לוכד עכברים ברמת גן

לוכד עכברים ברמת גן – לא לחשוש, לפעול!

כמו בכל עיר גדולה, גם ברמת גן ישנם עכברים ואפילו חולדות. כשהם מגיעים לבית, חנות, משרד או כל מקום אחר שבו יש בני אדם, התוצאה עלולה להיות מאוד לא נעימה. כדאי לדעת שהמכרסמים הקטנים הם בעלי חיים אינטליגנטיים וזהירים, ולכן הסיכוי לתפוס אותם בלי עזרת אנשי מקצוע לא גבוה. חברת הדברה בטוחה צברה ניסיון רב מאוד בלכידת עכברים וחולדות, ומספקת שירות זמין ובעיקר יעיל מאוד בכל רחבי רמת גן. לכידת עכבר או לכידת חולדה ברמת גן מתבצעות תוך זמן קצר ככל האפשר ובאחריות מלאה.

 

✔️ לוכד עכברים ברמת גן מחיר החל מ-300 ש"ח
✔️ שירות לכידת עכברים וחולדות ברמת גן בבית, בגינה, במחסן ובביוב
✔️ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ הזמינו לוכד חולדות ברמת גן ושחרור בטבע
הגעה תוך 30 דקות
✔️ הנחת מלכודות עכברים מקצועיות בבית ובעסק
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:
לוכד עכברים ברמת גן

איפה עלולים להימצא עכברים ברמת גן?

האורך של עכבר מצוי הוא בסך הכל 7-8 ס"מ ברוב המקרים, בערך כמו אצבע של אדם בוגר. בזכות המידות הקטנות האלה יכולים העכברים להסתתר במקומות רבים מאוד בבתים, במשרדים, במחסנים, במסעדות וכו'. מקום אחד הוא בארונות מטבח או מאחוריהם. סדקים בקירות, כולל זעירים, הם עוד מחבוא אפשרי עבור העכברים, וכך גם תעלות מזגן (אפשר להזמין לוכד עכברים בכל שעה).

עליות גג ומחסנים אהובים מאוד על עכברים וגם על חולדות, ובמיוחד אם שורר שם בלגן שעוזר למכרסמים להרגיש מוגנים. עוד כדאי לזכור שחולדות יודעות לטפס על קירות ובעצם להגיע לכל מקום. לוכד עכברים מומלץ ברמת גן יודע כמובן לאתר את המכרסמים גם אם הם מתחבאים היטב.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    באילו מקרים חשוב להזעיק לוכד עכברים ברמת גן?

    כשרואים עכבר או חולדה, מן הסתם המסקנה ברורה וכדאי להתקשר מיד לחברת הדברה בטוחה על-מנת לתאם הגעת לוכד מנוסה. במקרים אחרים יש סימנים ברורים לנוכחות של מכרסמים, ולכן גם בהם הפעולה הנכונה היא הזמנת לוכד עכברים ברמת גן.

    סימן אחד הוא סימנים של כרסום על אריזות מזון וגם על כבלים חשמליים, ולפעמים אפילו משקופים או פריטים אחרים בבית. בהקשר זה כדאי לדעת שהעכברים צריכים לחדד את השיניים באופן קבוע, ולכן נועצים אותן בכל דבר שהם יכולים. סימן אחר הוא גללים של עכברים או של חולדות: הגללים של העכברים הם בערך בגודל של גרגר אורז ובצבע כהה, אלה של החולדות גדולים יותר, בערך בגודל של חרצני זיתים, וגם הם כהים.

     

    השלבים השונים של לכידת עכברים או חולדות ברמת גן

    לוכד עכברים ברמת גן עם ניסיון מודע כמובן לחמקמקות שלהם, וגם של החולדות למרות שהן כמובן בולטות יותר לעין, ובהתאם יבצע את העבודה על בסיס תהליך מסודר:

    א. איסוף מידע רלוונטי – האם נצפו מכרסמים, כמה ואיפה; האם ישנם סימני שיניים – ושל איזה בעל חיים; מהם מקומות המסתור האפשריים בבית או בעסק; איפה אותרו גללים; ועוד.

    ב. תכנון – על בסיס המידע הנ"ל, וההיכרות של לוכד חולדות ברמת גן עם בעל חיים זה, מגובשת אסטרטגיה מדויקת. המטרה היא להיות צעד אחד לפני החולדות והעכברים, להבין איפה הם נעים, להערים עליהם ולספק מענה גם לניסיונות ההתחמקות הצפויים שלהם – וכך ללכוד אותם.

    ג. בחירת שיטת הפעולה – פירוט בפסקה הבאה.

    ד. איסוף הפגרים או המלכודות ובדיקה שלא נשארו עוד מכרסמים בשטח.

    ה. המלצות למניעת הופעת עכברים חדשים וחולדות נוספות – באמצעות איטום חריצים וסדקים, הוספת רשתות לפתחים ובמידת הצורך גם הדברה מונעת.

     

    הנחת תיבת האכלה למכרסמים בבית ברמת גן

    הנחת תיבת האכלה לחולדות

    השיטות השונות ללכידת עכברים ברמת גן

    פיזור רעל הוא שיטה לא מומלצת, בעיקר בגלל הסיכון למוות של עכבר או חולדה במקום נסתר מהעין והיווצרות מפגע תברואתי חמור.

    ישנם 3 סוגי מלכודות שבהם משתמש לוכד עכברים 24 שעות ברמת גן: מלכודת קפיץ, שהורגת את העכבר מיד כשהוא דורך עליה, מלכודת חשמלית שגם היא ממיתה בו ברגע את המכרסמים, ומלכודת כלוב שמאפשרת לשחרר את העכבר או החולדה בשטח פתוח הרחק מבני אדם.

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call