לוכד עכברים בקרית אונו

לוכד עכברים בקרית אונו – לשמור על הבית נקי ממכרסמים

עכברים וחולדות הם בעלי חיים נפוצים מאוד ברחבי גוש דן וגם בקרית אונו אפשר להיתקל בהם – בעיקר בגלל שפע המזון של בני האדם שמושך אותם אל הבתים, וגם אל החנויות, המסעדות ועסקים אחרים. בכל מקום שמגיעים אליו מכרסמים הם עלולים לגרום נזקים, ואפילו חמורים, ולכן מומלץ להזמין מיד כשנתקלים בהם לוכד עכברים בקרית אונו. המלצה נוספת היא לפנות לחברת הדברה בטוחה – שלוכדת עכברים וחולדות כבר יותר מ-15 שנים ובזכות הניסיון הרב יכולה להבטיח וגם לקיים בית נקי ממכרסמים תוך זמן קצר במיוחד.

✔️ לוכד עכברים בקרית אונו מחיר החל מ-300 ש"ח
הגעה תוך 30 דקות
✔️ ראיתם חולדה בבית או בגינה? לוכד חולדות בקרית אונו זמין בכל שעה!
✔️ לוכד חולדות ועכברים מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ הנחת מלכודות עכברים מקצועיות בבית ובעסק
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:
לוכד עכברים בקרית אונו

איפה מסתתרים עכברים?

גם חולדות וגם עכברים נחשבים לבעלי יכולות הישרדות גבוהות, בעיקר בזכות אינטליגנציה מרשימה וחושים חדים. כתוצאה מכך ההתמודדות איתם מהווה אתגר אמיתי ורק לוכד עכברים מומלץ בקרית אונו יודע איך לפתור את הבעיה בהצלחה.

המשימה העיקרית היא לזהות את המקום שבו מסתתרים העכברים. בין האפשרויות: מאחורי ארונות המטבח או הארונות באמבטיה, בסדקים שונים בקירות, מאחורי המקרר, בעליית הגג, במחסן, במרפסת השירות, בתעלות המזגן ועוד. לחולדה קשה יותר להסתתר שכן היא גדולה בהשוואה לעכבר (30-40 ס"מ לעומת כ-7-8 ס"מ בלבד) – אבל גם היא חכמה ושרדנית, ועלולה להתחמק מכל הניסיונות לתפוס אותה אם לא פועלים בחוכמה.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    איך פועל לוכד חולדות בקרית אונו?

    לכידת חולדה בקרית אונו מחייבת כאמור התנהלות חכמה ותמיד להיות צעד אחד לפני בעל החיים. כך גם לגבי עכברים. איש מקצוע מנוסה יאתר את מקומות המסתור שלהם, ימפה את נתיבי התנועה האפשריים, יבין איך הם עלולים להתחמק ממלכודות – ובהתאם יציב אותן בנקודות האופטימליות. בחלק מהמקרים יתבצע גם ריסוס כדי לגרום לעכברים לצאת מהחורים שבהם הם מתחבאים.

    במקביל תיקבע שיטת הפעולה, בשיתוף הלקוח. ההמלצה היא להעדיף מלכודות על פני רעל. הסיבה לכך היא שרעל אמנם עשוי לחסל את החולדה או העכבר, אבל המוות לא מתרחש בהכרח בנקודה שבה המכרסם אוכל את הרעל. כתוצאה מכך העכבר עלול למשל למות מאחורי המקרר או במקום נסתר אחר, ורק לאחר שהפגר יתחיל להסריח תוכלו לדעת שאכן הרעל עבד – ובינתיים נוצר מפגע תברואתי.

     

    סוגי מלכודות שבהם משתמש לוכד עכברים בקרית אונו

    א. מלכודת דבק – סוג של מלכודת שמתאים רק לעכברים ולא לחולדות, שעלולות להצליח להשתחרר מהדבק. חשוב לציין שהעכבר שנתפס במלכודת הדבק לא מת מיד, אלא גוסס במשך מספר שעות או אפילו מספר ימים – עד שהוא מת מרעב / צמא / תשישות. המראה עלול להיות לא נעים ואפילו קשה לעין.

    ב. מלכודת חשמלית – מלכודת שבה דריכה על פס מצד עכבר או חולדה סוגרת מעגל חשמלי, והמכרסם סופג מכת חשמל שהורגת אותו במקום. במידת הצורך לוכד חולדות בקרית אונו יחזור לבית כדי לפנות את הגופה.

    ג. מלכודת קפיץ – עוד סוג של מלכודת שבו העכבר או החולדה מתים במקום, במקרה זה לאחר שהם נמחצים על-ידי קפיץ רב עוצמה.

    ד. מלכודת כלוב – מלכודת שמשאירה בחיים את המכרסם. לאחר שהעכבר או החולדה נתפסים, לוכד עכברים חוזר כדי לקחת את הכלוב ולשחרר את בעל החיים בשטח פתוח, הרחק מהישוב.

     

    שירות מסביב לשעון בזמינות גבוהה

    כל מי שנתקל אצלו בבית בעכבר או בחולדה, או שזיהה סימנים לנוכחות שלהם (למשל גללים, או סימני שיניים), רוצה מן הסתם שהבעיה תיפתר תוך זמן קצר ככל האפשר. עם חברת הדברה בטוחה תוכלו למצוא לוכד עכברים 24 שעות בקרית אונו, ובכל מקרה ליהנות משירות זמין מאוד. מאפיינים נוספים הם המקצועיות הרבה, האדיבות, האמינות והמחיר הנוח.

     

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call