הדברה בקרית אתא

הדברה בקרית אתא – מעניקים את האחריות הארוכה ביותר!

מה זה הדברה ירוקה ואיך משתמשים בה מדבירים מומלצים באזור קרית אתא? אתם עומדים לגלות בדיוק את זה, ונספר לכם גם כמה עולה הדברה בקרית אתא בכל אחת מהשיטות הירוקות שבהן ניתן להדביר מזיקים.

ההעדפה בקרב מדבירים רבים היום היא להימנע כמה שיותר משימוש בחומרים כימיים ולהעדיף שימוש בחומרים טבעיים, ויש שיגידו שזה אמור לעלות יותר, אך לא אצלנו. בה בעת יש הרבה מדבירים מומלצים בקרית אתא שמבטיחים מחירים זולים, אך האם כולם מתחייבים גם להצליח בעבודת ההדברה שלהם? אצלנו בחברת הדברה בטוחה לא רק שתזכו למחירים הזולים ביותר לכל עבודות ההדברה הדרושות לכם, אלא שגם תקבלו את האחריות הארוכה ביותר בשוק – עד 5 שנים, בהתאם לסוג ההדברה שנעשתה אצלכם. אנחנו עושים מהפיכה בתחום ההדברה ואתם מוזמנים להצטרף אליה וליהנות משירותי הדברה בטוחים, זולים ומוצלחים.

 

 ✔️ הדברה בקרית אתא בכל ימות השבוע – 24/7
✔️ הדברת כל סוגי המזיקים החל מ-250 ₪
✔️ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ אחריות בכתב על כל הדברה
✔️ הדברת דירה, חצרות, משרדים ובתי עסק בקרית אתא
✔️ כניסה לדירה לאחר שעה בלבד
לקבלת הצעת מחיר חייגו:
הדברה בקרית אתא

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

    הדברה ירוקה בקרית אתא באחוזי הצלחה גבוהים

    קיימת מעין מחשבה שגויה בקרב הציבור הרחב, שעל פיה הדברה יעילה חייבת לערב כימיקלים עוצמתיים וחזקים במיוחד. עם זאת, אתם דווקא צריכים להעדיף את ההפך – שההדברה תיעשה עם כמה שפחות כימיקלים וכמה שיותר חומרים בטוחים. ראשית, חרקים רבים פיתחו לאורך השנים עמידות לחומרי הדברה כימיים, ולכן כיום שירותי הדברה בקרית אתא ניתנים פעמים רבות בשיטת הדברה משולבת. שנית, ככל שחומר ההדברה רעיל יותר, כך הוא מזיק יותר גם לבריאותכם ולא רק לחרקים.

    אז איך מתגברים על הבעיה הזו? ראשית, משתמשים בחומרי הדברה שמאושרים לשימוש על ידי המשרד להגנת הסביבה, להם יש רמת רעילות נמוכה. שנית, מעדיפים תמיד להדביר מזיקים בשיטת הדברה ירוקה או ביולוגית, זאת כמובן במידת האפשר. תתפלאו לגלות שאת רוב מזיקי הגינה ניתן להדביר בשיטות שכאלה, וגם בשטחים חקלאיים אפשר להדביר עם חרקים טורפים שנחשבים לאויבים טבעיים של המזיקים הטורדניים.

    * חשוב לציין כי הדברה ירוקה זה מונח שיווקי ועדיין מדובר בשימוש של חומרי הדברה עם כמות מזערית של רעלים.

     

    ריסוס דירה בקרית אתא – כיצד מחליטים ובוחרים?

    אם אתם מעדיפים מכל סיבה שהיא להימנע מלרסס את הבית, הודיעו לנו על כך מראש. לא תמיד חייב להדביר בעזרת ריסוס בית בקרית אתא, ובמקרים רבים אנחנו אפילו נעדיף להימנע מכך בעצמנו. רק במקרים נדירים הדברה מסוג אחר תייקר את מחיר ההדברה, ואם ניתן שלא לרסס ולהשתמש בפתרון הדברה אחר, נוכל לספק לכם אותו.

    לעיתים נוכל להימנע מריסוס על פי בקשתכם, למשל במקרה של הדברת נמלים בקרית אתא במשרד שבו עובדים אנשים במהלך היום. לעיתים אנחנו נהיה אלו שנקבע האם נדביר בשיטה אחרת פרט לריסוס, למשל כשמדבירים את התיקן הגרמני, שעמיד בפני חומרי הדברה כימיים. בכל אחד מהמקרים האלה נשתמש בפיתיונות ג'ל רעילים במקום ריסוס.

