קקי של עכבר או חולדה

זיהוי קקי של עכבר או חולדה    

מכרסמים הם יצורים שקטים ומתוחכמים, שמסוגלים להתגנב בדממה מוחלטת למזון ולרוץ בחזרה למקום המסתור מבלי שבכלל תבחינו בהם. אז איך מזהים את נוכחותם? על ידי זיהוי קקי של עכבר או חולדה תוכלו להבין מיהו המכרסם שתקף וגם להעריך את כמות המכרסמים שנמצאים בקרבתכם. לאחר מכן, מומלץ שתזמינו אותנו להדברה יסודית שתבטיח לכם שקט וניקיון ממכרסמים.

 

✔️ לא יודעים איך לזהות קקי של עכבר או חולדה?
✔️ ייעוץ עם מדביר מוסמך בחינם וללא התחייבות!
✔️ לוכד עכברים זמין 24 שעות ביממה
גם בלילה

✔️ 15 שנות ניסיון בלכידת מכרסמים מכל הסוגים
✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה
לפרטים חייגו:
זיהוי קקי של עכבר

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

    זיהוי קקי של עכבר או חולדה והזמנת מדביר

    אם זיהיתם גללים, שמעתם רעשי כרסום בשעת לילה מאוחרת או שהבחנתם באריזות מזון מפוזרות ופירורים, סביר להניח שתצטרכו להזמין הדברת מכרסמים. עכברים וחולדות שמצאו מקור מזון מוצלח יגיעו אליו פעם אחר פעם. ולכן אם ערכתם זיהוי קקי של עכבר או חולדה ומצאתם צואה, דעו שגם לאחר שתנקו היא תמשיך להופיע, עד שתפתרו את הבעיה באופן מקצועי.

    הדברת מכרסמים מבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רישיון הדברה וידע נרחב בתחום. ניסיונות הדברה עצמאיים עם חומרים רעילים ובלתי מבוקרים עלולים להיות מסוכנים לבריאותכם ולהזיק מאוד לסביבה. אנו חברת הדברה מורשית, המאושרת להשתמש בחומרים ובמלכודות מטעם המשרד להגנת הסביבה ולכן נפעל בצורה מבוקרת ובטוחה לחשיפת צואה של עכברים ולמיגור מוחלט של כל המכרסמים במקום.

    צואה של עכבר או חולדה

    היכן לחפש צואה של עכבר?

    עכברים וחולדות הם יצורים ליליים ולכן לא תיתקלו בהם סתם כך, אלא "תעלו" על נוכחותם בחיפוש צואת עכברים. אלו המקומות שבהם עליכם לחפש:

    • מאחורי מוצרי חשמל גדולים או מתחתם: תנור, מקרר, מדיח כלים וכד'.
    • בארונות מטבח, ארונות המזווה או בכל מקום אחר שבו אתם מאחסנים מזון
    • בארונות חשמל או מקומות בהם עוברים כבלים
    • בתעלות אוורור וצנרת חשופה
    • בתוך חורים ופתחים (אם קיימים) בקירות הבית
    • בעליית הגג או המרתף, בעיקר אם אתם לא מרבים להשתמש בחדרים אלה.

    בתמונה – צואת חולדות בארונות מטבח

    צואת חולדות

    איך נראה קקי של עכבר?

    לא כולם מבדילים בין עכבר לחולדה ולכן יתקשו להבדיל גם בין גללים של עכבר לאלו של החולדה. עכברים מגיעים לגודל של כ-10 ס"מ בממוצע וצבעם חום, אפור או לבן. החולדה גדולה ומאסיבית יותר ולכן גם הגללים שלה בהתאם.

    קקי של עכבר הוא קטן וגרגירי, צר ומחודד מעט בקצוות. גודל הצואה מגיע לכ-0.5 ס"מ וצבעה חום כהה עד שחור.

     

    בתמונה – קקי של עכבר במטבח

    קקי של עכבר

    באילו מקומות נמצא קקי של חולדה?

    מכיוון שעכברים וחולדות פועלים באותו האופן, צואה של חולדה תתגלה באותם המקומות שבהם המלצנו שתחפשו. חשוב לסרוק את כל האזורים באופן תדיר ולוודא שלא קיים קקי של חולדה מתחת לרהיטים או בתוך ארונות. אם יש לכם גינה, כדאי לסרוק גם אותה בדגש על אזורי צנרת, כבלי חשמל וסדקים בקירות החיצוניים של הבית.

    גללים של חולדה בחדר כביסה מעל מכונת הכביסה

    גללים של חולדה על מכונת כביסה

    איך נראה קקי של חולדה?

    גללים של חולדה מתקבלים בתצורה עבה וארוכה, לעתים מקומרת ומגיעים עד לאורך של 1.5 ס"מ. ישנם אנשים שסבורים שצבע הגללים של החולדות כהה מזה של עכברים, אך מדובר בטעות. צבע הגללים בקרב מכרסמים משתנה בהתאם למזון והתיישנות הצואה, כך שכל קקי של חולדה שצבעו כהה יותר, משמעותו צואה טרייה יותר.

    רואים גללים כאלה? יש לכם חולדה בבית

    קקי של חולדה

    איך מנקים גללים של חולדות ועכברים בבית?

    לפני הכל, חשוב שתדעו: אין לשאוב או לטאטא קקי של עכבר או חולדה! גללים ושתן של מכרסמים נגועים בחיידקים רבים שעלולים להתפזר בחלל הבית ולגרום למחלות.

    לפני שתתחילו בניקיון, אווררו את המקום שבו נמצאת הצואה למשך כחצי שעה.

