נמלים עם כנפיים

הדברת נמלים עם כנפיים – בפריסה ארצית ומגיעים מיד

רוצים לדעת למה יש אצלכם נמלים מעופפות בעונת האביב או הקיץ, למה כדאי להזמין שירותי הדברת נמלים עם כנפיים כמה שיותר מוקדם, האם הנמלים האלה הן בעצם מלכות או אולי טרמיטים ואיך אפשר למנוע את הופעתן להבא? כל המידע שחיפשתם נמצא כאן מולכם.

חרקים מעופפים הם מפחידים מספיק, אך נמלים מעופפות עולות להיות מפחידות עוד יותר. בדרך כלל אתם רגילים לראות נמלים ללא כנפיים מתהלכות על האדמה, לכן זה יכול לזעזע אתכם לגלות שנמלים מתעופפות בסביבתכם, זאת בין היתר בגלל הכמות האדירה שלהן. אך האם צריך לחשוש מפניהן? התשובה שלנו בחברת הדברה בטוחה היא לא, וזאת כל עוד מזמינים מדביר לצורך הדברת נמלים מכונפות בזמן. ביכולתנו להגיע לכל אזור בארץ תוך זמן קצר להדברה מהיום להיום, ואתם לא צריכים לחכות אפילו דקה אחת מיותרת. אצלנו הדברת נמלים מעופפות עולה החל מ-250 שקלים – המחיר הזול ביותר בארץ – אז אל תתמהמהו והזמינו כבר עכשיו מדביר מומלץ אליכם.

 

✔️ הדברת נמלים עם כנפיים מחיר החל מ-250 ₪
✔️ אחריות בכתב על כל הדברה
✔️ הדברת נמלים מעופפות בקיץ בבית, בגינה או במשרד
✔️ יש לכם נמלים עם כנפיים בקיר? אולי מדובר בטרמיטים – בדקו כאן!
✔️ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה בכל יום ובכל שעה

לקבלת הצעת מחיר חייגו:
055-970-5878

הדברת נמלים עם כנפיים

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    למה יש נמלים עם כנפיים אחרי הגשם?

    לא מדובר במוטציה או טעות של הטבע, אלא בתופעה טבעית ונורמלית שמתרחשת פעם בשנה, ואם אתם מבחינים בה אתם בעצם חוזים בתהליך הרבייה של הנמלים. זה מסמל על כך שיש באזורכם קן נמלים שמוכן להתרחב, ויוצאות ממנו נמלים נקבות שמוכנות להפוך למלכות ונמלים זכרים שהמטרה שלהם היא להפרות אותן. לתופעה הזו אף יש שם – מעוף הכלולות – ומכיוון שבמהלכה יש לא מעט נמלים קטנות עם כנפיים באוויר, זה מסייע להן להדוף טורפים ולאפשר לרבייה להתקיים ללא שום הפרעות.

    אך המדביר הוא אינו טורף, אלא אדם חכם, ודווקא עבורנו מעוף הכלולות הוא זמן מושלם להדברת הנמלים. אין כל צורך לחפש אותן וקל מאוד לראות אותן, ומדבירים אותן בעזרת ריסוס עם חומרים שמאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה, כמו דמנד, פנטום, פרמנונה 250 ואחרים.

     

    נמלה עם כנפיים

    תופעת הטבע שמתרחשת אחת לשנה: מעוף כלולות נמלים

    √ אחרי הגשם הראשון, מתרחש מאורע מיוחד – מעוף הכלולות.

    √ התופעה הזו מתרחשת בקרב נמלים וטרמיטים, שיוצאים מהקינים שלהם ומתחילים לעופף בקבוצות גדולות, למטרות רבייה.

    √ חשוב לציין שרוב הנמלים בקן אינן מתרבות – רק המלכות, הנסיכים והנסיכות יכולים לעשות זאת.

    √ מעוף הכלולות מאפשר לנמלים מתרבות ממושבות שונות להיפגש זו עם זו. לאחר ההזדווגות, הזכר ימות והנקבה תאבד את כנפיה.

    √ למרות שיש קסם בתהליך הזה, אם זיהיתם מעוף כלולות בבית כנראה שיש קן נמלים באזור, וצריך לטפל בו.

     

    למה חובה להדביר מהר נמלים עם כנפיים בבית כשרואים אותן על קיר?

