הדברה ברמת הגולן

הדברה ברמת הגולן – מחסלים את המזיקים בשיטות טבעיות

רמת הגולן היא אחד המקומות היפים ביותר בארצנו, וחבל לפגוע בה עם חומרי הדברה מסוכנים. למדו כיצד אנחנו מדבירים בשיטות טבעיות את כל סוגי המזיקים שיכולים להגיע אליכם – כולל עכברים, ג'וקים, נמלים, טרמיטים, פשפשים, פרעושים, עשים ועוד…

כמו בכל מקום אחר בארץ, גם ברמת הגולן תמצאו לא מעט מזיקים, ואפילו הרבה כאלה שאופייניים רק לאזור זה בישראל. בה בעת יש באזור זה של הארץ לא מעט שטחים ירוקים ורחבי ידיים לצד ערים שבהן גרים תושבים, ובין שאתם זקוקים להדברה בתוך העיר ובין שנדרשת לכם הדברה בשדה או כרם, חברת הדברה בטוחה כאן בשבילכם. אנחנו נדאג שההדברה שתיעשה אצלכם תהיה כמה שיותר טבעית וכמה שפחות מסוכנת לבריאותכם או לסביבה, כי בסופו של דבר זו האחריות שלנו לבצע את עבודתנו בלי ליצור שום נזק. צרו איתנו קשר כבר עכשיו והזמינו מדביר ברמת הגולן 24 שעות ביממה – תקבלו הצעת מחיר זולה במעמד השיחה הטלפונית.

 

 ✔️ הזמינו מדביר ברמת הגולן בכל ימות השבוע – 24/7
✔️ הדברת מזיקים ברמת הגולן מחיר החל מ-250 ש"ח
✔️מדביר בעל רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ ריסוס לבית, לחצר, לבית עסק או למשרד ברמת הגולן
✔️ חומרי הדברה שאושרו ע"י המשרד להגנת הסביבה

לקבלת הצעת מחיר חייגו:
055-970-5878

הדברת מזיקים ברמת הגולן

לרוב אנחנו מעדיפים הדברה ירוקה ברמת הגולן

את המזיקים ניתן להדביר בשלל דרכים, ולמעשה נגד כל מזיק יש לנו כמה שיטות שביכולתנו לבחור ביניהן כיצד לחסל אותו. השיטה הראשונה שנבחר תמיד תהיה שיטת הדברה ירוקה, וזאת מכמה סיבות:

√ איננו מעוניינים לפגוע בבריאותכם

√ איננו מעוניינים לפגוע בסביבה

√ איננו מעוניינים לעשות שימוש בחומרים כימיים חזקים שעלולים לגרום למזיקים לפתח עמידות לאורך הזמן

√ חומרים כימיים עם כמות גדולה של רעלים הם לאו דווקא הפתרון המומלץ נגד כל סוגי המזיקים

עם זאת, ישנם מקרים שבהם לא נוכל להימנע מלבצע ריסוס בית ברמת הגולן, למשל אם המתקפה היא קשה ממש וצריך לוודא שמחסלים באופן מוחלט את כל המזיקים במהירות, מבלי שיספיקו להתרבות. לעיתים אפילו נשלב בין שתי פעולות הדברה שכאלה במקביל כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר.

* חשוב לציין כי הדברה ירוקה זה מונח שיווקי ועדיין מדובר בשימוש של חומרי הדברה עם כמות מזערית של רעלים. עליכם לציית להוראות המדביר לפני ואחרי הטיפול.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    הדברת מכרסמים ברמת הגולן ללא ריסוס – האם זה אפשרי?

    מי שיגיד לכם שצריך לרסס את האזור כדי להרחיק ממנו עכברים, ספק שיודע מה הוא עושה, מכיוון שעכברים לא מרססים. כדי להדביר אותם צריך להשתמש ברעלים, ואין לכם מה לחשוש גם אם יש לכם ילדים או בעלי חיים בבית.

    הדברת עכברים ברמת הגולן נעשית על ידי הצבת הרעלים בתוך תיבות האכלה, בהן יש חור שדרכו יכול להיכנס המכרסם ותא קטן שבתוכו נמצא הרעל. גם אם הילד שלכם ישלח יד לתוך התיבה, הוא לא יוכל לתפוס את הרעל, כך שאין בכך כל סכנה. ניתן כמובן גם ללכוד את העכברים במלכודות אם אתם מעוניינים בשיטת הדברה הומאנית יותר.

    מחיר הדברת חולדות ועכברים ברמת הגולן במרתף: 600 – 250 ₪

     

    הדברת ג'וקים ברמת הגולן – מתי מרססים?

    במקרה של ג'וקים אנחנו מעניקים יחס פרטני אליהם בהתאם לסוגם. יש את הג'וקים הגדולים, שהם התיקנים האמריקאים, והם דורשים הדברה בריסוס. מדובר בתהליך מהיר שאת תוצאותיו רואים באופן מידי.

    לעומתם, הג'וקים הקטנטנים שמסתתרים בתוך מכונות קפה, תמי 4, מתחת למכשירי חשמל גדולים ובתוך ארונות המטבח – אלו הם התיקנים הגרמניים, ונגדם חובה לעשות הדברת דירה ברמת הגולן ללא ריסוס. אותם אנחנו משמידים עם פיתיונות ג'ל, וההדברה יכולה לקחת מספר ימים עד שהיא מראה תוצאות.

    מחיר הדברה נגד ג'וקים במטבח (ג'וקים קטנים): 450 – 250 ₪

     

    הדברת נמלים ברמת הגולן ללא ריסוס – גם זה קיים?