    לאחר מכן, השתמשו בכפפות ומסכה ורססו את הגללים עם ספריי לחיטוי או אקונומיקה מהולה במים (ביחס של 1:10). השאירו את החומר כחמש דקות ואז קבצו את כל שאריות הגללים לשקית פלסטיק אטומה וסגורה היטב, אותה מומלץ להשליך לפח מחוץ לבית.

    בסיום, שטפו את המשטח ואת האזור עם סמרטוט רצפה או מגבת נייר.

    צואת עכברים בכיור במטבח

    צואת עכברים בכיור במטבח

    למה יש גללים של מכרסמים בבית?

    גללים הם הסימן המובהק ביותר להימצאות מכרסם בבית. כל מכרסם מייצר בין 50-100 גללים ביום ומטפטף שתן באופן קבוע. מכאן שאם מצאתם קקי של עכבר בבית בכמות גדולה יותר, לא מדובר בעכבר בודד אלא באוכלוסייה שלמה.

    מומלץ להקפיד על ניקיון יסודי של משטחי הבית ולהקפיד על שימוש בהרבה אקונומיקה, אם נמצאה צואה של חולדה או עכבר במטבח. אם בשלב מציאת הצואה היו בביתכם אריזות מזון פתוחות או דברי מזון חשופים, זרקו אותם לפח. אחסנו מזון בקופסאות ולא בשקיות, פנו בתדירות גבוהה את הפסולת בבית ושטפו כלים מלוכלכים בסיום כל ארוחה. אם מצאתם שוב קקי של עכבר או חולדה, הזמינו לוכד עכברים מקצועי שיפתור את הבעיה ויבצע בנוסף חיטוי, כדי למנוע התפשטות של חיידקים בבית.

    גללים של עכבר בבית

    גללים של עכבר בבית

    איך לזהות צואת מכרסמים על פי ריח?

    בעוד שלצואה עצמה אין ריח, לשתן של המכרסמים יש ריח של אמוניה, שיעזור לכם לזהות שאכן מדובר בגללים של עכבר או חולדה. בדרך כלל הגללים יהיו באותה סביבה שבה העכבר עושה גם צרכים אחרים, ולכן יהיה סביב הגללים ריח אמוניה שנותר מהשתן. אם אתם מרגישים ריח של אמוניה בסביבת מה שנראה לכם כמו גללים, סביר להניח שאלו הם אכן גללים של חולדה או עכבר.

     

      לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

       

      אילו הבדלים נוספים יש בין גללי עכברים וחולדות?

      פרט לעובדה שלחולדות יש גללים גדולים יותר מאשר לעכברים, יש עוד לא מעט הבדלים נוספים שעשויים לעזור לכם להבחין בין הגללים של המכרסמים האלה:

      √ מיקום הגללים: עכברים משאירים את הגללים שלהם בכל מקום שאליו הם מגיעים, ובעיקר באזורים חשוכים כמו מאחורי המקרר או מתחת למיטה, לעומת החולדות שישאירו גללים בעיקר במקומות שבהם הן מוצאות את מזונן.

      √ כמות הגללים: העכברים משאירים הרבה יותר צואה מאשר חולדות, והיא תהיה לרוב במקבצים. החולדות לעומתם משאירות גללים בודדים, מכיוון שהן עושות את צרכיהן בזמן תנועה.

      √ מידת סכנה: צואת העכברים הרבה פחות מסוכנת מאשר צואת החולדות, מכיוון שהחולדות נושאות איתן הרבה יותר מחלות. למעשה, יש שטוענים שצואת העכברים כלל אינה מסוכנת לאדם, אולם מומלץ שלא לקחת את הסיכון הזה.

       

      צואת מכרסמים במטבח

      צואת מכרסמים

      שאלות ותשובות על צואת עכברים וחולדות

      האם קקי של עכבר מסוכן?

      הצואה של העכברים והחולדות יכולה להפיץ חיידקים בסביבתה, לזהם מקורות מזון ואף לעורר תגובה אלרגית אצל בני אדם. ברגע שהצואה מתייבשת היא עלולה להיות גם מסוכנת למי שינשום את חלקיקיה. לכן התשובה לשאלה הזו היא כן – קקי של עכבר אכן מסוכן לבריאות.

      כמה זמן לוקח לקקי של עכבר להתייבש?

      צואה טרייה של עכבר תהיה בעלת גוון כהה ומרקם רך, ואחרי 3 ימים היא כבר תתחיל להתקשות ולאבד את צבעה. גילה של הצואה יכול לרמוז על הזמן שבו ביקר עכבר באזור שבו נמצאה – היום, שלשום או לפני שבוע – ואת זה יוכל לאבחן לוכד עכברים מומלץ.

      כמה קקי עושה עכבר מדי יום?

      עכבר אחד קטן יכול לייצר אלפי גללי בביתכם תוך זמן קצר, כשעכבר בוגר מפריש בין 50-75 גללים מדי יום. לכן מספר הגללים שבביתכם יכול לרמוז במידה מסוימת על כמות העכברים שמצויים בו, אך הכמות של הגללים תהיה גדולה הרבה יותר ממספר המכרסמים שיצרו אותם.

      האם אפשר לשאוב גללים של חולדות?

      אל תשאבו או תטאטאו גללים של חולדות ועכברים, מכיוון שכך אתם בעצם תפיצו לאוויר אבק מסוכן שמלא בחיידקים שהיו בהם. במקום, מומלץ שתאספו אותם עם כפפות ומגבות נייר, ולאחר מכן תנקו ותחטאו את האזור היטב.

      אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

        whatsapp
        להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
        📞 055-970-5878
        whatsapp
        call