    מחיר הדברת ג'וקים בקרית אתא במטבח: 450 – 250 ₪

    עלות הדברת נמלים במשרד בקרית אתא: 450 – 250 ₪

     

    מתי אם כן חובה לרסס בזמן הדברה בקרית אתא?

    לא תמיד יהיה אפשר לוותר על הריסוס, כשאחת המטרות העיקריות שלו היא לא רק לטפל במזיקים שכבר נמצאים באזור, אלא גם למנוע את הגעתם בשנית, שכן הוא נשאר יעיל למשך מספר חודשים טובים. הדברת דירה בקרית אתא שבה נמצאה נמלת האש למשל מצריכה הן שימוש בפיתיונות ג'ל והן ריסוס, מכיוון שרק כך ניתן למנוע הגעה של נמלים אחרות שנמצאות בסביבה.

    מקרה דומה הוא במצב של הדברת פשפשים בקרית אתא, שאותם אמנם מדבירים עם קיטור חם, אך על מנת לוודא שלא יעברו מחדר לחדר ולא יגיעו שוב לבית, חובה לרסס את כולו. באופן כללי, אין לכם מה לפחד יותר מדי מהריסוס, מכיוון שאנחנו משתמשים אך ורק בחומרים שנמצאים תחת פיקוח של המשרד להגנת הסביבה, וניתן לחזור לשטח המודבר כשעה לאחר ההדברה ללא שום חשש לבריאות.

    מחיר הדברת נמלי אש בבית פרטי בקרית אתא: 650 – 250 ₪

    מחיר הדברת בית פרטי בקרית אתא עם פשפשים: החל מ-500 ₪ לחדר

     

    כיצד מתמודדים עם מכרסמים בקרית אתא – האם צריך לרסס?

    הדברת מכרסמים בקרית אתא לעולם לא תיעשה בריסוס, ולמעשה אין חומר כימי יעיל לריסוס עכברים או כזה שמאושר על ידי המשרד להגנת הסביבה לשימוש בישראל. הדברות שכאלה אנחנו מבצעים ב-2 שיטות עיקריות, כשהראשונה היא ניסיון לכידה, והשנייה היא ניסיון הריגה.

    אם נבחר ללכוד את העכבר או החולדה, הדברת עכברים בקרית אתא תהיה זולה מאוד, במיוחד אם הצלחנו לעשות זאת על המקום – בשביל זה צריך לדעת מה מיקומו של העכבר. אם נבחר לחסל אותו, נציב אצלכם תיבות האכלה עם פיתיונות מורעלים, ותוך 48 שעות המכרסמים יחוסלו. השיטה הנבחרת תהיה תלויה בסוג המכרסמים והכמות שלהם שצריך להדביר.

    מחיר הדברת חולדות במרתף בקרית אתא: 600 – 250 ₪

     

    שיטת טיפול ייחודית בטרמיטים – הדברה מתחת לאדמה

    יש שלל שיטות שבהן ניתן לטפל בטרמיטים, למשל להציב פיתיונות ג'ל באזורים אסטרטגיים, וכל עוד הנגיעות היא ברהיט בודד בלבד, ניתן יהיה לאייד אותו למשך תקופה של שבוע וחצי עד שבועיים כדי לחסל באופן מוחלט את המזיקים. עם זאת, כשהטרמיטים מתגלים בקירות או במשקופים של הבית, סביר להניח שהם מגיעים ממתחת לאדמה, ועד שלא נדביר את הקן שלהם שם, הם לא ייעלמו.

    במקרה שכזה אנחנו עושים הדברה מיוחדת, בה אנו מחדירים כמות עצומה של חומר הדברה אל האדמה שמתחת לבית, מה שמכחיד באופן מוחלט את הטרמיטים ויוצר חוצץ בינם לבין הבית, אותו הם לא יכולים לחצות. הדברת חרקים בקרית אתא בשיטה שכזו מצריכה הרבה עבודה והרבה חומר הדברה, ולכן היא נחשבת ליקרה יחסית, אך אנחנו נותנים עליה אחריות של 5 שנים, כך שתוכלו להיות בטוחים שהמחיר שאתם משלמים שווה את זה.

    מחיר הדברת טרמיטים בקרית אתא בבית קרקע: 2,500 – 400 ₪

     

    כל מזיק ושיטת ההדברה הירוקה שלו

    אנחנו מתהדרים בהיותנו חברת הדברה שדואגת לשמור על הסביבה ועל בריאות לקוחותינו, ויש לנו פתרון הדברה יצירתי וירוק עבור כל מזיק שקיים. פרעושים בחצר ביכולתנו להדביר עם אדמה דיאטומית או חומצה בורית, יתושים אנחנו יכולים להדביר עם בקטריה שתוקפת את הזחלים שלהם, צרעות אפשר למשוך למלכודות לתלייה ועשים אנחנו יכולים להדביר בעזרת מלכודות פרומון דביקות שמושכות אותם אליהם. כל מזיק מקבל אצלנו טיפול פרטני שאינו מזיק לסביבה, ואתם זוכים לשמור איתנו על בריאותכם – לא משנה איזה חרק התבקשנו להדביר.

