ג'וקים במכשירי חשמל

ג'וקים במכשירי חשמל – הדברה במחירים משתלמים

מאיפה הגיעו ג'וקים למכשירי החשמל שלכם, האם הם עלולים לעשות נזקים למכשיר החשמלי, מה צריך לעשות אם מוצאים ג'וקים במכשיר חשמלי, איך למנוע הגעה נוספת של ג'וקים לאחר ההדברה וכמה עולה הדברת ג'וקים במכשירי חשמל? כל התשובות כאן לפניכם.

אם אתם רואים ג'וק אחד במטבח או בכל מקום אחר בבית, סביר להניח שיש עוד כמוהו. המזיקים האלה מעדיפים לחיות במקומות חשוכים, חמימים ולחים, ואלו הם גם האזורים שבהם הם יסתתרו רוב הזמן. מאחר שהם מתחבאים בהם היטב, קל להם מאוד להתרבות ללא שליטה עד שתבינו שיש אצלכם בבית מתקפה, אך אל דאגה. אם גיליתם שיש אצלכם ג'וקים במכשירי חשמל, כל שעליכם לעשות זה להרים טלפון לחברת הדברה בטוחה ואנחנו כבר נהיה בדרך אליכם כדי לחסל אותם במחיר משתלם – כולל אחריות.

✔️ הדברת ג'וקים במכשירים חשמליים
✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה
✔️ טיפול נגד ג'וקים במכונת קפה, תנור, במדיח כלים ועוד
✔️ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ ריסוס תיקנים בעזרת חומרים ידידותיים לסביבה או הדברה בג'ל
✔️ אחריות בכתב על כל הדברה
לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:

הדברת ג'וקים במכשירי חשמל

איך מגיעים ג'וקים למכשירי חשמל?

מקומות רבים במטבח שלכם, כמו הכיור, הניקוז והאזורים שמאחורי המקרר או התנור, הם אטקרטיביים מאוד עבור הג'וקים. כשהסביבה מתאימה לג'וקים כמעט ולא ניתן להימנע מהגעתם, ופעמים רבות הם יעדיפו להתמקם בתוך מכשירי חשמל. יתכן אפילו שלא תשימו לב שיש ג'וקים במיקרוגל שלכם עד שהם יתחילו לצאת ממנו בכמויות גדולות, אך מדביר מומלץ ידע בדיוק איפה לחפש אותם ואיך להדביר אותם.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    האם תיקן גרמני במכשירי חשמל עושה נזק?

    התיקן הגרמני הוא הג'וק הקטנטן שבדרך כלל מתיישב בתוך מכשירי חשמל. אמנם הוא לא מזיק למכשירים באופן ישיר, אך הוא בהחלט מזהם כל דבר שהוא נוגע בו, וזה חמור במיוחד אם מדובר במכשיר שקשור להכנת מזון או שתייה. ביכולתם של התיקנים האלה להעביר אי קולי וסלמונלה למזון שאתם מכינים במטבח, וזה מסוכן לכם ולבריאותכם. גם אם יש בסך הכל ג'וקים במחשב, אל תתייחסו לזה בקלות ראש. הם לא יגרמו למחשב להתקלקל, אך הם בסופו של דבר יתפשטו למטבח ויגיעו אליו, כי שם ימצאו את מזונם.

     

    מה לעשות אם יש ג'וקים במכשירים חשמליים?

    אם מצאתם ג'וקים במדיח כלים, בתנור, במכונת התמי 4 או בכל מכשיר חשמלי אחר, הזמינו מיד הדברה מקצועית על ידי מדביר מוסמך לביתכם. תהליך ההדברה עלול להצריך מספר ביקורים של המדביר, מאחר שתיקנים גרמניים מתרבים מהר מאוד ואי אפשר לרסס אותם – צריך להדביר אותם עם פיתיון ג'ל רעיל. אחרי שהמדביר סיים את עבודתו אתם תרצו לוודא שהג'וקים לא יחזרו, ולשם כך דאגו שהבית שלכם – ובמיוחד המטבח – תמיד יהיה נקי. טאטאו פירורי לחם, סגרו מזון באריזות אטומות וקופסאות ואל תשאירו שאריות מזון על השולחן או השיש.

     

    איך למנוע הגעה של ג'וקים למכשירי החשמל?

    יש פריטים שיתכן כי אינכם חושדים בכך שימשכו ג'וקים, אך הם נחשבים מזון עבורם – אפילו פריטים שנראים לכם נקיים מאוד ודוחים חרקים. הדוגמה המובהקת ביותר לכך היא סבון, כששאריות שלו על השיש מושכות אליו ג'וקים, שעם הזמן מתמקמים במכשירי החשמל שבביתכם. דאגו לנקות את השיש והשולחן שבמטבח באופן קבוע עם סמרטוט לח, גם אם הוא נראה לכם נקי. דבר נוסף שחשוב לנקות באופן קבוע הוא מכונת הכביסה, בה נותרות שאריות של סבון, וזו הסיבה שלעיתים קרובות רבים סובלים מבעיה של ג'וקים במכונת כביסה. פשוט נגבו אותה היטב עם סמרטוט לאחר כל הפעלה, כולל המגירה שלה, ודאגו שלא תהיה לחה ושלא יהיו בה שאריות ג'ל או אבקת כביסה.

     

    חשוב מאוד לטפל בחריצים בקירות

    אם יש נקודות שדרכן הג'וקים יכולים לחדור לביתכם, תהיו בטוחים שהם ינצלו אותם, ולכן מומלץ שתאטמו כל חריץ וחור שקיים בקיר – במיוחד במטבח ובחדרים לחים כמו חדר האמבטיה והמרתף. אם לא תעשו את זה, יתכן שתמצאו לאורך הזמן ג'וקים במכשירי חשמל שהגיעו דרכם. המדביר שנשלח אליכם יוכל לסייע לכם לאתר חריצים מסוכנים שדרכם יכולים לחדור מזיקים, מה שיסייע למנוע גם צורך לבצע הדברת נמלים וחרקים רבים אחרים בעתיד.

     

    כמה עולה להדביר תיקנים במכשירי חשמל?

    מאחר שלא ניתן לרסס את מכשירי החשמל, ההדברה תיאלץ לעשות בשיטה קצת אחרת. אנחנו מדבירים את הג'וקים בשיטה שמשלבת פיתיונות ג'ל רעילים עם מלכודות דבק, כשמטרתן של המלכודות היא למנוע מג'וקים שטרם בקעו מהתיקים להסתובב ברחבי הבית ולהתפתח לפרטים בוגרים. השיטה הזו עובדת בכל מצב, בין אם אלו הם ג'וקים במכונת קפה ובין אם אלו ג'וקים בטוסטר אובן, כשמחירה נע בין 250-450 ₪. על הדברת ג'וקים ניתנת אחריות למשך 3 חודשים.

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call