הדברה בבית שמש

הדברה בבית שמש כולל אחריות עם חברת ההדברה מס' 1

מחפשים מדביר שזמין לביצוע הדברה בבית שמש בכל יום ובכל שעה ובאופן מידי? תמצאו אותו כאן, כשאנחנו מבצעים אצלכם הדברה בטוחה נגד כל סוגי המזיקים – טרמיטים, פשפשים, מכרסמים, עשים, צרעות, ג'וקים, נמלים ועוד… בואו לגלות איך נבצע כל הדברה וכמה בדיוק זה יעלה לכם.

מה הכי חשוב לבדוק כשמזמינים מדביר? האם זה המחיר שהוא גובה ביחס לזה שגובים מדבירים אחרים? האם זו האפשרות שיגיע באופן מידי וללא דיחוי? האם זה הרישיון שברשותו ושמעיד על כך שהוא פועל על פי הוראות וההנחיות של המשרד להגנת הסביבה? האמת היא שזה הכל יחדיו, ויש עוד דברים רבים שצריכים להיכנס לשקלול שלכם, כמו למשל תקופת האחריות שהוא מספק (אם הוא בכלל מספק לכם אחריות) והניסיון שלו. חברת הדברה בטוחה נמצאת במקום הראשון בכל המדדים האלה כשזה נוגע לשירותי הדברה בבית שמש, ושלל הלקוחות המרוצים שלנו יכולים להעיד על כך. אתם מוזמנים להצטרף אליהם ולגלות שלא צריך לשלם הרבה על הדברה שלא מסכנת את בריאותכם ושבאמת עובדת.

 

✔️ הזמינו מדביר בבית שמש 24/7!
✔️ שירותי הדברה בבית שמש מ-250 ש"ח
✔️ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ הדברת כל סוגי המזיקים: מכרסמים, פשפשים, טרמיטים, ג'וקים ועוד
✔️ הדברת דירה, בית פרטי + חצר ובתי עסק בבית שמש
✔️ כניסה לדירה לאחר שעה בלבד
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:
הדברה בבית שמש

מדביר בבית שמש 24 שעות ביממה

יום או לילה, גשם או שמש, אנחנו זמינים להדברה בכל יום ובכל שעה ללא שום מגבלה. המוקד שלנו זמין לשיחתכם בכל רגע, ואתם לא צריכים להתבייש להתקשר גם אם זה ערב חג או אמצע הלילה. אנחנו נגיע אליכם באופן מידי וללא שום עיכובים. לא כל חברת הדברה בבית שמש תראה לכם מסירות שכזו, ואנחנו אף נשמח לשמור על קשר בוואטסאפ. בכל שעה ביום תוכלו לשלוח אלינו תמונה של חרק או מזיק לזיהוי, ואנחנו נוכל לספר לכם מול מה אתם מתמודדים והאם צריך להזמין שירותי הדברה. אצלנו תמיד יש לכם על מי לסמוך.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    מדביר מומלץ בבית שמש כבר בדרך אליכם

    המזיקים לא יחכו עד שנגיע, והם ימשיכו לעשות את הנזקים שלהם ולהוות עבורכם מטרד, אז למה שאתם תחכו? אנחנו מציעים שירותי הדברת דירה בבית שמש בפריסה ארצית, כשביכולתנו להגיע לכל בית תוך שעתיים לכל היותר, וברוב המקרים נהיה אצלכם אף בזמן קצר יותר. אין צורך לקבוע איתנו להמשך השבוע, ולא צריך אפילו לחכות ליום המחרת. אנחנו שולחים אליכם מדבירים מומלצים בבית שמש כבר באותו יום ובאופן מידי, בלי שתצטרכו לחכות רגע אחד מיותר!

     

    הדברה ירוקה בבית שמש – איך זה עובד?

    מה זה בעצם הדברה ירוקה? מדובר למעשה בסוג של הדברה שנעשה בה שימוש במשך דורות רבים, עוד הרבה לפני שהמציאו כימיקלים לריסוס באופן תעשייתי, אשר נכנסו גם לשימוש אצל הקהל הרחב. הרי תרסיסים ואירוסולים לא היו קיימים מאז ומעולם, אז מה עשו חקלאים בעבר? הם ניצלו את הטבע ואת יכולותיו כדי להדביר את שטחיהם. כך למשל בעזרת שמנים מיוחדים או מינרלים שונים ניתן לבצע הדברת חרקים בבית שמש, או שאפשר אפילו להשתמש בחרקים טורפים כדי להכחיד חרקים מזיקים אחרים בשיטת הדברה ביולוגית.

    * חשוב לציין כי הדברה ירוקה זה מונח שיווקי ומדובר בטיפול על בסיס פרטרואידים עם רעילות נמוכה. לפני ואחרי ההדברה חשוב לציית להוראות המדביר.