    מחיר הדברת צרעות בגינה בקרית אתא: 650 – 250 ₪

    מחיר הדברת יתושים בחצר בקרית אתא: 650 – 300 ₪

    מחיר הדברת עש בארונות בקרית אתא: 550 – 250 ₪

     

    מדביר בקרית אתא 24 שעות בזמינות מידית

    כמו כל שירות אחר שמצריך איש מקצוע נייד וזמין, גם בתחום ההדברה אתם מעוניינים לוודא שיגיע אליכם מדביר מומלץ בקרית אתא במהרה וללא עיכובים. לכן הרכבנו לעצמנו צוות מדבירים שזמין בכל יום ובכל שעה להגעה מידית ללא שום עיכובים – תוך פחות משעה אנחנו אצלכם. אפילו אם זה אמצע הלילה או אפילו ערב חג, אנחנו לא נשאיר אתכם לבד. התקשרו אלינו והזמינו מדביר אליכם – אנחנו נהיה אצלכם מיד.

     

    רק אצלנו – אפשר לחזור לבית תוך שעה אחרי הדברה בקרית אתא

    הסיבה לכך שצריך לשהות מחוץ לבית במהלך ההדברה היא בעיקר מכיוון שיש לתת לחומר להתייבש, וזה יכול לקחת עד שעה. חשוב לציין שחומרי ההדברה שבהם אנחנו משתמשים אינם מסכנים את בריאותכם, אך כמובן שמומלץ שלא לבוא איתם במגע ישיר למשך זמן מה. לכן, אם יש לכם ילדים שזוחלים על הרצפה, מומלץ להחמיר ולהמתין מחוץ לבית 4 שעות כדי לוודא במאה אחוז שלא תהיה להם שום סכנה – הרי הם נוטים להכניס הרבה את הידיים לפה. במקרה של בעלי חיים מומלץ לחכות אף 6-8 שעות, בהתאם לעונה. המדביר שלנו ידע להדריך אתכם בדיוק כמה זמן לשהות מחוץ לבית לאחר ההדברה – אם בכלל זה נדרש.

     

      לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

       

      כל כמה זמן כדאי להדביר את הבית והגינה?

      תדירות ההדברה תלויה בהרבה משתנים, אולם ההמלצה הגורפת של רוב המדבירים היא להדביר אחת לרבעון. אנחנו חושבים שזה די מוגזם במקרים רבים, ומספיק להדביר את הבית פעם בחצי שנה כדי לוודא שלא יהיו בו מזיקים עונתיים. זאת למעט במקרים מסוימים, למשל אם אתם מגדלים חיית מחמד, כי תמיד ישנו סיכוי שהיא תכניס פרעושים לבית, ונגדם כדאי מאוד להדביר כל שלושה חודשים.

       

      שאלות ותשובות לפני שתזמינו מדבירים בקרית אתא

      אילו אלטרנטיבות יש לריסוס נגד מזיקים?

      כמעט כל מזיק אפשר להדביר בשיטה ירוקה יותר, עם מלכודות דבק, פיתיונות ג'ל רעילות, אדמה דיאטומית או תכשירי הדברה ביולוגיים. אנחנו תמיד מעדיפים להשתמש בשיטות שכאלה לפני שנשקול ריסוס עם רעל כימי.

      האם ההדברה מסוכנת לילדים ולבעלי חיים?

      חומרי הדברה מסוימים בהחלט יכולים להיות מסוכנים לילדים ולבעלי חיים, אך המדביר יספק לכם הוראות שיעזרו לכם להימנע מכל אפשרות של סכנה. לרוב מספיק פשוט לשהות מחוץ לבית למשך מספר שעות כדי להימנע מאפשרות שייחשפו לרעלים.

      למשך כמה זמן עובד חומר ההדברה?

      הדברה בריסוס בדרך כלל מחזיקה למשך 3 חודשים, אולם האחריות שאתם מקבלים דרכנו לעיתים נמשכת זמן רב יותר. אנחנו נותנים לכם אחריות למשך תקופה של עד 5 שנים, בהתאם לסוג ההדברה שביצענו והמזיק שהדברנו.

      אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

        whatsapp
        להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
        📞 055-970-5878
        whatsapp
        call