית זה כבר סיפור אחר. הפתרון הוא שילוב בין שמירה קפדנית על הניקיון לבין הדברת ג'וקים מקצועית שתוכלו להזמין כאן. ניקיון הכולל ריסוס הוא סוג של טיפול מונע. אם מבצעים טיפול בצנרת הביוב של כל הבניין, שזה אומר הדברה יזומה של ג'וקים ומזיקים אחרים, מכת הג'וקים בהחלט יכולה להימנע או לכל הפחות להצטמצם מאוד. אם יש לכם עניין לטפל בבעיה של תיקנים, אתם במקום הנכון. המדבירים של הדברה בטוחה עומדים לרשותכם ויסייעו לכם להיפטר מהבעיה במהירות וביעילות.

     

    שאלות ותשובות

    איך אפשר להרוג ג'וקים תוך לילה?

    אחד הנשקים החזקים ביותר שביכולתכם להשתמש בו באופן עצמאי הוא חומצה בורית. זה מגיע בצורת אבקה ואפשר לפזר אותה ברחבי הבית, אך צריך לעשות זאת באופן קבוע.

    איזה ריח ג'וקים שונאים?

    ג'וקים שונאים את הריח של שמן מנתה, שמן ארז ושמן ברוש. כל אלו הם שמנים אתריים שמפיצים ריח שהג'וקים נרתעים ממנו. הם גם שונאים את הריח של עלי דפנה מרוסקים ושל גרגירי קפה.

    האם ג'וקים מתים מושכים עוד יותר ג'וקים?

    כן – אם לא תיפטרו מהג'וקים המתים, הם עלולים למשוך מזיקים אחרים, ביניהם נמלים וגם ג'וקים. עליכם לזרוק את כל הג'וקים המתים שבבית שלכם לתוך פח הזבל – עדיף זה שמחוץ לבית.

    ממה ג'וקים מפחדים?

    ג'וקים מפחדים מבני אדם, ולמעשה מכל יצור אחר שגדול מהם. הם רואים בנו כטורפים, ולכן כשהם נתקלים בנו הם מיד רצים להסתתר איפשהו.

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call