לוכד עכברים במודיעין

לוכד עכברים במודיעין – הצלחה מובטחת!

השטחים הפתוחים סביב מודיעין ושפע המזון שיש במרחבי המגורים ובמרחבים העסקיים בעיר מושכים אליה עכברים וגם חולדות. המכרסמים הזריזים עלולים לגרום לנזקים שונים בכל מקום שבו הם נמצאים, ואפילו לנשוך (במיוחד החולדות) או להעביר מחלות (העכברים). בהתאם מומלץ כשמזהים סימן לנוכחות של בעלי חיים אלה להזמין מיד לוכד עכברים במודיעין – לחברת הדברה בטוחה ניסיון מגוון מאוד בלכידות מסוג זה, ולכן היא יכולה להבטיח וגם לקיים הצלחה בכל מצב. היעילות הגבוהה מאפשרת לחברה להציע גם מחיר משתלם.

✔️ לוכד עכברים במודיעין מחיר החל מ-300 ש"ח
הגעה תוך 30 דקות
✔️ פריסת מלכודות עכברים עם ריח משיכה חזק למכרסמים
✔️ לוכד חולדות ועכברים מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ שירות לכידת עכברים וחולדות במודיעין בבית, בחצר, במחסן או בביוב 24/7
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:
לוכד עכברים במודיעין

למה מגיעים עכברים וחולדות למודיעין ואיפה הם מסתתרים?

מכרסמים מגיעים לבתים במודיעין כדי לחפש מזון. במקומות שאין בהם מזון חשוף, הסיכוי להופעת עכברים וחולדות נמוך יותר – אבל אי אפשר לדעת בוודאות שעכברים וחולדות לא יבואו לרחרח ולנסות את מזלם. גם בבתים שיש בהם מקומות מסתור שבהם בעלי החיים מרגישים בטוחים, יש סיכוי גבוה יותר לנוכחות שלהם.

המקומות האהובים על עכברים וחולדות הם בעיקר מטבחים, מחסנים ועליות גג. העכברים, שמתאפיינים בממדים זעירים (7-8 ס"מ בלי הזנב) יכולים להסתתר מאחורי המקרר, בפינות נסתרות בתוך הארונות וגם בסדקים קטנים בקירות. עוד מקום שבו עלולים להימצא עכברים הוא תעלות המזגן, שם הם נוטים לכרסם כל דבר שהם נתקלים בו (כדי לחדד את השיניים). חולדות יודעות לשחות ולכן צצות לפעמים דרך האסלה. הן גם יודעות לטפס על חלק מהקירות ולכן נכנסות דרך חלונות או מרפסות שירות לבתים. לוכד עכברים מומלץ במודיעין יודע למצוא גם את המכרסמים החמקמקים ביותר ולכן עם הדברה בטוחה הלכידה תושלם בהצלחה ובמהירות.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    סימנים שמעידים על הצורך בהזמנת לוכד עכברים במודיעין

    א. סימני שיניים – על אריזות מזון, על מאכלים שהושארו חשופים, וגם על כבלים חשמליים ופריטים נוספים בבית (או במשרד / בעסק).

    ב. גלליםהגללים של העכברים הם בגודל של גרגרי אורז ובצבע כהה. הגללים של החולדות הם בגודל של חרצני זיתים וגם כן בגוון כהה.

    ג. רעש – מכרסמים ידועים ביכולות ההישרדות הגבוהות שלהם ולכן יצאו בעיקר בלילה. כששומעים רעש חריג, זו אינדיקציה לנוכחות שלהם. בהקשר זה כדאי לדעת שניתן להזמין גם שירות לוכד עכברים 24 שעות במודיעין ולישון בשקט בכל מצב.

     

    הדגשים החשובים ביותר בעבודה של לוכד חולדות במודיעין

    לכידת חולדות מחייבת היכרות מצוינת עם דרכי ההתנהגות של בעלי חיים אלה. הסיבה לכך היא שמדובר בבעלי חיים אינטליגנטיים מאוד ובעיקר כאלה שיודעים איך לשרוד גם בסביבה של בני אדם. בנוסף העכברים עשויים להזהיר אחד את השני מפני סכנות שונות, ולכן הלוכד חייב להיות צעד אחד לפני המכרסמים ולהקדים אותם.

    במיוחד חשוב למקם בצורה חכמה את המלכודות, כך שאף עכבר או חולדה לא יצליחו להתחמק. בהתאם לוכד חולדות במודיעין קודם כל לומד את השטח, אוסף את כל המידע החיוני על בסיס הניסיון הרב שלו ורק אז מחליט על דרך הפעולה המיטבית.

     

    איך ללכוד עכברים וחולדות ביעילות?

    לכידת חולדה במודיעין מתבצעת באמצעות מלכודות. באופן דומה גם את העכברים הדרך הטובה ביותר לסלק היא עם מלכודת מתאימה. אפשרות נוספת היא רעל, אבל יש בכך סיכון: בעל החיים עלול למות במקום נסתר מהעין, והפגר ייצור מפגע תברואתי. סיכון נוסף הוא הרעלה של בעלי חיים אחרים שייחשפו לפגר.

    יש 3 סוגי מלכודות יעילות: מלכודת קפיץ שמוחצת את הגוף של המכרסם וממיתה אותו באופן מידי, מלכודת חשמלית שגם היא מונעת סבל מיותר מהעכבר והחולדה בכך שהיא ממיתה אותם מיד, ומלכודת כלוב שמאפשרת לתפוס את העכברים בלי להרוג אותם – ואז לשחרר אותם בשטח פתוח. הדברה בטוחה מאפשרת בחירה רחבה ובכל מקרה השירות יכלול במידת הצורך גם את פינוי הפגר או את שחרור החולדות והעכברים הרחק מהבית שלכם.

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call