לוכד עכברים בבני ברק

לוכד עכברים בבני ברק – אומרים די למכרסמים!

עכברים וחולדות עלולים להגיע לכל בית או עסק בבני ברק. האורחים הלא רצויים מביאים איתם מחלות מסוכנות, עלולים לנשוך בני אדם ובפרט ילדים ולגרום נזק גם לרכוש. הופעת עכבר או חולדה בעסק פוגעת גם במוניטין שלו ואף מובילה במקרים מסוימים להשעיית רישיון העסק לפרק זמן מסוים. המסקנה המתבקשת: אם ראיתם מכרסם או נתקלתם בסימנים לנוכחותו, הזמינו מיד לוכד עכברים בבני ברק – ורצוי בעל ניסיון ובקיאות. הדברה בטוחה מספקת שירותי לכידת עכברים וחולדות שנים רבות, ומתחייבת לזמינות גבוהה ולמחירים נמוכים.

✔️ לוכד עכברים בבני ברק מחיר החל מ-300 ש"ח
הגעה תוך 30 דקות
✔️ הנחת מלכודות עכברים מקצועיות בבית ובעסק
✔️ שירות לכידת עכברים וחולדות בבית, בחצר, במחסן ובביוב 24/7
✔️ לוכד חולדות ועכברים מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:
לוכד עכברים בבני ברק

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

    הסימנים שמחייבים הזמנת לוכד עכברים בבני ברק

    העכברים שמגיעים לבתים ולעסקים בבני ברק הם עכברים מצויים. מדובר בבעל חיים קטן למדי: אורך הגוף 6-10 ס"מ בלבד, לזנב אורך דומה והמשקל שלהם הוא עד 30 גרם. בזכות הממדים הזעירים והחושים החדים חלק גדול מהעכברים מצליח למצוא מקומות מסתור גם במקומות קטנים וצפופים, ולכן לא תמיד אפשר לראות אותם בעין. בכל מקרה יש 3 סימנים מובהקים לכך שכדאי להזמין באופן מידי לוכד עכברים מומלץ בבני ברק:

    א. גללים של עכברים – בגודל של גרגר אורז ובצבע כהה.

    ב. סימנים של כרסום – עכברים מכרסמים אריזות מזון, כבלי חשמל ולפעמים גם פריטים אחרים (כדי לחדד את השיניים), ולכן זהו סימן שאי אפשר להתעלם ממנו.

    ג. רעשים בשעות הלילה – העכברים השרדנים יוצאים בעיקר בשעות הלילה לחפש מזון, ולכן רעש של הליכה של רגליים קטנות מעיד על קיומם אצלכם בבית.

    במקרה של חולדה – בעל חיים גדול יותר שאורכו 20-40 ס"מ – בדרך כלל אפשר לראות אותה. לפעמים היא מתחבאת היטב וההוכחה לנוכחותה הם גללים. במקרה זה הם בגודל של חרצני זיתים וגם כן בגוון כהה.

    איפה נמצאים בדרך כלל עכברים וחולדות בבני ברק?

    עכברים וחולדות מגיעים לבתים ולעסקים כדי למצוא מזון. באופן טבעי הם חוששים מפני בני אדם ולכן מוצאים מקומות מסתור. האזורים שבהם נמצאים המכרסמים הם בעיקר המטבח, מחסנים ועליות גג, ובין מקומות המסתור האהובים עליהם: מאחורי המקרר, בתעלות המזגן, בתוך סדקים קטנים בקירות (העכברים כמובן), בארונות מסוגים שונים, במקומות שבהם יש בלגן שמייצר עבורם מחסה וחולדות עלולות להופיע גם מהאסלה ובחלונות.

    חשוב להדגיש שמדובר בבעלי חיים אינטליגנטיים וכאמור עם חושים חדים ומן הסתם רצון לשרוד – ולכן לכידת חולדה בבני ברק או עכבר ללא עזרת אנשי מקצוע מנוסים עלולה להימשך זמן רב מאוד.

    איך לוכד חולדות בבני ברק מבצע את המשימה?

    השלב הראשון בפעולתו של לוכד עכברים הוא איסוף מידע רלוונטי לגבי החולדה או העכבר – היכן הם נצפו (אם נצפו), איפה התגלו גללים שלהם, המקומות שבהם יש מזונות זמינים עבורם וכו'. בנוסף לוכד חולדות בבני ברק בעל ניסיון בוחן היטב את הבית או העסק כדי להבין איפה המכרסמים עשויים להסתתר.

    השלב הבא הוא תכנון אסטרטגיית לכידה אופטימלית. השיטה המומלצת היא הנחת מלכודות בנקודות הנכונות. בחלק מהמקרים יתבצע גם ריסוס עם חומרים ייעודיים שמוציא את העכברים מהחורים שלהם – ומבריח אותם או אל המלכודות או החוצה מהבית. רעל הוא בדרך כלל פתרון בעייתי, משום שהעכבר או החולדה עלולים למות במקום שלא תוכלו לראות אותו, ומן הסתם פגר בבית או בעסק, במקום נסתר, הוא חוויה לא נעימה.

    לבחור נכון את איש המקצוע הטוב ביותר

    הצלחת הלכידה, תוך זמן קצר ככל האפשר, תלויה באיכות איש המקצוע שיגיע אליכם. הניסיון רחב ההיקף של חברת הדברה בטוחה בתחום לכידת המכרסמים מבטיח מציאת כל עכבר וכל חולדה ואסטרטגיה אופטימלית – כך שגם אם הם בעלי יכולת הישרדות גבוהה מאוד הם ייכנסו למלכודת במהרה, ואתם תוכלו לחזור לשגרת חיים נעימה. החברה מספקת שירות של לוכד עכברים 24 שעות בבני ברק, מתנהלת באמינות ומתחייבת גם למחירים אטרקטיביים.

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call