    אם עבר כבר קצת זמן מאז שהתחיל מעוף הכלולות, בטח שמתם לב שחלק מהנמלים פשוט נופלות לאדמה ומתות. אלו הם למעשה הזכרים שהצליחו להזדווג ושכבר שימשו את מטרתם, ובסופו של דבר זה יקרה לכל הזכרים. אך מה בנוגע לנקבות – אותן נמלים גדולות עם כנפיים? הן לעומת הזכרים לא ימותו, ויחפשו מקום לקנן בו, ואז תתחיל בעיה רצינית.

    אם תתנו להן לעשות את שלהן, אתם תסיימו עם בית שמלא בקני נמלים בחריצים שבקירות וברצפות, בעציצים, בחצר ובכל מקום שבו תוכל כל נמלה מלכה להתחפר וליצור לעצמה חלל קטן להטלת ביצים. אחרי שהביצים יבקעו יתחילו לצאת מהקן נמלים פועלות שיחפשו מזון למלכה, וכעבור מספר שנים, כשהמלכה תייצר מספיק נמלים פועלות, היא כבר תתחיל לייצר נמלים שהמטרה שלהן היא להתרבות וכל הסיפור יתחיל מחדש.

     

    בתמונה – נמלים מעופפות בבית על הקירות

    נמלים מעופפות בבית

    האם כל נמלה מעופפת היא מלכה?

    התשובה לשאלה הזו היא לא, שכן חלק מהנמלים המעופפות הן בעצם הזכרים שהמטרה שלהם זה להפרות את הנמלים הנקבות. עוד יש לומר כי לא כל נמלה נקבה תופרה, ועד אשר זה לא יקרה, היא לא תהיה מלכה. בנוסף חשוב לציין כי לא כל נמלה מעופפת שאתם רואים היא בהכרח אכן נמלה מכונפת – ייתכן שזה בעצם טרמיט, כשגם החרקים האלה מראים את אותה התנהגות בעת תקופת הרבייה שלהם. אם זה אכן לא נמלים מעופפות אלא טרמיטים, על אחת כמה וכמה כדאי להדביר בזמן, מכיוון שהחרקים האלה עלולים לעשות נזקים חמורים לבית שלכם.

     

    איך תבדילו בין נמלים מעופפות לטרמיטים – 4 הבדלים

    בדומה לנמלים, גם טרמיטים מעופפים בתקופת הרבייה שלהם. אך להבדיל מנמלים, טרמיטים יכולים ליצור נזקים משמעותיים לריהוט שלכם ולתשתיות מעץ, ולכן חשוב לטפל בהם באופן מיידי.

    אז איך מבדילים בין השניים? שימו לב להבדלים הבאים:

    נמלים טרמיטים
    מבנה גוף מרכז הגוף של הנמלים צר יותר, והראש שלהן ברור ומוגדר מבנה גוף מלבני ללא היצרות במרכז הגוף
    כנפיים כנפי הנמלים קצרות יותר מאורך גופן הכנפיים של הטרמיטים ארוכות יותר מגופם
    מחושים מחושים עם מפרקים, בנוסף לזוג צבתות בניגוד לנמלים, המחושים של הטרמיטים ישרים
    צבע צבע גופן של הנמלים העובדות  הוא אדום או שחור צבע גופם של הטרמיטים בהיר ושקוף

     

    נמלים עם כנפיים או טרמיטים – מה ההבדל?

    נמלים עם כנפיים או טרמיטים

    האם נמלים אדומות עם כנפיים מסוכנות יותר?

    באופן כללי נמלים אדומות, הלוא הן נמלי אש, נחשבות למסוכנות יותר מאשר נמלים רגילות. הסיבה לכך היא שמדובר בנמלים תוקפניות וטריטוריאליות מאוד, והעקיצות שלהן משאירות כוויה על העור שיכולה להזדהם. בעוד שנמלים מעופפות רגילות לא עוקצות מכיוון שיש להן רק מחשבה על להזדווג, הנמלים האדומות עלולות לעקוץ כשהן חשות בסכנה, וכך גם נמלים עם כנפיים עוקצות.

    לכן כדאי להיזהר מהן ולהזמין מדביר שיעזור לכם לחסל אותן לפני שהן מתחילות ליצור קנים באזורכם. יש כאן חשיבות אף גדולה יותר, מכיוון שאת נמלת האש קשה עוד יותר להדביר, והדברת הקן שלה ככל הנראה תעלה לכם יותר מאשר הדברת הנמלים המעופפות.

     

    האם נמלה מכונפת עוקצת?

