הדברה בזכרון יעקב

הדברה בזכרון יעקב בשיטות בטוחות ובדוקות – כולל אחריות

איך עושים הדברה בזכרון יעקב בשיטות ירוקות, מה השיטות הירוקות האפשריות להדברה, למה מומלץ להימנע מריסוס כל עוד זה אפשרי, האם אפשר להדביר בלי להשתמש כלל בחומרי הדברה והאם ניתנת אחריות על הדברה ירוקה? על כל השאלות האלה אנחנו נענה לכם כבר עכשיו.

תושבי זכרון יעקב נהנים ממחייה לצד שטחים פתוחים וירוקים, ואי אפשר לשכוח גם את נוף הים המדהים, אך בעיר ישנה גם בעיה נוספת, והיא בעיית מזיקים. בכל שנה, בעיקר בחודשי הקיץ, הם חוזרים להציק לתושבי העיר בכל השכונות, לרבות המושבה, חלומות זכרון יעקב, רמת צבי ונווה הברון, אך אל דאגה, כי גם אנחנו מגיעים אחריהם. דרך חברת הדברה בטוחה תוכלו להזמין מגוון רחב של שירותי מדבירים בזכרון יעקב נגד כל סוג מזיק שקיים, ומה שמייחד אותנו ביחס לחברות הדברה אחרות זה שאנחנו דוגלים בשיטות טבעיות וירוקות ובה בעת גובים מחירים זולים ומשתלמים. אם אתם מחפשים חברת הדברה בזכרון יעקב שחשוב לה גם לשמור על הסביבה והבריאות של לקוחותיה, הגעתם למקום הנכון. הרימו אלינו טלפון כבר עכשיו וקבלו מאיתנו הצעת מחיר להדברה עוד היום.

 

הזמינו מדביר בזכרון יעקב, בכל שעה, 24/7!
✔️ שירותי הדברה בזכרון יעקב מחיר החל מ-250 ש"ח
✔️ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ הדברת כל סוגי המזיקים: תיקנים, פשפשים, נמלים פרעושים ועוד
✔️ שימוש בחומרי הדברה שאושרו על ידי המשרד להגנת הסביבה
✔️ שירות מהיר, יעיל ובטוח – הדברה ללא ריח
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:
הדברה בזכרון יעקב

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

    הדברה בזכרון יעקב – הדברה ירוקה ובטוחה

    מדביר ירוק צריך להתעדכן וללמוד באופן מתמיד על חרקים ומזיקים, ולגלות מה עובד הכי טוב נגדם באופן טבעי או כזה שלא מזיק לסביבה או לאדם. הרי הכי זה קל לקחת חומר כימי ולהתחיל לעשות ריסוס בית בזכרון יעקב, אך האם זה באמת מה שצריך לעשות? תתפלאו לגלות שבמקרים רבים השיטות הירוקות עובדות לא פחות טוב!

    √ הדברה אורגנית – יש לא מעט חומרים בטבע שיכולים לשמש לצורך הדברת חרקים בזכרון יעקב, וחלק מהחומרים שבהם משתמשים מיועדים אף באופן פרטני להדברה. עם זאת, הדברה שכזו כמעט ואינה יעילה והיא נחשבת לשיטה ביתית להרחקת מזיקים.

    √ הדברה ביולוגית – זוהי שיטת ההדברה שבה רואים כיצד הטבע מספק לנו את כל הפתרונות הדרושים לנו ואף עוזר לנו, כל עוד אנחנו יודעים איך לנצל אותו לטובתנו. לכל מזיק יש טורף, טפיל או חיידק שיעיל נגדו, ואנחנו משתמשים בהם לחיסול חרקים ביעילות ולטווח ארוך.

    √ הדברה משולבת – לעיתים אנחנו נדרשים בכל זאת לרסס בעת הדברת דירה בזכרון יעקב, אך גם במקרים שכאלה נבצע ריסוס מינימלי ונעדיף להשתמש יותר בחומרים ברעילות נמוכה. זוהי תהיה למעשה הדברה משולבת, שבה הריסוס ישמש ככוח אקסטרה לצורך פתירת בעיית המזיקים, למשל כשמדבירים נמלי אש.

    √ הדברה אלקטרונית – במקרים מסוימים ניתן להדביר מזיקים באמצעים חשמליים, למשל ישנן מלכודות נגד עכברים שיכולות לחשמל אותם, משמע אין צורך להשתמש אפילו ברעל נגד עכברים. יש גם מכשירי הרחקה שעובדים בשיטה אלקטרונית, שיעילים למשל נגד תיקנים.

    √ לכידה – השיטה הזו היא ההומאנית ביותר לטיפול בבעיית מכרסמים, אך ניתן לנצל מלכודות גם לטיפול בשלל מזיקים אחרים, בעיקר מלכודות דבק. יש למשל מלכודות דבק לתיקנים גרמניים או מלכודות פרומון שמושכים אליהם עשים.

    * חשוב לציין כי הדברה ירוקה זה מונח שיווקי ועדיין מדובר בשימוש של חומרי הדברה עם כמות מזערית של רעלים.

     

    למה מדביר מומלץ בזכרון יעקב יימנע מריסוס?

