לוכד עכברים בבאר שבע

לוכד עכברים בבאר שבע – תוצאות מידיות במינימום מחיר

איך לוכדים עכברים וחולדות במהירות ועוד לפני שהם גורמים נזקים שונים לבית או לעסק? בקלות.

פשוט מתקשרים להדברה בטוחה, ותוך זמן קצר יגיע אליכם לוכד עכברים מומלץ בבאר שבע עם ניסיון של שנים רבות, היכרות מצוינת עם כל סוגי המכרסמים ומחויבות מוחלטת להחזיר את השקט לחיים שלכם. בנוסף גם המחיר של השירותים השונים אטרקטיבי מאוד.

 

✔️ לוכד עכברים בבאר שבע מחיר מ-300 ש"ח
הגעה תוך 30 דקות
✔️ פריסת מלכודות עכברים עם ריח משיכה חזק למכרסמים
✔️ ראיתם חולדה בבית או בגינה? לוכד חולדות בבאר שבע זמין בכל שעה!
✔️ לוכד חולדות ועכברים מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:

לוכד עכברים בבאר שבע

איך מונעים הופעת עכברים בבאר שבע?

במקרים רבים קל יותר למנוע היווצרות של בעיה מאשר לפתור אותה. לגבי עכברים וחולדות הכלל הנ"ל לא תמיד נכון, אבל בכל זאת כדאי לפעול בהתאם ולהקשות על המכרסמים להיכנס לבית או לעסק, אפשר לעשות הדברת מכרסמים מונעת.

במיוחד חשוב מאוד לאטום סדקים בקירות, לוודא שמתקין המזגנים לא משאיר פתח שדרכו עלול להסתנן פנימה עכברון קטן, לחסום דרכי גישה אפשריות של מכרסמים אל מחסנים (חלון שבור, מרווח בין הדלת לקרקע וכו') ועוד המלצה חמה היא לא להשאיר מזון חשוף ונגיש – שכן עכברים וגם חולדות מגיעים למקומות שבהם נמצאים בני אדם במסגרת חיפושים אחרי אוכל, כך שמזון שקל להם להגיע אליו הוא ממש הזמנה להגיע. לוכד עכברים או לוכד חולדות בבאר שבע יספק לכם המלצות נוספות, ספציפיות לגבי המקום שבו התגלה מכרסם.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    איך יודעים אם בכל זאת יש עכבר או חולדה בבית או בעסק?

    ישנם 4 סימנים עיקריים לנוכחות של עכברים ו/או חולדות בבית, משרד, חנות, מסעדה וכו':

    א. כשרואים את המכרסם – אמנם הם פעילים בעיקר בלילות, ומשתדלים להימנע ממגע עם בני אדם – אבל לפעמים הם נחשפים ובמקרה כזה כמובן שכדאי להזמין מיד לוכד עכברים בבאר שבע.

    ב. גלליםהגללים של העכברים קטנים מאוד, בערך בגודל של גרגר אורז. לחולדות גללים קצת יותר גדולים, בערך כמו חרצני זיתים. בשני המקרים הגוון של הגללים כהה. כמות גדולה של גללים מעידה על מספר רב של עכברים.

    ג. סימני שיניים – העכברים נועצים שיניים בכל דבר שהם נתקלים בו. הסיבה לכך היא שהם צריכים לחדד אותן. גם לחולדות שיניים חדות, ושני סוגי המכרסמים משאירים סימנים ברורים על אריזות מזון, כבלי חשמל ועוד פריטים ברחבי הבית.

    ד. קולות – עכברים וחולדות פעילים כאמור בעיקר בלילות ולכן לפעמים נשמעים קולות של הליכה מהירה (מן הסתם של רגליים קטנות למדי). כדאי לדעת שמקומות המסתור האהובים על המכרסמים הם ארונות מטבח, חורים בקירות, מאחורי המקרר, עליות גג וגם תעלות המזגן עשויות להפוך לבית של עכברים.

     

    לכידת חולדה גדולה באמצעות מלכודת קפיץ בבאר שבע בשכונת נווה זאב

    לכידת חולדה באמצעות מלכודת קפיץ בבאר שבע

    מה כולל השירות של לוכד עכברים בבאר שבע?

    השירות כולל איתור של מקום המסתור של העכברים או החולדות, אם לא רואים אותם, גיבוש אסטרטגיה מדויקת ללכידה ולאחר מכן לכידת חולדה או העכבר, הנחת מלכודות ובמידת הצורך גם חזרה אל הבית או העסק כדי לפנות את המלכודות. כמו כן תקבלו כאמור גם ייעוץ כדי למנוע הופעת עכברים חדשים או חולדות נוספות.

    עוד כדאי לדעת שאם תרצו טיפול מידי במפגע, ניתן להזמין דרך חברת הדברה בטוחה גם לוכד עכברים 24 שעות בבאר שבע.

     

    שיטות לכידת עכברים וחולדות בבאר שבע

    * רעל – שיטה פחות מומלצת עקב החשש שהמכרסם ימות במקום נסתר מהעין ויהפוך למפגע תברואתי חמור.

    * מלכודת דבק – לא אפקטיבית עבור לכידת חולדה בבאר שבע בגלל שחולדות יודעות להשתחרר מהן. אפשר לתפוס כך עכברים, אולם מדובר במוות איטי ובייסורים קשים ולכן במחזה שעלול להיות לא נעים לעין.

    * מלכודת חשמלית / מלכודת קפיץ – מלכודות שהורגות את המכרסם בבת אחת ובלי שהוא יסבול. במידת הצורך הלוכד יחזור לפנות את הפגר.

    * מלכודת כלוב – מלכודת שמאפשרת להשאיר את העכבר או החולדה בחיים. במקרה כזה הלוכד חוזר, לוקח איתו את הכלוב ומשחרר את המכרסם בשטח פתוח הרחק מבני אדם.

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call