הדברה ברמת השרון

הדברה ברמת השרון בבית או בעסק – כולל אחריות

למה כל כך חשוב לנו לבצע הדברות ירוקות ברמת השרון, כמה אמורה לעלות הדברה ברמת השרון והאם אפשר להדביר כל מזיק בשיטה ירוקה? נענה לכם עכשיו על כל השאלות האלה.

רמת השרון ממוקמת באזור מושלם למזיקים, מכיוון שבסביבתה יש לא רק בתי מגורים רבים שצמודים לקרקע, אליהם קל מאוד למזיקים לגשת, אלא גם שדות פתוחים שמושכים הרבה מאוד חרקים ומכרסמים. לכן לא מפתיע לראות מדבירים עסוקים בעיר, אך השאלה היא איך מוצאים מדבירים מומלצים ברמת השרון שאפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות. הרי מה שחשוב בהדברה זה לא רק שתיעשה היטב ותעבוד, אלא גם שתפגע כמה שפחות בסביבה ובבריאותם של הלקוחות, וזה מה שאנחנו בחברת הדברה בטוחה שמים עליו דגש. אצלנו אפשר להיות בטוחים שההדברה נעשית עם חומרים שמאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה בלבד, כשברשותנו רישיון להדברה מטעם המשרד. הרימו אלינו טלפון עוד היום וקבלו הצעת מחיר משתלמת להדברה – כולל אחריות.

 

 ✔️ הזמינו מדביר ברמת השרון בכל יום בשבוע – 24/7
✔️ הדברת מזיקים ברמת השרון מחיר החל מ-250 ש"ח
כניסה לדירה לאחר שעה בלבד!
✔️ מדביר בעל רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ ריסוס לבית, בחצר, בבית עסק או משרד ברמת השרון
✔️ חומרי הדברה שאושרו ע"י המשרד להגנת הסביבה

לקבלת הצעת מחיר חייגו:
055-970-5878

הדברה ברמת השרון

הדברה ירוקה ברמת השרון – למה זה חשוב לנו?

בעוד שמדבירים אחרים פשוט מעוניינים לסיים את עבודתם ולקבל את התשלום שמגיע להם, לנו יש ראייה רחבה יותר בתחום ההדברה ואנחנו מודעים לבעייתיות שבשימוש בכימיקלים חזקים. לא רק שהם מזיקים לסביבה ולבריאות האדם ובעלי החיים, אלא גם שחרקים מפתחים אליהם עמידות לאורך הזמן, וזה קורה מהר יותר ממה שאתם אולי חושבים. תוך 10 שנים למשל ייתכן שחומרים יעילים לצורך הדברת חרקים ברמת השרון כבר לא יעבדו נגדם, ואנחנו מעוניינים למנוע ולעכב את התהליך הזה עד כמה שניתן.

לכן בכל הדברה ברמת השרון אנחנו קודם כל נשקול את הפתרונות הירוקים ורק לאחר מכן נפעל בשיטות כימיות, אם אין ברירה אחרת. האם אתם צריכים לשלם על זה יותר? ממש לא! שירותי הדברה ברמת השרון מטעמנו יעלו לכם כמעט אותו סכום כמו הטיפול עם אמצעיים כימיים, אך תוכלו לחזור מהר לשגרה שלכם לאחר הטיפול, וכפי שכולם יודעים – זמן זה כסף!

* חשוב לציין כי הדברה ירוקה זה מונח שיווקי ומדובר בטיפול על בסיס פרטרואידים עם רעילות נמוכה. לפני ואחרי ההדברה חשוב לציית להוראות המדביר.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    הדברת עכברים ברמת השרון ללא סכנה לחיות מחמד

    אחד החששות העיקריים של לקוחותינו כשאנחנו מדבירים אצלם עכברים עם רעל זה שחיות המחמד שלהם יוכלו בטעות לאכול ממנו, אך אל דאגה – אנחנו דואגים שזה לא יוכל לקרות. איך? בעזרת תיבות האכלה ייעודיות לעכברים שבנויות בצורה כזו שאפילו אם הכלב או החתול ינסו לדחוף את היד לתוכם, הם לא יוכלו לגעת ברעל. התיבה בעצם בנויה כמעין מבוך קטן, כשמה שמפריד בין פתח הכניסה לבין הרעל הוא קיר. רק עכבר יוכל לגשת לרעל, וימים ספורים לאחר שיטעם ממנו הוא ימות (קראו עוד על הדברת עכברים כאן).