    כמעט כל מדביר שתזמינו הביתה יצע לכם לרסס את כל שטח הבית, ולמען האמת גם אנחנו לפעמים מציעים לעשות זאת, אך רק במידה ואנחנו בטוחים ששום שיטה אחרת לא תעזור. בכל מקרה אחר אנחנו נעדיף להימנע מריסוס גם אם מדובר על הדברת בית פרטי בזכרון יעקב, וזאת מכמה סיבות שייתכן כי אינכם מודעים אליהן:

    √ הריסוס מסוכן לילדים, נשים בהריון ובעלי חיים – חומר הריסוס שבו משתמשים הוא למעשה רעל, אמנם ברעילות נמוכה ובאישור המשרד להגנת הסביבה, אך הוא עדיין רעיל. אם למשל הזמנתם הדברת ג'וקים בזכרון יעקב והמדביר ריסס לכם את הדירה, תצטרכו לשהות בחוץ למשל מספר שעות, ולהיזהר במיוחד אם יש לכם ילדים או חיות מחמד או אם אתן נשים בהריון.

    √ הריסוס לא תמיד מספק פתרון לטווח ארוך – מדבירים מומלצים בזכרון יעקב הם כאלה שיספקו לכם פתרון יעיל ולא רק כזה שמראה כאילו שהם פתרו לכם את הבעיה. אם למשל נדרשת הדברת נמלים בזכרון יעקב ויבוצע רק ריסוס, תוכלו להיות בטוחים שהבעיה תחזור על עצמה לאחר זמן מה. זאת מכיוון שהקן עדיין פעיל וקיים, ועד שלא יחסלו אותו (או יותר נכון את המלכה שבו), לא תפסיקו לסבול מנמלים.

    √ הריסוס הוא לא תמיד הפתרון הנכון – חרקים רבים פיתחו עמידות לחומרי ההדברה לאורך השנים, ואם פעם היה ניתן למשל לעשות הדברת פשפשים בזכרון יעקב בריסוס בלבד, היום זה מתברר כלא יעיל, מכיוון שהחרקים האלה פשוט לא מגיבים כלל לחומרים הכימיים. צריך להדביר אותם בשיטות יצירתיות יותר, כמו למשל בעזרת חום עם קיטור, והריסוס יתבצע רק למניעת הבעיה בהמשך.

     

    לעיתים אפילו לא צריך כלל להשתמש בחומרי הדברה

    ההדברה הטובה ביותר היא זו שלא מצריכה מאיתנו לערב שימוש בחומרים – אפילו לא טבעיים. זה מתאפשר למשל כשמזמינים אותנו לבצע הדברת עכברים בזכרון יעקב, אותם ניתן פשוט ללכוד. זאת כמובן כל עוד מיקומו של המכרסם ידוע – לכם או למדביר על פי הסימנים שהוא השאיר אחריו. אם מיקומו אינו ידוע, הדברת מכרסמים בזכרון יעקב תיעשה בעזרת מלכודות עם פיתיון כמו חמאת בוטנים, או תיבות האכלה עם פיתיון מורעל – זאת בהתאם לסוג המכרסם וכמות העכברים או החולדות שצריך להדביר. אם אכן ייעשה שימוש ברעל, דעו לכם שלא תהיה אליו גישה לחיות או לילדים, שכן תיבות ההאכלה בנויות בצורה כזו שרק עכבר שנכנס לתוכם יוכל לגשת לרעל.

     

    אנחנו מספקים לכם אחריות על כל הדברה בזכרון יעקב

    איננו מעוניינים שבעיית המזיקים תחזור על עצמה, אך אם זה אכן יקרה, אל חשש. אנחנו מספקים לכם על כל הדברה אחריות למשך תקופת זמן ארוכה, המשתנה בהתאם לסוג המזיק שאותו מדבירים וסוג ההדברה שנעשתה. לדוגמה, אחריות שניתנת על הדברת טרמיטים בזכרון יעקב תהיה למשך עד 5 שנים, ובמהלך השנים האלה אם תבחינו בטרמיטים או נזקים חדשים שנעשו על ידיהם, תוכלו להזמין אותנו להדברה מידית בחינם. רק איתנו תוכלו באמת להיות בטוחים שהדברת הטרמיטים נעשתה על הצד הטוב ביותר, שכן אנחנו מתחייבים להצלחה!

     

    מדביר בזכרון יעקב 24 שעות זמין עבורכם

    לא רק שאנחנו מספקים לכם את כל פתרונות ההדברה הדרושים לכם, אלא שאנחנו גם זמינים עבורכם בכל יום ובכל שעה, בלי לקחת הפסקה. איתנו אתם יודעים שתמיד יש מי שדואג לכם, ולא נשאיר אתכם לעולם להתמודד מול המזיקים לבד. גם אם אתם לא בטוחים האם עליכם להזמין הדברה בזכרון יעקב, תוכלו לשלוח לנו בוואטסאפ תמונה של המזיק שנתקלתם בו או הסימנים שמחשידים אתכם בהימצאותו, ואנחנו ניידע אתכם האם אכן צריך להזמין חברת הדברה בזכרון יעקב. אם תבחרו להזמין אותנו להדברה, נוכל להגיע אליכם תוך פחות משעה להדברה מידית על המקום.

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call