לוכד עכברים בלוד

לוכד עכברים בלוד – לכידה מיידית על המקום

איך לוכד עכברים בלוד יודע איפה לחפש חולדות בבית, מה קורה אם הלוכד לא מצליח ללכוד את העכבר או החולדה וכמה עולה להזמין שירותי לכידה בלוד? התשובות מחכות לכם כאן.

אף אחד לא רוצה לדמיין עכבר שמסתובב לו בין הרגליים. אפילו אם לא רואים אותו, הידיעה על הימצאותו בבית מעבירה צמרמורות בכל גוף, והדבר היחידי שאפשר לרצות זה שמישהו יתפוס אותו ויסלק אותו מהבית. בדיוק כאן נכנס לתמונה לוכד עכברים בלוד, כשדרך חברת הדברה בטוחה תוכלו להזמין אותו אליכם מעכשיו לעכשיו בלי עיכובים. תוך פחות משעה הוא יגיע אליכם, ילכוד את העכבר ויעזור לכם לחזור לראש שקט ונטול דאגות. הרימו אלינו טלפון כבר עכשיו ונהיה אצלכם במהרה.

✔️ לוכד עכברים בלוד מחיר החל מ-300 ש"ח
הגעה תוך 30 דקות
✔️ פריסת מלכודות עכברים ותחנות האכלה למכרסמים
✔️ לוכד חולדות ועכברים מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ שירות לכידת חולדות ועכברים בלוד בבית, בגינה, במחסן או בביוב 24/7
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:
לוכד עכברים בלוד

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

    איך הלוכד יודע איפה לחפש את החולדה?

    הלוכדים שלנו מומחים באיתור חולדות ועכברים ויודעים אילו סימנים לחפש כדי להתחקות אחריהם ובסופו של דבר לגלות את מקום המסתור שלהם. בדרך כלל זה יהיה מאחורי רהיטים גדולים, למשל מאחורי המקרר או התנור במטבח, אך לפעמים הם מסתתרים במקומות אחרים. לוכד עכברים מומלץ בלוד יחפש אותם גם בעליית הגג, תעלות המזגן או במרתף, ובכל אזור אחר שהוא יחשוד שהמכרסמים עלולים להימצא בו.

    אם אתם רואים את העכבר או החולדה מולכם, הזמינו מיד לוכד עכברים 24 שעות בלוד דרכנו. הוא יגיע מיד ויתפוס את המכרסם בלי שיצטרך לחפש אותו, מה שיוזיל את עלות הלכידה באופן משמעותי.

     

    מה קורה אם לוכד חולדות בלוד נכשל?

    לכידת חולדה מתאפשרת ב-90% מהמקרים, גם אם אתם לא יודעים איפה בדיוק היא מסתתרת. עם זאת, לפעמים הלוכד לא מצליח לאתר את החולדה, בעיקר אם היא מסתתרת בתוך מחילה שאין גישה אליה, או אם למשל יש כמה חולדות או עכברים שמסתתרים ברחבי הבית ואי אפשר לתפוס את כולם בבת אחת. במקרה שכזה לוכד חולדות בלוד יפזר מלכודות, ותוך פחות מ-24 שעות יילכדו כל המכרסמים בוודאות.

    איך אנחנו יודעים? מכיוון שהניסיון שלנו לימד אותנו בדיוק איפה להציב את המלכודות ואיזה פיתיון להצמיד להן. לאחר מכן רק יהיה צריך לסלק את העכבר שייתפס ולשחרר אותו בטבע, כשאת זה תוכלו לעשות בעצמכם או שתוכלו להזמין אותנו לעשות זאת עבורכם. להגעה נוספת לשחרור החולדה או העכבר תשלמו 150 שקלים.

     

    לכידת חולדה בלוד – כמה זה עולה?

    אנחנו מבטיחים לסדר לכם את המחירים הזולים ביותר ללכידת עכברים בעיר לוד, ואף נוזיל כל הצעת מחיר אחרת שתקבלו ממדביר אחר. הנה כמה דוגמאות לעבודות שביצענו בעבר בעיר והעלויות שגבינו עליהן.

    לכידות שביצענו בעבר מה עשינו כשהגענו כמה זה עלה ללקוח
    לכידה של עכבר במטבח בלוד
    הזמין אותנו לקוח ב-10 בלילה כדי לטפל בעכבר שמצא במטבח.
    איתרנו מיד את העכבר מאחורי התנור. מבלי להזיז את התנור (כדי לא להבריח את העכבר), החדרנו לוכדן ותפסנו אותו תוך רגע. 450 ₪
    לכידה של חולדה בתעלה של מזגן בלוד
    הלקוח טען שהוא שומע רעשים במזגן בכל לילה.
    לאחר בדיקה מהירה התגלו גללים של חולדה בפתח המזגן. ניקינו את הגללים, הצבנו מלכודת, ולפי הלקוח שהודה לנו בהודעה, החולדה נתפסה תוך 3 שעות. 350 ₪
    לכידת עכברים בעליית גג בלוד
    הזמינו אותנו ללכוד עכברים שצצים בדירה מדי לילה ולא ידוע היכן הם מסתתרים במהלך היום.
    מצאנו סימנים להימצאות עכברים בעליית הגג. הצבנו שם מלכודות וכן במטבח, ונתפסו שניים. מאז לא נראו עוד עכברים. 500 ₪

     

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call