לוכד עכברים בחולון

לוכד עכברים בחולון – המקצועיות שמבטיחה בית נקי באמת

עכברים וחולדות יכולים להיות חיות חביבות – בתנאי שהן לא אצלנו בבית. כשעכבר או חולדה מגיעים למרחבי המגורים שלנו, הם עלולים לגרום לנזקים חמורים: זיהום מזון, פגיעה בחוטי חשמל, כרסום משקופים ואפילו נשיכה (כשחולדה חשה מאוימת היא עלולה להשתמש בשיניים המאוד חדות שלה גם כנגד אדם, ולמעשה אפילו סיטואציה שבה ילד קטן וסקרן מושיט את ידו אל החולדה עשויה להסתיים בפציעה). בהתאם חשוב מאוד להזמין לוכד עכברים בחולון מיד כשמזהים סימנים לנוכחות של מכרסם כזה או אחר, ועוד המלצה היא לא להתפשר על איכות איש המקצוע אלא להזמין את אנשי חברת הדברה בטוחה.

✔️ לוכד עכברים בחולון מחיר החל מ-300 ש"ח
הגעה תוך 30 דקות
✔️ הנחת מלכודות עכברים מקצועיות בבית ובעסק
✔️ לוכד חולדות ועכברים מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ שירות לכידת עכברים וחולדות בחולון בבית, בגינה, במחסן ובביוב 24/7
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:
לוכד עכברים בחולון

איפה מסתתרים עכברים וחולדות?

המכרסמים הקטנים – עכבר הוא באורך של 7-8 ס"מ (לא כולל הזנב) וחולדה מגיע לכ-20 ס"מ בממוצע – יכולים להסתתר במקומות רבים מאוד ברחבי הבית.

במיוחד אהובים עליהם סדקים בקירות, ארונות מטבח (ובפרט אם שורר בהם בלגן שמאפשר להם להסתתר), תעלות המזגן, מחסנים, מרפסות שירות, עליות גג ובעצם כל מקום שבו הם מרגישים מוגנים. חולדות עלולות להימצא גם במסגרות של חלונות והיו אפילו מקרים שבהם הן הגיחו מהאסלה (קראו כאן על הדברת מכרסמים).

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    באילו מקרים כדאי להזמין לכידת עכברים בחולון?

    יש 4 סימנים עיקריים לנוכחות של עכבר או חולדה אצלכם בבית. כל סימן כזה הוא נורת אזהרה שמחייבת הזעקת לוכד עכברים מומלץ בחולון.

    1. גללים – הגללים של העכברים קטנים מאוד, בערך בגודל של גרגרי אורז. הגללים של החולדות קצת יותר גדולים – בערך כמו חרצן של זית. בשני המקרים הגוון כהה. ככל שיש כמות גדולה יותר של גללים, כך יש סיכוי גבוה יותר לנוכחות של מכרסמים רבים בבית.

    2. סימני כרסום – על מזונות שנשארו חשופים, על אריזות מזון ואפילו על כבלים חשמליים, משקופים ופריטים אחרים ברחבי הבית (עכברים וחולדות חייבים לחדד כל הזמן את השיניים ולכן הם נוגסים בכל דבר שהם נתקלים בו).

    3. רעש – בדרך כלל המכרסמים יוצאים בשעות הלילה. אם שמעתם רעשים, בעיקר מהמטבח, כנראה שכדאי להזמין לוכד.

    4. מפגש עם עכבר או חולדה – אם ראיתם במו עיניכם מכרסם, כדאי לנסות לעקוב ולהבין איפה הוא מתחבא. המידע יעזור ללוכד להשלים את הפעולה במהירות.

     

    שיטות העבודה של לוכד חולדות בחולון

    לוכד חולדות בחולון משתמש במספר סוגי מלכודות אפשריים: מלכודת חשמלית, מלכודת קפיץ ומלכודת כלוב. עבור עכברים יש גם את האופציה של מלכודת דבק (שלא תצליח לתפוס חולדה בגלל הגודל שלה) – אבל כדאי לדעת שהיא גורמת לגסיסה איטית וממושכת של העכבר, ולמראות שעלולים להיות לא נעימים לעין.

    מלכודת קפיץ ומלכודת חשמלית מחסלות מיד את העכבר או החולדה. מלכודת כלוב מאפשרת לתפוס את המכרסם ולאחר מכן לשחרר אותו בשטח פתוח. הבחירה היא כמובן שלכם, כשבכל מקרה יש חשיבות רבה לפיזור החכם של המלכודות ברחבי הבית – בנקודה זו באים לידי ביטוי הניסיון הרב של צוות המדבירים של חברת הדברה בטוחה וההיכרות שלהם עם הרגלי התנועה של עכברים וחולדות.

     

    לוכד עכברים בחולון בזמינות 24 שעות ביממה

    המפתח להשלמת לכידת חולדה בחולון בזמן קצר ככל האפשר הוא כאמור פעולה מושכלת. בנוסף מציעה חברת הדברה בטוחה שירות של לוכד עכברים 24 שעות בחולון כך שאם נתקלתם במכרסם אצלכם בדירה ואתם לא רוצים לחכות לבוקר אלא לישון בשקט – איש מקצוע מיומן יגיע אליכם באופן מידי.

    המלצה נוספת היא להשתמש במלכודות ולא ברעל. הסיבה לכך היא שגם אם העכבר או החולדה יאכלו את הרעל – ובמקרים רבים הם יודעים להימנע מכך – הם לא ימותו במקום אלא כעבור פרק זמן מסוים. במצב כזה אין שליטה על מיקום הפגר, ואם המכרסם ימות במקום נסתר מהעין, התוצאה תהיה מפגע תברואתי חמור.

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call