הדברת תיקן מזרחי

תיקן מזרחי – נפטרים מהג'וקים בבית אחת ולתמיד!        

התיקנים הם כנראה הקבוצה המשגשגת ביותר בעולם החי והשנואה ביותר על האדם. בישראל ידועים כ-20 מיני תיקנים, שלושה מהם חיים בקרבת האדם באופן קבוע, כשהתיקן המזרחי מסב את הנזק הגדול ביותר מביניהם. הדברת תיקן מזרחי היא פעולה חשובה במיוחד לבריאותכם האישית ואנו נוכל לבצע אותה תוך שימוש בשיטות ובחומרים המתקדמים והבטוחים ביותר בבית ובגינה. אז איך מזהים תיקן מזרחי וכיצד נפטרים ממנו בהצלחה? הכל כאן:

✔️ הדברת תיקן מזרחי בבית, בחצר, במשרד ובבית העסק
✔️ טיפול ומניעה של תיקן מזרחי
✔️ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ תיקן מזרחי הדברה בביוב ובגינה באמצעות ריסוס
✔️ אחריות בכתב על כל הדברה
לקבלת הצעת מחיר חייגו:

הדברת תיקן מזרחי

הדברת תיקן מזרחי – מזיק שחייבים להכיר

מבין שלושת הסוגים הנפוצים במשכנות האדם, התיקן המזרחי הוא הקטן ביותר. בניגוד לקרובי משפחתו – התיקן האמריקאי והגרמני, הוא איננו יכול לעוף ועל גופו קיימים רק שרידי כנפיים. בוודאי תשמחו לשמוע גם שמדובר באוכלוסייה יותר קטנה ופחות נפוצה מאוכלוסיית התיקנים האמריקאים והגרמניים.

ויחד עם זאת, התיקן המזרחי מהווה מפגע תברואתי חמור במיוחד: הוא חי במקומות חשוכים כמו ערימות זבל ואשפה ועלול כתוצאה מכך להעביר חיידקים וזיהומים שמהם מתפתחות שלל מחלות מעיים. לפיכך קיימת חשיבות רבה לביצוע הדברת תיקן מזרחי כבר עם הופעתו. על פי חוקרים מתחום האנטומולוגיה, התיקן המזרחי מתפתח בתנאי חוץ בלבד, אך נוטה לפלוש לבתים דרך חריצים ופתחים, מערכת הביוב ואפילו ארגזים או שקיות עם תכולה כלשהי, שבהם ניסה להתחבא (ניתן להזמין כאן הדברה לביוב בלבד).

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    איך מזהים תיקן מזרחי?

    זיהוי תיקן מזרחי היא פעולה די פשוטה בשל המאפיינים המיוחדים שמבדילים אותו מיתר הסוגים. צבעו של התיקן המזרחי נע בין חום כהה ועד שחור וגודלו בין 2-2.5 ס"מ. תיקן זה איננו מעופף כלל, כאשר כנפיו שכנראה שימשו אותו לתעופה בעבר הרחוק, מכסים כיום כ-2/3 מגבו לכל היותר.

    את התיקן המזרחי אפשר לפגוש בעיקר במקומות מזוהמים ומלאי אשפה, או בתוך בתים שבהם מתקיימים תנאי חום ולחות טובים (למשל בארון מתחת לכיור). תיקנים מזרחיים נחשבים לאיטיים יותר בתנועתם ביחס לתיקן גרמני או אמריקאי והם מדיפים ריח רע מאוד באופן קבוע.

    התזונה שלהם מורכבת מכל חומר וסוג מזון בנמצא, כולל דברים שמקורם בביבים ובעלי ריקבון. לאור הרגלי החיים הידועים של תיקנים אלו, סביר להניח שאם קיים סביבם עמילן, הם יעדיפו לאכול אותו.

     

    מדוע צואה של תיקן מזרחי היא כה מסוכנת?

    באופן כללי, גללי התיקנים נראים כמו גרגירי אבק דחוסים וכהים. מכיוון שהרגלי התזונה והרבייה של סוגי התיקנים הנפוצים הם דומים, כך גם הרגלי הצואה שלהם נותרים זהים. התיקן המזרחי, בדומה לתיקן גרמני ותיקן אמריקאי, פולט את צרכיו על מזון האדם, מה שגורם להרעלת מזון מיידית ומסוכנת.

    כל צואה של תיקן מכילה חומרים אלרגנים מסוימים, שמסבים לחלק מהאוכלוסייה רגישויות ואלרגיות, בין היתר בעיות בדרכי הנשימה כמו אסתמה וברונכיט. בנוסף, צואה של תיקנים מכילה בקטריות וחיידקים הגורמים למחלות כמו אי-קולי או סלמונלה.

     

    חומרי הדברה נגד תיקן מזרחי

    רוב האנשים חוששים ובצדק, מפני שימוש בחומרי הדברה חזקים מאוד שאמנם יחסלו את התיקנים, אך יותירו כימיקלים ורעלים בסביבה שמזיקים לאדם לא פחות. באמצעות חברת הדברה בטוחה תוכלו להיות בטוחים שמינון חומרי ההדברה יהיה בדיוק לפי הנחיות המשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות, כך שלא יתקיים כל נזק לאדם בדגש על ילדים, אוכלוסיות רגישות ובעלי חיים.

    כל מדביר מטעמנו יסקור את המקום הנגוע בתיקן מזרחי ויתאים לו את חומר ההדברה האידיאלי:

    שם חומר ההדברה סוג התכשיר שם החומר הפעיל והמינון
    באנג'י תרכיז רחיף deltamethrin 1.51%
    סיפראקט אבקה אבקה קטיבה cypermethrin 9.75%
    רימקס אבקה קטיבה  permethrin 25.0%
    סנטור תרכיז נוזלי lambda-cyhalothrin 9.7%
    רוגל נוזל bifenthrin 9.6%
    דה-באגר תרכיז רחיף מיקרוקפסולרי cypermethrin 13.0%, MGK 264 5.5%, piperonyl butoxide 2.0%, deltamethrin 1.5%
    פרמנונה 250 תרכיז מתחלב permethrin 20.0%

     

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call