הדברה במבשרת ציון

הדברה במבשרת ציון בשיטות בדוקות, מתקדמות ובטוחות

למה מדבירים במבשרת ציון ממליצים על הדברה ירוקה, מתי אי אפשר להימנע מריסוס הבית וכמה עולה הדברה במבשרת ציון נגד כל סוגי המזיקים הנפוצים ביישוב? התשובות נמצאות כאן לפניכם.

אחד הדברים החשובים ביותר בהדברה, פרט להשלמת המשימה וחיסול המזיקים באופן מוחלט, זה לבצע אותה באופן שלא יזיק לסביבה ולבריאות האדם או לבעלי החיים שמצויים בה, כמו למשל חיות מחמד. בשביל זה צריך להשתמש בחומרי הדברה חדישים, טבעיים ככל שיותר ושנמצאים תחת פיקוח של המשרד להגנת הסביבה, וזה בדיוק מה שאנחנו בחברת הדברה בטוחה דואגים לעשות. כבר במשך יותר מ-15 שנים אנחנו עושים הדברה במבשרת ציון בשיטות בדוקות ובטוחות, ואף לא פעם אחת שמענו תלונה מאחד הלקוחות שלנו על כך שחש ברע לאחר ההדברה – שלא כמו שקורה במקרים רבים אחרים. יחד עם זאת אנו דואגים לגבות מחירים זולים ומספקים גם את האחריות הארוכה ביותר שיש לשירותי הדברה. אם הבריאות שלכם חשובה לכם, הזמינו שירותי הדברה במבשרת ציון מחברת הדברה שבריאותכם חשובה גם לה.

 

✔️ הזמינו מדביר במבשרת ציון – 24 שעות ביממה!
✔️ שירותי הדברה במבשרת ציון החל מ-250 ש"ח
✔️ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ הדברת כל סוגי המזיקים – מכרסמים, טרמיטים, ג'וקים ועוד
כניסה לדירה לאחר שעה בלבד
✔️ הדברת בתים, גינות כולל ביובים
✔️ אחריות בכתב על ההדברה
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:
הדברה במבשרת ציון

הדברה ירוקה במבשרת ציון – מומלץ

אתם יכולים כמובן לבקש מאיתנו להגיע, לרסס ותו לא, אך אנו ממליצים לכם לשמוע קודם כל את מה שיש לנו להציע לכם. אנחנו עושים עוד שלל סוגי הדברות ירוקות פרט לריסוס, והן לאו דווקא עולות יותר, אלא פשוט בטוחות יותר עבורכם ועבור הסביבה. תמיד נעדיף להדביר בשיטה בטוחה, ולמעשה לעיתים כדאי אפילו לעשות הדברה משולבת, בה עוסקים בכמה שיטות במקביל ומשתמשים בחומרים כימיים וידידותיים לסביבה יחדיו. מדבירים מומלצים במבשרת ציון לא יציעו לכם רק דרך אחת לחסל את המזיק – כל עוד זה מתאפשר – והם תמיד יידעו אתכם בנוגע לסיבה שבגללה הם מעדיפים שיטה אחת על פני האחרת.

* חשוב לציין כי הדברה ירוקה זה מונח שיווקי ועדיין מדובר בשימוש של חומרי הדברה עם כמות מזערית של רעלים. עליכם לציית להוראות המדביר לפני ואחרי הטיפול.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    מתי כן נדרש ריסוס בית במבשרת ציון?

    במקרים רבים ניתן להימנע מריסוס הבית כולו, אולם לעיתים דווקא הריסוס יהווה כפתרון הטוב ביותר. למשל, אם חדרו לביתכם תיקנים אמריקאים, הם ככל הנראה הגיעו כי יש דבר מה שמושך אותם גם מחוץ לדירתכם. הדברת ג'וקים במבשרת ציון במקרה שכזה תהיה יעילה יותר בעזרת ריסוס, משום שהיא גם תמנה הגעה של ג'וקים נוספים מסביבתכם. חשוב עם זאת לבדוק היטב פתחי ביוב ואזורים שבהם נזרקת אשפה, ולרסס גם אותם, מכיוון שייתכן כי הם המקור האמיתי לבעיית הג'וקים. אם אכן בוצע ריסוס בביתכם, תצטרכו לחכות רק שעה אחת בלבד לפני שתוכלו לחזור אליו, וכמובן שיש לאוורר היטב את הבית לאחר ההדברה.

     

    מדביר במבשרת ציון 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע

    כבר מאוחר בלילה ואתם מבחינים בעכבר שחשדתם שנמצא בדירתכם במשך מספר ימים? אל תהססו והרימו אלינו טלפון מיד! אצלנו תמיד יש מדביר מומלץ במבשרת ציון שזמין לקריאתכם, ולא תצטרכו לחכות זמן רב כדי לקבל מענה הדברה מידי. כך או כך, המדבירים שלנו יכולים להיות אצלכם תוך פחות משעה להדברה דחופה מהרגע להרגע – גם בסוף השבוע – כך שאתם יכולים להיות בטוחים שיגיע אליכם מדביר בזמן וללא עיכובים. במקום לקבוע עם חברת הדברה במבשרת ציון יום ושעה רחוקים – כשעד אז המזיקים עלולים להתרבות ולעשות עוד נזקים – הזמינו מדביר על המקום שיפתור לכם את הבעיה מיד ובזול.