     

    כשזה לא מספיק, משלבים כימיקלים באופן מושכל

    היום עם זאת בהחלט יש לנו את האפשרות להשתמש גם בכימיקלים כדי לחזק את עוצמת ההדברה במידת הצורך כשאנחנו מבצעים הדברה בבית שמש, וזה נעשה בשיטת הדברה משולבת. אם נבחר להשתמש בה, זה יהיה אך ורק במקרים שבהם היא נדרשת לצורך מניעת בעיית המזיקים בשנית. לדוגמה כשמדבירים את נמלת האש, צריך לא רק לפזר פיתיונות עמילן תירס מורעל כדי לחסל אותה, אלא גם לרסס באזור כדי למנוע את הגעתה בשנית.

    מחיר הדברת נמלת האש בגינה בבית שמש: 650 – 250 ₪

     

    איך עובדת הדברת טרמיטים בבית שמש?

    מבין כל המזיקים הקיימים, טרמיטים הם אולי המפחידים ביותר, ואנחנו משערים שאתם רוצים לוודא שניפטר מהם עבורכם ביעילות ולצמיתות. ובכן, נוכל להבטיח זאת, מכיוון ששיטת ההדברה שלנו היא היעילה ביותר שיש, כשאיננו מאפשרים לטרמיטים לחדור שוב לדירתכם לעולם. במקום ריסוס בית בבית שמש, מה שאנחנו עושים זה מחדירים כמות גדולה של חומר הדברה לאדמה שמתחת לבית, וכך למעשה אנחנו קוטלים את הקן של הטרמיטים ויוצרים חוצץ רעיל שלא מאפשר להם להגיע שוב לפני השטח בביתכם. בעזרת שיטה זו אנחנו יכולים אף לספק לכם אחריות על ההדברה למשך 5 שנים ללא חשש, מכיוון שאנחנו מבטיחים שלא תסבלו עוד מטרמיטים.

    מחיר הדברת בית פרטי בבית שמש עם טרמיטים: 1,500 – 350 ₪

     

    הדברה נגד פשפש מיטה בבית שמש

    הדבר האחרון שאתם רוצים זה שירססו לכם את המזרן שעליו אתם ישנים, ולמען האמת – אין שום צורך לעשות זאת כשמבצעים הדברת פשפשים בבית שמש. אפשר לחסל את הפשפשים ביעילות בעזרת חום, ולכן אנחנו משתמשים בקיטור בעוצמה גבוהה ובחום של 250 מעלות. לאחר מכן אנחנו שואבים את כל השאריות והלכלוך שהפשפשים השאירו, וכמובן שהטיפול הזה נעשה בכל החדר ולא רק על המזרן. לבסוף מרססים אך ורק את הרצפה ואזורים אחרים בחדר שאליהם נמשכים הפשפשים כדי לוודא שהנותרים לא ישרדו כלל, ואפילו לא תצטרכו לפנות את הבית – ניתן לחזור לחדר תוך שעה לאחר הריסוס.

    מחיר הדברת פשפש המיטה בחדר: החל מ-500 ₪

     

    לא רק מדבירים – אנחנו גם לוכדים מכרסמים

    הדברת מכרסמים בבית שמש לא חייבת תמיד להיעשות עם רעלים, ולמעשה ברוב הפעמים אפשר פשוט לתפוס את המכרסם על המקום, כל עוד יודעים איפה הוא נמצא. איך יודעים? בעזרת הסימנים שהוא משאיר אחריו ואשר מובילים אותנו ישירות למחילה שלו. ברשותנו ציוד שמאפשר לנו ללכוד עכבר וחולדה בכל מקום, ואם צריך אנחנו גם לוכדים אותם בעזרת מלכודות. אנו יכולים ללכוד גם מזיקים אחרים, כמו למשל עשים, בעזרת מלכודות עם פרומון שמושך אותם. ניתן גם ללכוד צרעות במלכודות עם ריח בשר, אך את החרקים האלה דווקא עדיף להדביר ישירות בקן.

    מחיר הדברת עכברים בבית שמש בחצר: 750 – 300 ₪

    מחיר הדברת עשים במטבח בבית שמש: 550 – 250 ₪

    מחיר הדברת קן צרעות בעץ בבית שמש: 550 – 250 ₪

     

    הדברה בבית שמש עם פיתיונות ג'ל?

    ייתכן שכבר שמעתם על שיטת ההדברה עם פיתיונות הג'ל, אותם מזריקים לאזורים ספציפיים כך שיימשכו אליהם חרקים שיאכלו מהם וימותו מהרעל שיש בהם. אמנם לא ניתן להשתמש בפיתיונות האלה נגד כל חרק שקיים, אך בהחלט יש מזיקים שהפתרון הזה נחשב יעיל עבורם. מדובר בנמלים ובתיקנים גרמניים, כשהפיתיונות האלה יעילים נגד כל אחד מהם מסיבה שונה. נגד נמלים זה טוב מכיוון שהפועלות מאכילות את המלכה בפיתיון ואז היא מתה, זאת בניגוד לריסוס דירה שלא מחסל את המלכה. במקרה של תיקנים גרמניים, למעשה אין דרך אחרת להדביר אותם פרט לשימוש בפיתיונות, מאחר שהם עמידים בפני חומרי הדברה אחרים.

    מחיר הדברת ג'וקים בבית שמש במסעדה: 400 – 250 ₪

    מחיר הדברת נמלים בבית שמש בדירה: 450 – 250 ₪

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call