    כמה עולה הדברת מכרסמים ברמת השרון בבית פרטי: 600 – 250 ₪

     

    הדברת ג'וקים ברמת השרון ללא ריסוס

    אם תרצו שנרסס לכם את בית העסק או את הדירה כדי להיפטר מהג'וקים, נעשה זאת בלי שום בעיה, אולם לעיתים לא נוכל לבצע זאת בלב שלם, פשוט מכיוון שאנחנו נדע שהריסוס לא יעזור. יש תיקנים שכבר הספיקו לפתח עמידות לחומרי ההדברה הכימיים, ואלו הם התיקנים הקטנטנים שאתם יכולים למצוא בתמי 4 ובאופן כללי בעיקר במטבחים – אלו הם התיקנים הגרמניים. הדברת דירה ברמת השרון במקרה שלהם תתבצע עם פיתיונות ג'ל ומלכודות דבק, וייתכן שייקח קצת זמן עד שתראו תוצאות, אך אל תחששו. אנחנו מבטיחים שניפטר לכם מכל הג'וקים תוך זמן קצר ושהם לא יחזרו.

    עלות הדברה ברמת השרון נגד ג'וקים במסעדה: 450 – 250 ₪

     

    הדברת פשפשים ברמת השרון – איך עושים את זה נכון?

    חרק נוסף שפיתח עמידות בפני חומרי הדברה הוא פשפש המיטה, אותו כמעט ולא ניתן להדביר בעזרת ריסוס. נגדו צריך לבצע עבודה קשה ומפרכת שכוללת שימוש בקיטור ושאיבה, וגם ריסוס למניעה. צריך להגיע עם הקיטור לכל מקום שבו עלול להימצא פשפש המיטה, לכן אנחנו נפשיט לחלוטין את החדר המודבר ונבצע הדברה בכל פינה וחריץ, כולל שקעים, פתחי אוורור, תקרה וכל רהיט שקיים בחדר. אם צריך להדביר כמה חדרים, ההדברה הזו יכולה לקחת אפילו מספר ימים, אך בסופה תוכלו להגיד להתראות לפשפשים.

    עלות הדברה ברמת השרון נגד פשפש המיטה בדירת קרקע: החל מ-500 ₪ לחדר

     

    הדברת נמלים ברמת השרון ללא ריסוס – יש דבר כזה?

    תאמינו או לא, אבל גם את המזיק הנפוץ הזה אפשר להדביר בלי לערב חומרי הדברה כימיים, וזה חשוב במיוחד בבתים שבהם יש תינוקות. איך עושים את זה? בעזרת פיתיונות ג'ל, שנחשבים אף לפתרון יעיל יותר מאשר ריסוס בית ברמת השרון. כל מה שצריך לעשות זה להזריק את הפיתיונות במקומות אסטרטגיים בבית, למשל על השיש במטבח, והנמלים כבר עושות את כל העבודה בעצמן. הן לוקחות את הפיתיון למלכה, מאכילות אותה בו והיא מתה מהרעל. כשזה קורה הנמלים מתפזרות מעצמן ומפסיקות לפקוד את הבית שלכם, שכן כבר אין בו קן פעיל עם מלכה.

