לוכד עכברים באשקלון

לוכד עכברים באשקלון – המקצוענות שמבטיחה שקט נפשי

לכידת חולדה באשקלון ולכידת עכבר הן פעולות שמחייבות ניסיון ובקיאות מקצועית. לוכד עכברים באשקלון מטעם חברת הדברה בטוחה כבר השלים בהצלחה לכידות רבות, מתחייבת למחיר נמוך במיוחד ובנוסף מספקת אחריות מלאה על הפעולה – כל מה שצריך כדי שתוכלו לזכות בשקט נפשי אמיתי ובבית או עסק ללא נוכחות של מכרסמים מזיקים.

 

✔️ לוכד עכברים באשקלון מחיר מ-300 ש"ח
הגעה תוך 30 דקות
✔️ הנחת מלכודות עכברים מקצועיות בבית ובעסק
✔️ שירות לכידת עכברים וחולדות בבית, בגינה, במחסן ובביוב 24/7
✔️ לוכד חולדות ועכברים מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:

לוכד עכברים באשקלון

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

    איך מתבצעת לכידת עכברים וחולדות באשקלון?

    לוכד עכברים באשקלון משתמש במספר שיטות אפשריות כדי לאפשר לכם לישון בשקט, לעבוד במשרד ללא הפרעות, לדעת שאין סכנה לרישיון העסק בגלל נוכחות של עכברים או חולדות וכו'.

    רעל – שיטה שמתאימה רק במקרים מאוד ספציפיים. בדרך כלל עדיף להשתמש במלכודות, וזאת בגלל שאחרי שהעכבר או החולדה מתים, הגופה שלהם עלולה לגרום להרעלות נוספות כולל של כלבים וחתולים וגם ציפורים אם היא תתגלה בחצר. במקרים אחרים הפגר בכלל לא יהיה גלוי לעין עד שירקיב וייצור מפגע ריח חמור.

    מלכודת קפיץ – מלכודת שמוחצת את הגוף של העכבר או החולדה כך שהם מתים במקום. אם תרצו, הלוכד ישוב כדי לפנות את הגופה.

    מלכודת חשמלית – עוד שיטה יעילה מאוד שגורמת למוות מידי.

    מלכודת כלוב – מלכודת מהסוג הזה לא הורגת את בעל החיים אלא לוכדת אותו. בשלב הבא הלוכד חוזר אל הבית או העסק, לוקח את הכלוב ומשחרר את העכבר או החולדה בשטח פתוח הרחק משכונות המגורים של אשקלון.

    כדאי לדעת שמלכודות דבק שהיו בעבר פופולריות נחשבות כיום לפחות מתאימות. חולדות יודעות להשתחרר מהן, בעיקר בזכות כוח הרצון והשרדנות הגדולה שלהן, ועבור עכברים מדובר במוות שנמשך זמן רב ובמחזה שמאוד לא נעים לראות אותו. בכל מקרה מומלץ לא להניח מלכודות לבד, אלא בעזרת לוכד עכברים מומלץ באשקלון – שיודע בדיוק מהן הנקודות הטובות ביותר להצבתן, כך שאף מכרסם לא יצליח להתחמק מהן.

     

    תפיסת עכבר בידיים בחצר באשקלון בשכונת ברנע

    לכידת עכבר בידיים באשקלון

    מהי עלות השירות של לוכד עכברים באשקלון?

    מחיר לכידת עכברים או חולדות באשקלון נקבע לפי מספר פרמטרים.

    הפרמטר הראשון הוא מספר המכרסמים שהגיעו לבית, למשרד, לגן הילדים, למחסן וכו'. הפרמטר השני הוא האם ידוע המיקום של העכבר או החולדה, או שמא הלוכד צריך לחפש אותם. עוד מרכיב בכל הצעת מחיר ספציפית הוא שיטת הפעולה שנבחרת, וגם לצורך בביקור נוסף יש כמובן השפעה על העלות של השירות.

    בנוסף, כשמזמינים לוכד עכברים 24 שעות באשקלון, כלומר בחגים, בשעות הלילה או בסופי שבוע, תידרש תוספת מחיר מסוימת בהתאם לנסיבות. באופן כללי השירות אינו יקר – המחיר הוא לרוב בין 250 ל-650 ש"ח, כשבדרך כלל הוא קרוב יותר לקצה התחתון של הסקאלה.

     

    לוכד חולדות באשקלון עם זמינות 24 שעות ביממה

    אף אחד לא אוהב להסתובב אצלו בבית בידיעה שיש לו חולדה. באופן דומה נוכחות של עכברים בעסק עלולה להבריח לקוחות ואפילו להוביל לשלילת רישיון העסק, וכמובן שגם במקומות נוספים מדובר באורחים מאוד לא רצויים.

    בהתאם שירות מקצועי של לוכד חולדות באשקלון כולל זמינות גבוהה, כך שהוא מגיע תוך זמן קצר. המפתח השני לאיכות השירות הוא ניסיון – אנשי המקצוע של חברת הדברה בטוחה יודעים לאתר במהירות את העכברים או החולדות, בזכות ההיכרות הטובה מאוד עם המכרסמים ועם מקומות המסתור האהובים עליהם: המטבח, עליית הגג, המחסן, תעלות המזגן, כל סדק בקיר ועוד.

    מרכיב נוסף בשירות הדברת המכרסמים שלנו שעליו אין פשרות הוא אמינות: רק לאחר שנוודא שהמקום נקי לגמרי, ולא לפני שנספק לכם המלצות לגבי מניעת הופעת מכרסמים חדשים, נעזוב את השטח בידיעה שאתם מוגנים ובטוחים.

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call