לוכד עכברים בכפר סבא

לוכד עכברים בכפר סבא – לכידה מידית על המקום

איך לוכד עכברים בכפר סבא תופס חולדה או עכבר, למה בכלל מגיעים עכברים לבתים בכפר סבא, איפה מסתתרים המכרסמים וכמה עולה להזמין לוכד עכברים 24 שעות ביממה? כל התשובות נמצאות כאן לפניכם.

יש לא מעט מצבים בחיים שלא יכולים לסבול דיחוי, והיתקלות בעכבר או חולדה זה אחד מהם. המכרסמים האלה לא ממש מתחשבים בכך שהם אורחים לא רצויים בבית, והם לא יסתלקו עד אשר תטפלו בהם ובגורמים שמושכים אותם אליכם. על כן השלב הראשון הוא קודם כל לתפוס או להדביר את המכרסמים שכבר נמצאים, ובדיוק כאן נכנס לתמונה לוכד עכברים בכפר סבא. אנחנו בחברת הדברה בטוחה נשלח אליכם לוכד מטעמנו שיגיע אליכם תוך פחות משעה ללכידה על המקום, ואם מיקומו של העכבר אינו ידוע, נדאג ללכוד אותו עם מלכודות או לחסל אותו עם רעל תוך שעות בודדות. אנחנו מבטיחים לכם שלא תצטרכו להתמודד עם המכרסם הזה למשך זמן רב – רק הרימו אלינו טלפון ואנחנו כבר אצלכם.

✔️ לוכד עכברים בכפר סבא מחיר החל מ-300 ש"ח
הגעה תוך 30 דקות
✔️ פריסת מלכודות עכברים עם ריח משיכה חזק למכרסמים
✔️ ראיתם חולדה בבית או בחצר? לוכד חולדות בכפר סבא זמין בכל שעה!
✔️ לוכד חולדות ועכברים מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:
לוכד עכברים בכפר סבא

איך עובד לוכד חולדות בכפר סבא?

מה בעצם עושה לוכד עכברים מנוסה כשהוא מגיע אליכם? דבר ראשון הוא סוקר את השטח ובודק כמה דברים, כמו הסיבות לכך שהעכברים נמשכים דווקא לביתכם, סימנים להימצאותם של העכברים ואפילו מיקומים אפשריים לעכברים שמסתתרים. לאחר מכן המדביר ינסה ללכוד את העכבר באופן ידני, ואם זה אפשרי הרי כשכאן הסתיימה עבודתו.

אם זה לא מתאפשר, לוכד חולדות בכפר סבא יפזר מלכודות עם פיתיון שיסייעו ללכוד את המכרסם ביעילות, ואם מדובר בבית קרקע או בבניין הוא יציב גם תיבות האכלה עם רעל שפועל תוך 48 שעות ומחסל את המכרסמים שאכלו ממנו. כך או כך, תוך 3-4 ימים לכל היותר לא תראו עוד מכרסמים כלל בסביבתכם.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    למה יש לכם עכברים וחולדות בבית?

    העכברים לא סתם מגיעים דווקא לביתכם – יש משהו שמושך אותם אליו, וזה יכול להיות מזון שאתם משאירים חשוף, נזילה שאינכם מודעים אליה ושמספקת להם מקור לנוזלים, או מחסה באזורים שאליהם אתם ממעטים להגיע בבית, כמו למשל עליית גג או מרתף. לוכד עכברים מומלץ בכפר סבא יוכל להתריע אתכם בנוגע לגורמים הספציפיים שמביאים עכברים לסביבתכם, ויסייע לכם להבין כיצד למנוע מצב שבו העכברים יחזרו לאחר הלכידה.

     

    איפה יכולים העכברים והחולדות להסתתר?

    עכברים יכולים להסתתר בכל מקום חשוך שהגישה שלכם אליו מוגבלת, שם הם מרגישים הכי מוגנים. זה יכול להיות למשל במטבח מאחורי רהיטים ומכשירי חשמל גדולים, בתוך תעלות מזגן ובתוך חריצים בקירות. לא פעם הגענו לבתים לצורך לכידת חולדה בכפר סבא בתוך אסלה, מכיוון שחולדות נוטות להסתתר גם בתוך הביוב והן עולות דרך האסלה לבית. אנחנו נדע בדיוק איפה לחפש את החולדות והעכברים ואיך למצוא אותם, כשב-90% מהמקרים אנחנו מוצאים את העכבר בהצלחה ולוכדים אותו בלי שימוש במלכודות או רעלים.

     

    כמה עולה להזמין לוכד עכברים בכפר סבא ללכידה מיידית?

    דרכנו אתם יכולים להזמין לוכד עכברים 24 שעות בכפר סבא במחיר הזול ביותר שיש – החל מ-300 שקלים! רק במקרים נדירים נגבה מחירים גבוהים יותר, למשל ללכידה בלילה או בסוף השבוע, או אם צריך לבצע הדברת מכרסמים נרחבת ולפזר מספר רב של תיבות האכלה. העלות יכולה להגיע לכל היותר ל-800 שקלים, אולם ספק שיהיה צריך לגבות מחיר שכזה במקרה סטנדרטי של חולדה או עכבר יחידים בבית.

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call