לוכד עכברים בקריות

לוכד עכברים בקריות – לכידה מהירה במיוחד

עכברים וחולדות יכולים להגיע לכל בית בקריות, וגם למחסנים, משרדים, חנויות ועוד מקומות שבהם הם עלולים לגרום נזק של ממש. חשוב להבין שמדובר בבעלי חיים אינטליגנטיים מאוד ובעלי כושר הישרדות גבוה – ולכן כל ניסיון לתפוס אותם או לסלק אותם בלי עזרת לוכד עכברים מומלץ בקריות צפוי להיכשל. לפתרון מהיר של הבעיה כדאי להזמין את חברת הדברה בטוחה, שצברה ניסיון רב במיוחד בתחום ספציפי זה ומספקת שירות זמין, אמין וידידותי גם מבחינת המחיר.

✔️ לוכד עכברים בקריות מחיר החל מ-300 ש"ח
✔️ שירות לכידת עכברים וחולדות בקריות בבית, בגינה, במחסן ובביוב
✔️ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ נתקלתם בחולדה? הזמינו לוכד חולדות בקריות ושחרור בטבע
הגעה תוך 30 דקות
✔️ הנחת מלכודות עכברים מקצועיות בבית ובעסק
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:
לוכד עכברים בקריות

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

    באילו מקרים כדאי להזמין לוכד עכברים בקריות?

    כדאי לדעת שעכברים, כחלק מהיותם שרדנים במיוחד, יודעים להסתתר מצוין. בבתים הם יכולים להתחבא בתוך סדקים קטנים בקירות, מאחורי ארונות מטבח, מאחורי המקרר, במרפסת שירות ובמיוחד אם יש שם בלגן שמייצר מקומות בטוחים עבורם, בתעלות המזגן, בעליית גג ובעוד מקומות.

    בהתאם במקרים רבים לא תוכלו לראות את העכבר, מה גם שמדובר בבעל חיים קטן מאוד – האורך שלו, בלי הזנב, הוא בסך הכל 7-8 ס"מ, בערך כמו אצבע של אדם בוגר.

    על-מנת לא לחיות עם עכברים בבית, חשוב לשים לב לסימנים הקטנים שהם משאירים. בעיקר אפשר לזהות סימני שיניים על מזון ואריזות מזון וגם על כבלי חשמל, ועוד אינדיקציה ברורה היא גללים של עכברים. הגללים הם בגוון כהה ובגודל של גרגר אורז. אם תרצו, תוכלו לקבל גם שירות של לוכד עכברים 24 שעות בקריות, כדי לישון בשקט מיד אחרי שהבנתם שיש לכם מכרסם קטן בבית.

     

    איפה מתחבאות חולדות?

    חולדות הן יותר גדולות מעכברים, והאורך שלהן מגיע לעד 30-40 ס"מ. בהתאם קשה להן יותר להסתתר, ולכן בדרך כלל מזמינים לוכד חולדות בקריות כשפשוט רואים אחת כזו. כדאי לדעת שחולדות יודעות לטפס על קירות (לא חלקים) ולכן יש למשל מקרים שבהם החולדה נמצאת בין החלון לתריס. חולדות יודעות גם לשחות, והיו מקרים (אמנם נדירים יחסית) שבהם חולדה הופיעה מהאסלה.

     

    הנחת מלכודות עכברים בבית בקריות לאחר גילוי סימני צואת מכרסמים

    הנחת מלכודות לעכברים בבית בקריות

    איך לוכד חולדות בקריות מבצע את העבודה?

    השיטה המומלצת עבור לכידת חולדה בקריות היא באמצעות כלוב. כך גם לגבי עכברים. פיזור רעל עשוי להוביל למות המכרסם, אבל לא מיד – ולכן התוצאה עלולה להיות פגר במקום נסתר מהעין והיווצרות מפגע תברואתי. במקרים אחרים החולדה המורעלת או העכבר המורעל מתים בחצר, והתוצאה עלולה להיות שרשרת הרעלות שתפגע גם בחתולים, כלבים, ציפורים ועוד בעלי חיים.

     

    הלכידה אפשרית באמצעות 4 סוגי מלכודות:

    א. מלכודת קפיץ – מלכודת שהורגת את העכבר או החולדה באופן מידי באמצעות ריסוק הגוף ע"י קפיץ רב עוצמה.

    ב. מלכודת חשמלית – מלכודת שהורגת את העכבר או החולדה באופן מידי באמצעות זרם חשמלי.

    ג. מלכודת כלוב – מלכודת שמשאירה את המכרסם בחיים, לכוד בתוך כלוב. לוכד עכברים בקריות שהתבקש לפעול בשיטה זו יחזור למקום, ייקח את הכלוב וישחרר את העכבר או החולדה בשטח פתוח הרחק ממקומות המגורים.

    ד. מלכודת דבק – מלכודת שניתן להשתמש בה עבור עכברים, אבל חשוב לקחת בחשבון שהעכבר לא מת במקום אלא גוסס לאיטו ומת בסופו של דבר מרעב, צמא ותשישות, במקרים בהם רואים את העכבר תמיד עדיף להזמין לוכד עכברים ולא להשתמש במלכודות.

     

    לוכד עכברים בקריות, שירותי, מקצועי, מהיר ואמין

    המרכיב החשוב ביותר של לוכד חולדות בקריות או עכברים הוא כמובן המקצועיות. הבקיאות והניסיון מאפשרים לו לזהות את המקומות שבהם מסתתרים המכרסמים, לנתח את הרגלי התנועה שלהם ולדעת היכן להציב מלכודות. עוד איכות חשובה היא זמינות, כדי שלא תצטרכו לארח את העכברים או החולדות למשך זמן רב, וכמובן שגם אמינות היא תכונה שאסור להתפשר עליה. עם חברת הדברה בטוחה אתם יכולים לסמן V על כל המרכיבים הנ"ל וגם על מחיר הוגן בהתאם למורכבות הלכידה.

     

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call