הדברת תיקן פסים חום

כל מה שכדאי לדעת על הדברת תיקן פסים חום

התיקנים הם חרקים מזיקים אשר מעבירים מחלות וקשה להיפטר מהם. תיקן פסים הוא זן של מקק בגודל של כסנטימטר וחצי בלבד, הוא מסתתר במקומות שונים ויכול לגרום לנזק ותחלואה. הדברת תיקן פסים קשה כיוון שהוא מסתתר במקומות שלא תמיד ניתן להגיע אליהם. הוא מעדיף לחיות במקומות קרירים וחשוכים ולכן ישהה בתוך המגירות ובקרטונים.

כיוון שהוא אוהב להסתתר ויכול להיות גם בתוך קרטונים, תיקן הפסים עלול להוות נזק משמעותי גם למפעלים ובעיקר מפעלי מזון. הדברה נגד תיקן פסים היא לא רק פעולה שנעשית כדי להרגיש יותר טוב אלא פעולה חובה ברגע שמזהים אותו.

 

✔️ הדברת תיקן פסים חום בבית, בחצר, במשרד ובבית העסק
✔️ הדברת תיקן פסים מחיר החל מ-250 ש"ח
✔️ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ שירות מהיר בכל ימות השבוע – 24/7
✔️ אחריות בכתב על כל הדברה
לקבלת הצעת מחיר חייגו:
הדברת תיקן פסים

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

    כיצד מתבצעת הדברת תיקן פסים חום?

    הדברה נגד תיקן הפסים שונה מזו של התיקן הרגיל. רק הזכרים מעופפים והם עושים זאת בטווחים קצרים יחסית. שלא כמו התיקנים הרגילים החומים והגדולים, אלו יהיו עם פסים חומים על החזה ועל הכנפיים והם יהיו קטנים יותר. הדברה נגד תיקנים תתבצע באופן הבא:

    שלב ראשון – מריחת ג'ל מיוחד

    כיוון שתיקן הפסים נוטה להסתתר, ההדברה הרגילה והמוכרת לא תמיד תפתור את הבעיה. השיטה המקובלת היום היא מריחת ג'ל מיוחד במקומות המתאימים. הג'ל קוטל את התיקנים ואינו מסוכן לבני האדם. יש למרוח את הג'ל בכל מקום שהתיקן עשוי להגיע אליו כמו בתוך מגירות, בפינות הארונות ואפילו בתוך קופסאות שנשארות בבית לאורך זמן.

    תיקן פסים חום

    שלב שני – חזרה על הפעולה לאחר תקופה

    כיוון שהג'ל פחות חזק מהריסוס, יש לחזור על הפעולה לאחר תקופה. הדברה של תיקן פסים חום דורשת התמדה והמדביר יגיע פעם נוספת כדי לשים את הג'ל במקומות שכבר הניח אותו ובמקומות נוספים אם הוא ימצא לנכון שהתיקנים עשויים להתחבא בהם.

    שלב שלישי – מניעה

    זהו לא בדיוק שלב שלישי אלא פעולות שחשוב לבצע. יש לנסות למנוע את כניסתו של תיקן פסים על ידי הימנעות ממצבורי ניירות, ספרים וקופסאות, ניקוי של המקומות הנסתרים בבית לעתים תכופות, התקנה של רשתות על פתחים שהתיקנים יכולים להיכנס דרכם, כולל פתחי הביוב ואיטום של החריצים והסדקים בבית.

    איך מדבירים תיקן פסים

     

    עלויות הדברת התיקן

    עלויות ההדברה משתנות בהתאם למקום, לגודל שלו ושיטת ההדברה. באופן כללי, במקרה של תיקן פסים הדברה תתבצע באמצעות ג'ל והעלות יכולה להתחיל מ-250 ₪. אם יש צורך לפזר ג'ל בשטחים נרחבים, העלות כמובן תהיה גבוהה יותר ואם יש צורך לחזור על הפעולה, ככל הנראה יהיה צורך לשלם את אותו התשלום פעם נוספת.

    במקרה של הדברת תיקן פסים עם טבליות אידוי כמו במקרים שישנה מתקפה בבתי קפה, פסי ייצור ובעיה חמורה של התיקנים, העלות תתחיל מ-250 ₪ ויכולה לטפס, בהתאם לגודל של המקום וכמובן החומר בו ישתמש המדביר.

     

    השיחה המקדימה עם המדביר

    כבר בשיחה הראשונה כדאי להסביר למדביר כי מצאתם תיקן פסים חום ולא מקק רגיל. אתם רוצים שהמדביר יהיה מוכן לעבודה ואם יש לכם ספק מיהו אותו מקק אתם יכולים לצלם אותו ולשלוח למדביר כדי שיזהה אותו מיד. לאחר מכן תוכלו לשאול מהי דרך ההדברה המומלצת ולבסוף לקבל הצעת מחיר. אם ישנה עבודה מורכבת ואם יש לכם מתקפת תיקנים, יכול להיות שהמדביר יבקש לחזור פעם נוספת או להשתמש באמצעים חזקים יותר מכפי שתכנן בשיחת הטלפון.

     

    הדברה בטוחה לבית בטוח מתיקנים

    המטרה שלכם היא לדעת כי חיסלתם ג'וק פסים חום בצורה היעילה אך גם הבטוחה ביותר. הדברה בטוחה משתמשת באמצעים מתקדמים, חדשניים ובטוחים בלבד כדי להיפטר מכל גורם שעלול לגרום לכם להרגיש אי נוחות. אתם מוזמנים ליצור קשר או להשאיר את פרטיכם כאן באתר ונדאג לכם במהירות, ביעילות ובדרך הבטוחה ביותר.

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call