הדברת תמי 4

הדברת תמי 4 בקלות וללא פגיעה בבריאות

חרקים נמשכים לפירורי מזון, לתאורה, צמחיה, לחות, טמפרטורה וכמובן לחרקים אחרים. אבל מה בדיוק הם מחפשים בתוך מתקן התמי 4 שלכם ומדוע הם מתעקשים להגיע אליו? מיד נספר לכם כל מה שצריך לדעת על הדברת תמי 4, כיצד מבצעים את ההדברה בדרך ירוקה ובטוחה ואיך נמנעים ממפגש חוזר עם המזיקים המציקים.

 

✔️ ראיתם ג'וקים בתמי 4 או נמלים?
✔️ יש לנו פתרון נוח וזול!
מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ הדברת מיני בר כולל אחריות בכתב
✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה

לייעוץ בחינם והצעת מחיר חייגו:
055-970-5878

נמלים בתמי 4

הדברת תמי 4 ללא חומרים כימים

אם יש לכם בר מים בבית, אתם בוודאי יודעים שהימצאות חרקים סביבו או בתוכו היא עניין די נפוץ.  הלחות, החושך והחום שבתוך המתקן מהווים את תנאי המחייה האופטימליים לחרקים כמו נמלים או ג'וקים ולכן רצוי לשמור על ההיגיינה והניקיון במתקן המים, בשאר מוצרי החשמל (תנור, מקרר, מיקרוגל וכד') ובמטבח בכלל. אם כבר קיימות נמלים בתמי 4 מה עושים כדי להרחיק אותן? אם זהו המקרה, מומלץ להזמין הדברה מקצועית שתטפל בהן ללא ריסוס או כימיקליים שעלולים להזיק לבריאותכם, או למי השתייה עצמם.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    האם נמלים בתמי 4 עלולות להרעיל את מי השתייה?

    נמלים נחשבות למזיקות בעיקר בשל הפגיעה האסתטית שהן מעוררות. הן אינן מעבירות מחלות או זיהומים ולכן תוכלו כבר עכשיו להסיר חשש מלבכם. בנוסף, ייתכן שמצאתם נמלים בתמי 4, אך הן אינן מסוגלות להגיע למיכל המים עצמו או למערכת הסינון, משום ששניהם רכיבים אטומים לחלוטין. סביר להניח שהן נמצאות בעיקר סביב הפילטר או המכסה העליון של המתקן, כך שלא מתרחש בכל מקרה מגע בין הנמלים למי השתייה.

     

    איך הגיעו ג'וקים קטנים לתמי 4 שלי?

    אם אתם רואים ג'וקים שיוצאים מהכיור למשל, זה לא יכול להיות התיקן הגרמני, כי הוא לא חי בביוב, זה התיקן האמריקאי.

    – מאחר שמדובר בתיקן הגרמני, סביר להניח שהוא הגיע באריזת קרטון נגועה שהכנסתם הביתה.

    – יתכן גם שיש לכם תיקן גרמני בתמי 4 מכיוון שהוא הגיע דרך חריץ שקיים בקיר המטבח שלכם.

    כך או כך, הג'וקים האלה מחפשים מקומות חמים, חשוכים ולחים, והתמי 4 מספק את שלושת התנאים האלה, כשבו זמנית הוא נמצא במטבח ובקרבת מקום למזון.

    איך מדבירים ג'וקים בתמי 4?

    אם מתקן המים שלכם עמד זמן רב כשהוא נגוע בחרקים ולא טופל, ייתכן שעם הזמן יופיעו מזיקים מסוימים שייצרו בו פגיעה מסוימת, על ידי כרסום צינורות המים. יחד עם זאת, הדברה בתמי 4 היא עניין פשוט ומהיר למדי: המדביר יפזר סביב המתקן פיתיון ג'ל מורעל שהנמלים או הג'וקים אוכלים ממנו ומתים כעבור כמה ימים. במקרה של ג'וקים בתמי 4 שמושכים באופן טבעי חרקים נוספים תוך זמן קצר, יבוצע גם ריסוס במטבח או בדירה כולה.

    נגיעות גבוהה של תיקנים בתמי 4

    ג'וקים בתמי 4

    איך להיפטר מנמלים בתמי 4 בדרכים ביתיות?

    חומץ ומים: הנמלים מפרישות שובל ריח שעוזר לחברותיהן לעקוב אחריהן. זוהי הסיבה לכך שבדרך כלל תפגשו קבוצת נמלים ולא נמלים בודדות מידי פעם. אם זיהיתם נמלה בקרבת המתקן, נקו את המקום בחומץ ומים כדי למנוע את שובל הריח וההתקהלות שאחריה.

    פירות הדר: ניתן לפזר מעט מיץ לימון מעל מכסה התמי 4 או מסביבו.

    עשבי תיבול: תבלינים כמו לבנדר, רוזמרין, דפנה ומרווה הם בעלי ניחוח שהנמלים מעדיפות להתרחק ממנו. מומלץ להניח צנצנת סמוכה לתמי 4 עם אחד התבלינים הללו.

    שימוש בגיר: אם התמי 4 נמצא במקום חיצוני כמו מרפסת או פרגולה, אפשר לצייר בגיר על הרחבה סביבו. הגיר מכיל סידן פחמימתי (קלציום קרבונט) שדוחה נמלים.

     

    שאלות נפוצות על חרקים במכשיר תמי 4

    אילו מזיקים אפשר למצוא בתמי 4?

    המזיקים הנפוצים ביותר במכשירי תמי 4 הם נמלים וג'וקים. הם נמשכים לבר המים מכיוון שהוא מספק להם חום, לחות ומקום מסתור.

    איך חרקים נכנסים לתמי 4?

    יש די והותר חריצים קטנטנים בבר המים שמאפשרים לחרקים להיכנס דרכם. התמי 4 אולי נראה לכם אטום, אך חרקים יכולים להיכנס אליו ולצאת ממנו בחופשיות.

    איך למנוע מזיקים בתמי 4?

    שמרו על סביבת השיש נקייה, נקו את בר המים באופן קבוע ואף דאגו לאטום אותו במידת הצורך.

    מה לעשות אם יש לי מזיקים בתוך התמי 4?

    צרו איתנו קשר במהרה ואנחנו נהיה אצלכם תוך שעה אחת בלבד להדברת המזיקים. נעשה זאת ללא ריסוס, ואתם תוכלו להמשיך להשתמש בבר המים שלכם ללא חשש.

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call