    אתם רגילים לראות חרקים מעופפים שעוקצים, כמו יתושים, דבורים וצרעות, אך לנמלים אין עוקץ שבעזרתו הן יכולות לסכן אתכם. אכן יש נמלים מסוימות שנושכות, אך לרוב הנשיכה עצמה אינה מסוכנת, וספק שתיתקלו באיזו נמלה מעופפת עוקצת ונושכת – היא עסוקה במחשבות על רבייה. אם אתם עדיין חוששים מפני נשיכה, פשוט עזבו את הנמלים האלה במנוחה והזמינו אותנו להדביר אותן.

     

    נמלים מעופפות בבית מה עושים ואיך נפטרים מהן?

    אם אתם תוהים מה עושים נגד נמלים מעופפות שהשתלטו על הבית, יש כמה דברים שתוכלו לנסות:

    √ מצאו את המקור לפלישה: נסו לעקוב אחרי הנמלים, ולהבין מהיכן הן מגיעות. אם מדובר בחריצים או סדקים בקיר, עליכם לאטום אותם ולחסום לנמלים את הגישה.

    √ העלימו את מקורות המזון: נמלים נמשכות לשאריות אוכל ופירורים קטנים. שמרו על המטבח נקי ודאגו לאחסן את כל המזון במכלים אטומים.

    √ השתמשו בהדברה ירוקה: נסו להיפטר מהנמלים בדרכים טבעיות: ספגו צמר גפן בשמן מנטה, חומץ לבן או קליפות הדרים, ומקמו את כדורי הצמר באזורים בהם הנמלים נמצאות.

    √ הזמינו הדברה מקצועית: אם כל הדרכים הללו כשלו, חשוב לפנות לחברת הדברה שבאמת יודעת מה לעשות. ככל שתדחו את ביקור המדביר, הבעיה תגדל משום שנמלים מתרבות בקצב מהיר.

     

    איך למנוע נמלים מעופפות בקיץ?

    כדי למנוע את הופעת הנמלים המעופפות עליכם פשוט לוודא שאין בסביבת ביתכם קנים פעילים של נמלים. מרגע הקמת הקן, תוך כמה שנים בודדות המלכה תייצר כמה אלפי נמלים עובדות, וכשתגיע לכמות מסוימת – בהתאם לסוג הנמלה – היא תתחיל להפיק נמלים שהמטרה שלהן היא להתרבות. על כן אם אתם מעוניינים שלא יהיו נמלים מעופפות בקיץ בסביבתכם, הזמינו הדברה בזמן לקן הנמלים שכבר קיים בביתכם או מחוצה לו.

     

    שאלות ותשובות על נמלים מכונפות

    מה זה נמלה מעופפת?

    נמלה מעופפת היא נמלה שמוכנה לרבייה ושכנפיה מאפשרות לה תעופה. אחרי שתזדווג, הנמלה תשיל את כנפיה, תקים קן ותהפוך למלכה.

    איך נפטרים מנמלים עם כנפיים?

    דבר ראשון צריך להדביר את כל קני הנמלים הקיימים בסביבה, ולאחר מכן יש לטפל בנמלים המעופפות בנפרד.

    מה גורם להופעת נמלים עם כנפיים?

    הנמלים האלה בדרך כלל צצות כשמזג האוויר מתחמם, וזה מסמל גם על כך שהקן הקיים בסביבתכם כבר מלא בנמלים עד אפס מקום.

    כמה זמן נמשך מעוף כלולות של נמלים מעופפות?

    מעוף הכלולות נמשך מספר שעות עד ימים, אך זה לא אומר שאפשר לוותר על הדברה. אחריו יוקמו קני נמלים נוספים בסביבת ביתכם, מה שיחמיר את בעיית הנמלים שכבר קיימת אצלכם.

    המאמר נכתב על ידי ערן קיוותי

    מדביר מוסמך בעל רישיון שטח פתוח מספר 2093

    ערן קיוותי בעלים של חברת הדברה בטוחה חי ונושם את תחום ההדברה כבר למעלה מעשור, בעל רישיון הדברה מורחב למבנים ושטחים פתוחים, מבצע את כל סוגי ההדברות עם חומרים מאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה. מתן ייעוץ בתחום ההדברה לעסקים ומוסדות, שירות מכל הלב ומענה מקצועי לכל שאלה ללא התחייבות.

    מומחה להדברת כל סוגי המזיקים והמכרסמים

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call