    נגד הנמלים יש לנו פתרון מצוין שתמיד עובד, והוא ג'ל פיתיון שמכיל עמילן תירס מורעל. הנמלים נמשכות לפיתיון הזה יותר מלכל מזון אחר שהן עשויות למצוא באזורן, והן מאכילות בו בתמימות את המלכה שלהן מבלי לדעת שכך הן הורגות אותה.

    הדברת חרקים ברמת הגולן בשיטה שכזו מראה תוצאות כבר כעבוד מספר ימים בודדים, ויודעים שהיא עבדה כשמפסיקים לראות נמלים בסביבה. המלכה תמות והנמלים ילכו לחפש קן אחר ומלכה אחרת שיוכלו לשרת. עם זאת, במידה ומדבירים נמלי אש חובה גם לרסס, כי אחרי שהן יעזבו את הקן סביר להניח שיגיעו נמלים אחרות להשתלט עליו.

    מחיר הדברה ברמת הגולן נגד נמלים בדירה ישנה: 450 – 250 ₪

     

    הדברת טרמיטים ברמת הגולן – האם אפשר עם ג'ל?

    כל עוד תפסתם את הבעיה בזמן והטרמיטים בסך הכול נמצאים בתוך משקוף או רהיט מעץ, אין כל בעיה להדביר אותם בעזרת פיתיון ג'ל מורעל. עם זאת, אם הבעיה היא ביסודות הבית והטרמיטים התרבו ויצרו קהילה של אלפי פרטים, לא יהיה ניתן להדביר אותם כך, וצריך יהיה להחדיר חומר הדברה אל מתחת לרצפות ובאדמה שמסביב לבית.

    מחיר הדברת בית פרטי ברמת הגולן נגד טרמיטים: 1,500 – 350 ₪

     

    האם אפשר להדביר מזיקים בחצר בשיטות ירוקות?

    בדרך כלל צריך לרסס בחצר נגד פרעושים או קרציות, אך ישנה אפשרות להימנע מכך אם רוצים, על אף שייתכן כדי הדברה שכזו תהיה פחות יעילה במקרה של נגיעות גבוהה. האלטרנטיבה הטובה ביותר לריסוס בחצר היא אדמה דיאטומית, שהיא למעשה מינרל שפוצע את החרקים וכך הורג אותם. לא כל מי שמספק שירותי הדברה ברמת הגולן יכול לבצע עבורכם הדברה שכזו משום שהיעילות שלה לא כל כך גבוהה. עם זאת, ישנם לא מעט מקרים בהם הדברה ירוקה נגד מזיקים בגינה יכולה להיות יעילה מאוד, כמו למשל הדברת נמלים בחצר באמצעות פיתיונות ג'ל.

    מחיר הדברת פרעושים בחצר בית ברמת הגולן: 650 – 300 ₪

     

    הדברת פשפשים ברמת הגולן – חובה גם לרסס

    אף על פי שפשפשים עמידים בפני רוב חומרי ההדברה הקיימים כיום בשוק, עדיין חובה לרסס את הדירה במקרה שהם נמצאו בה. זוהי למעשה תהיה הפעולה האחרונה והמשלימה להדברה, שתיעשה קודם כל בשיטות שאינן כוללות שימוש בחומרים כימיים, כמו למשל קיטור או פעולות שאיבה. ההדברה הזו יכולה לקחת מספר ימים, בהתאם לגודל הדירה שאותה מדבירים, לכן צריך להיאזר בסבלנות.

    מחיר הדברה ברמת הגולן נגד פשפש המיטה בבית מלון: החל מ-500 ₪ לחדר

     

    הדברת מעופפים בשיטות בטוחות

    לא כל מעופף ניתן להדביר ללא ריסוס, למשל צרעות מחייבות שימוש בחומרים שעלולים להיות מסוכנים לאדם. אך חברת הדברה ברמת הגולן שדואגת לבריאותכם ולסביבה תיידע אתכם מתי שזה אפשרי ותעשה הכל כדי להגן עליכם, על בני ביתכם ועל סביבתכם מפני חשיפה לחומרים רעילים.

    הדוגמה המובהקת ביותר לכך היא במקרה של הדברת עשים, אותם ניתן להדביר ביעילות לאורך זמן בעזרת מלכודות פרומון פשוטות, אותן מציבים בארון והן מושכות אליהן את העשים. כמובן שצריך יהיה עם זאת להיפטר מכל פריט מזון נגוע, אך לאחר שתזמינו דרכנו מדבירים מומלצים ברמת הגולן לצורך הדברה שכזו, תוכלו להגיד שלום ולא להתראות לעשים.

    מחיר הדברת עשים בארון: 550 – 250 ₪

     

      לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

       

      מדביר ברמת הגולן לטיפול מידי במזיקים

      אתם לא מעוניינים במדביר שתיצרו איתו קשר ושיקבע איתכם תאריך רחוק שבו יהיה לו זמן עבורכם, ולמעשה זו דרישה לגיטימית לחלוטין מצדכם. מדביר מומלץ ברמת הגולן הוא כזה שתמיד יכול להקדיש זמן ללקוחותיו, וזאת על ידי ניהול נכון של הזמן שלו מבלי להקריב את זמנם של האנשים שמשלמים לו על עבודתו. אנחנו מגיעים אליכם מיד ברגע שבו אתם מזמינים אותנו ודואגים לטפל במזיקים שתקפו את אזורכם כבר באותו יום. רק במקרים בודדים תצטרכו לחכות מספר ימים כדי לראות תוצאות, וב-90% מהמקרים לא תראו עוד את המזיקים אחרי שנסיים את עבודתנו כבר מספר שעות אחרי ההדברה.

      אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

        whatsapp
        להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
        📞 055-970-5878
        whatsapp
        call