    כמה עולה להדביר נמלים בדירה: 450 – 250 ₪

     

    הדברת טרמיטים ברמת השרון בשיטה מתקדמת ובטוחה

    מיותר לנסות להדביר את הטרמיטים מעל פני השטח. כמובן שצריך לרסס אותם ישירות איפה שהם נמצאים, כלומר אם רואים שבילי בוץ שהם משאירים, מומלץ לרסס אותם, אך עיקר הטרמיטים יימצאו מתחת לאדמה, שם גם נמצאים המלך והמלכה שלהם. כדי לחסל אותם צריך אם כן להדביר את האדמה והיסודות של הבית, ואת זה אנחנו עושים על ידי החדרת חומר הדברה אל מתחת לרצפות ובאדמה שמסביב לבית. זה נעשה על ידי יצירת חורים קטנטנים וכמעט בלתי נראים בפוגות, ורק כך ניתן לוודא שהבעיה אכן תיפטר.

    עלות הדברת בית פרטי ברמת השרון עם טרמיטים: 1,500 – 400 ₪

     

    מדביר ברמת השרון לכל סוג של מעופף

    חרקים עם כנפיים אמנם דומים אחד לשני בעובדה שהם יכולים לעוף, אך מבחינת הדברה הם שונים לחלוטין. כל מדביר מומלץ ברמת השרון יודע שיתושים למשל צריך להדביר בשני שלבים – קודם את הפרטים הבוגרים בריסוס ולאחר מכן את הביצים והזחלים, אותם צריך לאתר במקור מים בסביבה. הדברת צרעות לעומת זאת תתבצע בשעות הערב, כשהצרעות כולן בתוך הקן, ואילו הדברת עשים תיעשה עם חומר מיקרוקפסולרי ובעזרת מלכודות פרומון. הזמינו דרכנו מדביר ברמת השרון 24 שעות נגד כל סוג של מעופף, ואנחנו נספק לכם את הפתרון המתאים בלי שתצטרכו לחשוש שההדברה תתבצע לא כהלכה.

    מחיר הדברת מעופפים בגינה: החל מ-250 ₪

     

      לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

       

      מבצעים הדברה ירוקה גם בשדות חקלאיים

      אם דרושה לכם הדברה בשדה חקלאי בסביבת רמת השרון, נוכל לסייע לכם עם הדברה ביולוגית שמאושרת על ידי המשרד להגנת הסביבה. לא כל חברת הדברה ברמת השרון מחזיקה בידיה פתרונות שכאלה, אך ביכולתנו להדביר לכם שדה שלם ממזיקים בעזרת צרעות טפיליות למשל שמטילות ביצים בתוך גופם של המזיקים. הדברה שכזו יכולה להיות יעילה מאוד בטווח הארוך, ומומלץ לכם לברר עליה אם אתם מחפשים פתרון ירוק להדברת השדה שלכם.

       

      שאלות ותשובות לפני שמזמינים מדביר

      מהי הדברה ירוקה ברמת השרון?

      הדברה ירוקה כוללת שימוש בפתרונות מתקדמים כדי להרחיק מזיקים. בין האפשרויות: הדברה ביולוגית בעזרת בעלי חיים או צמחים, הדברה שמבוססת על חומרים ידידותיים לסביבה, פיתיונות ומלכודות.

      באילו מקרים אפשר לבצע הדברה ברמת השרון בלי ריסוס?

      הדברת נמלים אפשרית על בסיס פיתיונות ג'ל, וכך גם הדברה של תיקנים גרמנים. גם בשטחים החקלאיים שבאזור רמת השרון ניתן לבצע הדברה אפקטיבית מאוד ללא ריסוס.

      כמה עולה הדברת מזיקים ברמת השרון?

      המחיר נקבע בהתאם לסוג החרק, גודל השטח ומורכבות ההדברה. ניתן לבצע הדברות נפוצות כנגד ג'וקים, נמלים ומעופפים בעלות של החל מ-200 ₪. הדברת טרמיטים תעלה החל מ-400 ₪.

      כמה זמן אחרי ריסוס בית ברמת השרון אפשר לחזור אליו?

      אנחנו מקפידים להשתמש בחומרים בטוחים וידידותיים לאדם ולכן ברוב המקרים ניתן לחזור לבית כבר אחרי שעה. לאוכלוסיות רגישות יינתנו המלצות ספציפיות.

      אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

        whatsapp
        להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
        📞 055-970-5878
        whatsapp
        call