לוכד עכברים ברחובות

לוכד עכברים ברחובות – הפתרון היעיל והמהיר ביותר

בשטחים הפתוחים הרבים יחסית סביב רחובות חיים מכרסמים רבים. שפע האוכל הזמין עבורם בבתים וגם בעסקים ובפרט בתחום המזון עלול להוביל אותם אל המקומות שבהם נמצאים בני אדם – ולייצר אינטראקציות לא נעימות ואפילו מזיקות. בכל מקרה כזה חשוב להזמין מיד לוכד עכברים ברחובות, וגם לוודא שהוא מנוסה ומיומן. הדברה בטוחה היא אחת החברות הוותיקות והמוערכות בתחום, והיא מתחייבת לאחריות מלאה על כל לכידה ולמחירים נמוכים.

✔️ הזמינו לוכד עכברים ברחובות מחיר החל מ-300 ש"ח
✔️ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ שירות לכידה מקצועי עם מלכודות מיוחדות בבית ובעסק שלכם
✔️ ניתן להזמין לוכד חולדות ברחובות בכל ימות השבוע 24/7
✔️ 100% הצלחה בתפיסת העכבר או החולדה
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:
055-970-5878
לוכד עכברים ברחובות

למה חשוב להזמין ללא דיחוי לוכד עכברים ברחובות?

עכברים הם אמנם בעלי חיים קטנים מאוד – בלי הזנב האורך שלהם הוא בערך כמו של אצבע של אדם בוגר (60-100 מ"מ) – אבל הנזק שהם עלולים לגרום משמעותי.

ראשית, הם עלולים להפיץ זיהומים מסוכנים. בפרט ישנה סכנה להידבק מהם בסלמונלה (חיידק שמזוהה בעיקר עם ביצים) ובלפטוספירה (החיידק שגורם למחלת העכברת, שבין התסמינים שלה: כאבים בשרירים, כאבי ראש, חום, דלקת קרום המוח, אי ספיקה של הכליות ודימום מהריאות).

נזק נוסף הוא חוסר אפשרות להשתמש במזון שהם מכרסמים, ועוד כדאי לדעת שכדי לחדד אותן העכברים נועצים שיניים גם בכבלי חשמל ובפריטים נוספים ועלולים לחבל בהם. חולדות עלולות גם לנשוך בני אדם כשהן מרגישות מאוימות, ועבור עסקים הזעקת לוכד עכברים 24 שעות ברחובות היא כבר חובה על-מנת לא לאבד לקוחות ואפילו את רישיון העסק.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    שיטות הפעולה של לוכד חולדות ברחובות

    גם חולדה וגם עכבר הם בעלי חיים חכמים מאוד. השילוב בין הרצון שלהם לשרוד לבין האינטליגנציה וגם האינטראקציות החברתיות ביניהם, כשיש מספר עכברים, מחייב התנהלות מושכלת. בהתאם הסיכוי לפתור את הבעיה ללא עזרת לוכד חולדות ברחובות הוא נמוך מאוד, ובוודאי שהמאמץ יימשך זמן רב הרבה יותר.

    כשמיקום החולדה ידוע, ניתן לבצע את הלכידה באמצעות מוט מיוחד שתופס אותה כך שהיא לא תוכל להתנגד וכמובן גם לא לנשוך. בשלב זה אפשר להכניס אותה לכלוב ולסלק אותה מהבית או העסק.

     

    לכידת חולדה ברחובות במקרים בהם היא מסתתרת

    במקרים שבהם החולדה מסתתרת (פירוט לגבי מקומות מסתור פופולריים תמצאו בהמשך העמוד) יש שתי אפשרויות לפעולה: פיזור רעל (בתיבות האכלה, כך שהוא יישאר מחוץ לתחום עבור חיות מחמד) והצבת מלכודות. לשיטה הראשונה יש חיסרון משמעותי והוא שאי אפשר לדעת בוודאות היכן החולדה תמות. אם הרעל יכריע אותה כשהיא מתחבאת במקום נסתר מהעין, התוצאה תהיה פגר שמרקיב אט אט ומפגע תברואתי של ממש. מצב בעייתי אחר הוא כשהחולדה מתה בחצר ומתניעה שרשרת הדבקות ברעל (למשל של ציפורים או חתולים).

    מלכודות מתחלקות ל-2 סוגים: אלה שממיתות את החולדה באופן מידי ומלכודת כלוב שמאפשרת ללוכד לחזור אחרי התפיסה, לקחת איתו את בעל החיים ולשחרר אותו בשטח פתוח הרחק מהבתים של רחובות. בכל מקרה של  לכידת חולדה ברחובות חשוב מאוד להציב את המלכודות בנקודות שיבטיחו את לכידת החולדה, גם אם היא חמקמקה.

    ההמלצות הנ"ל תקפות גם לגבי לכידת עכברים.

     

    איפה מסתתרים עכברים בבית ואיך אפשר לזהות את הנוכחות שלהם?

    עכברים מיומנים מאוד במציאת מקומות מסתור – ומצד שני לוכד עכברים מומלץ ברחובות יודע בדיוק איפה לחפש אותם. בנוסף עשוי איש המקצוע לרסס חומר מיוחד שגורם לעכברים, ובעיקר הגורים, לצאת מהמחבוא (ואז לברוח או להיכנס למלכודות שפוזרו קודם לכן).

    בכל מקרה מקומות המסתור הנפוצים הם בתעלות המזגן, מאחורי המקרר, בתוך ארונות (למשל מתחת לכיור) ומאחוריהם, בתוך סדקים בקירות, במרפסות שירות ובעליות גג.

    לא תמיד אפשר לראות אותם בעין, אבל בדרך כלל עכברים משאירים סימנים: גם סימני שיניים על אוכל שנותר חשוף או אריזות מזון במטבח, וגם גללים שנראים כמו גרגרי אורז קטנים אבל בגוון כהה. החולדה גדולה יותר ולכן בדרך כלל מבחינים בה. בכל מצב שכזה מוזמנים להזמין את אנשי המקצוע של הדברה בטוחה – ולהחזיר לעצמכם את השקט לחיים, בזמן קצר, באחריות מלאה ובמחיר אטרקטיבי.

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call