     

    כמה עולה הדברת דירה במבשרת ציון?

    עלות ההדברה משתנה על פי מספר פרמטרים, כשהעיקרי שבהם הוא סוג המזיק שאותו מדבירים. לדוגמה, עלות הדברת טרמיטים במבשרת ציון תהיה גבוהה יותר מאשר עלות הדברת עשים, פשוט מכיוון ששיטת ההדברה תהיה שונה. נגד טרמיטים צריך יהיה לקדוח חורים ברצפה ולהחדיר חומר הדברה דרכם, בעוד שנגד עשים פשוט צריך לרסס בארונות המטבח או ארונות הבגדים עם תכשיר מיקרוקפסולרי שאינו רעיל לאדם. גם גודל הדירה משפיע כמובן על המחיר, כשעלות הדברת בית פרטי במבשרת ציון תהיה גבוהה יותר מאשר הדברת בית קטן או חנות קטנה. כך או כך, אנחנו נספק לכם את הצעת המחיר הזולה ביותר האפשרית, כשאנחנו מתחייבים גם להוזיל כל הצעה אחרת שתקבלו ממדבירים אחרים.

     

    הדברה במבשרת ציון מחירים

    אז כמה בדיוק אמורה לעלות הדברה זולה ביישוב? הכנו לכם מספר דוגמאות להדברות שכבר עשינו בעבר בסביבה וטווח המחירים שאנו גובים עבורן. זהו טווח המחירים שתוכלו לצפות לו מאיתנו כשתזמינו גם אתם דרכנו הדברת חרקים במבשרת ציון.

    איזה מזיק הדברנו? כמה עולה הדברה?
    הדברת תיקן גרמני בבית קפה במבשרת ציון
    תיקן גרמני נמצא במכונת הקפה, והודבר בעזרת פיתיונות ג'ל שאינם רעילים לאדם. תוך יומיים מתו כל התיקנים הגרמניים, ולא היה צורך בריסוס.
    400 – 250 ₪
    הדברת עכברים במבשרת ציון בבית ספר
    עכבר שהסתתר בחדר המורים בבית הספר נתפס על המקום על ידי לוכד העכברים שלנו. הוצבו מלכודות ללכידת עכברים אחרים שעלולים היו להימצא בסביבה – נתפס אחד נוסף והבעיה נפתרה.
    600 – 250 ₪
    הדברת פרעושים בגינה ציבורית במבשרת ציון
    הדשא בגינה היה מוצף בפרעושים, והדברנו את כולם בעזרת אדמה דיאטומית שאינה מזיקה לכלבים ובעלי חיים.
    650 – 250 ₪
    הדברת נמלים במבשרת ציון במטבח
    הנמלים הגיעו מתוך חריץ באחד מקירות המטבח, שם היה קן שלם. הקן הודבר בעזרת פיתיונות ג'ל, שפעלו בצורה נהדרת וחיסלו את הקן כולו תוך 3 ימים, בלי לרסס.
    450 – 250 ₪
    הדברת צרעות בגן ילדים במבשרת ציון
    קן צרעות שנמצא בסוף תקופת החופש על עץ בגן ילדים הודבר בשעות הערב, והוצבה גם מלכודת נגד צרעות בגובה על מנת לוודא ששום ילד לא ייעקץ.
    550 – 250 ₪
    הדברת פשפשים במבשרת ציון בחדר שינה
    הלקוחות התלוננו על כך שהם מתעוררים עם גירודים, והתגלו פשפשי מיטה בחדר השינה שלהם. כל החדר הודבר עם קיטור, כולל המיטה, השקעים, הארונות, מסגרות התמונות והתקרה.
    כ-500 ₪ לחדר
    הדברת יתושים בחצר במבשרת ציון
    מצאנו שלולית שמקורה בנזילה מצינור השקיה בחצר, אותה דאגנו לייבש מכיוון שבה ככל הנראה התרבו היתושים. את היתושים הבוגרים הדברנו בריסוס בשעות הבוקר המוקדמות, כדי לחשוף את חומר ההדברה כמה שפחות לשמש ועל מנת שיישאר יעיל לאורך זמן.
    600 – 250 ₪
    הדברת נמלי אש בגינה ביתית במבשרת ציון
    התגלו 2 קנים של נמלי אש בסביבת הגינה הביתית, ושניהם הודברו בריסוס ועם פיתיונות ג'ל.
    450 – 250 ₪
    הדברת חולדות במחסן במבשרת ציון
    המחסן נותר נעול למשך זמן רב וכשפתחו אותו נמצאו בו המוני חולדות. הדברת מכרסמים במבשרת ציון במקרה שכזה נעשית אך ורק בעזרת פיתיונות מורעלים שמטרתם לחסל את המכרסמים. הפיתיונות הוצבו בתוך תיבות האכלה בתוך המחסן.
    600 – 250 ₪
    הדברת טרמיטים בקירות במבשרת ציון
    נמצאו טרמיטים בתוך קיר גבס, שהגיעו מתוך האדמה. יצרנו חוצץ רעיל בין האדמה לבין הבית, והלקוחות קיבלו אחריות למשך 5 שנים על הדברת הטרמיטים.
    1,500 – 400 ₪

     

     

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call