כמה זמן אחרי ריסוס אפשר להיכנס הביתה?

כמה זמן אחרי ריסוס אפשר להיכנס הביתה – הנחיות בטיחות שחשוב להכיר

כשאתם מזמינים מדביר, עליכם לוודא שהוא יגיע אליכם לא רק בשעה שנוחה לכם, אלא באופן כללי ביום שבו תוכלו לשהות מחוץ לבית ללא בעיה למשך כמה שעות. כמובן שלא כל הדברה דורשת מכם כזו הכנה, אך אם המדביר מרסס את הבית בחומר כימי ולא בחומר אורגני, סביר להניח שתצטרכו לשהות זמן מה מחוץ לבית. השאלה היא כמה זמן אחרי ריסוס אפשר להיכנס הביתה, והתשובה משתנה על פי תנאים רבים, ביניהם חומר הריסוס שבו נעשה שימוש וכמובן – מי הם יושבי הבית?

 

✔️ כניסה לדירה לאחר שעה בלבד
✔️ הדברה באמצעות חומרים ידידותיים לסביבה
רוצים להתייעץ בנושא עם מדביר? לפניה בווצאפ לחצו כאן
✔️ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ ריסוס נגד כל סוגי המזיקים: ג'וקים, נמלים, פשפשים ועוד.
✔️ אחריות בכתב על כל הדברה

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו:
כמה זמן אחרי ריסוס אפשר להיכנס הביתה?

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

    אז כמה זמן אחרי ריסוס אפשר להיכנס לבית?

    אם הייתם שואלים את השאלה הזו לפני כמה שנים, התשובה הייתה – לא פחות מ-8 שעות. היום עם זאת המצב שונה לחלוטין, וחומרי ההדברה שבהם משתמשים המדבירים הם הרבה יותר ירוקים, ורבים מהם לא מתפוגגים לאוויר ולא מסכנים אתכם בנשימתם. אף על פי כן, הם עדיין נשארים פעילים על הרצפה, ולכן זמן ההמתנה מחוץ לבית משתנה בהתאם להימצאות בעלי חיים או תינוקות בתוך הבית. בטבלה הבאה תוכלו לראות כמה זמן צריך לחכות אחרי הדברה לפני שנכנסים לבית בכל אחד מהמקרים.

    מי חי בבית? כמה זמן צריך לחכות לפני שנכנסים?
    מבוגרים וילדים גדולים
    כל ילד שאינו זוחל ושידיו אינן באות במגע עם הרצפה נחשב בהגדרה זו כ"ילד גדול".
    שעה בלבד
    תינוקות ופעוטות
    ילדים שזוחלים על הרצפה וקרובים אליה באופן קבוע.
    4 שעות
    בעלי חיים
    כלבים, חתולים וכל חיית מחמד אחרת שמצויה על הרצפה לאורך כל זמן השהות שלה בבית.
    6-8 שעות

     

    הוראות בטיחות לאחר הדברה בבית שחובה לציית להן

    הדברה היא לא דבר מפחיד, ועל אף שיש לא מעט הנחיות בטיחות, כל עוד תעקבו אחריהן תוכלו להיות בטוחים שאתם, ילדיכם וחיות המחמד שלכם תישארו בטוחים אחרי ריסוס בבית. הכנו לכם כאן כמה הנחיות בטיחות לאחר הדברה שמומלץ מאוד להקפיד עליהן.

    √ חכו בסבלנות – המתינו עד שיעבור משך הזמן שבו עליכם לשהות מחוץ לבית ואל תמהרו להיכנס הביתה.

    √ השליכו מזון חשוף לפח – אם השארתם שנותר חשוף בזמן ההדברה ולא היה בתוך קופסאות אטומות ובארונות, השליכו אותו לפח. עלולים להימצא בו כימיקלים מההדברה שרעילים לכם בצריכה.

    √ אל תנקו את הבית – המדבירים אמורים להשאיר לכם בית נקי, ואין צורך לטאטא או לשטוף את הבית מיד אחרי ההדברה. אם תשטפו את הבית לפני הזמן, אתם תסירו את חומר ההדברה.

    √ הגנו על עצמכם – כשאתם חוזרים הביתה, עדיף שתעטו על עצמכם כפפות אם אתם מתכננים לגעת במשטחים שונים, לפחות למשך השעות הראשונות.

    √ אווררו את הבית – פתחו את החלונות ואפשרו לאוויר שבבית להתנקות ולהתחדש, על מנת שתוכלו לוודא שאתם נושמים אוויר נקי.

     

    הנחיות אחרי הדברה – המלצות לפעולות מניעה

    יש מספר דברים נוספים שמומלץ לכם לבצע לאחר ההדברה, אשר קשורים פחות לבטיחות שלכם ויותר למידת הצלחת ההדברה. אם לא תבצעו את הפעולות האלה, ייתכן שהמזיקים יחזרו, מה שיצריך מכם להזמין פעם נוספת את המדבירים.

    √ תקנו נזילות – אם יש צינור סמוי או חשוף שדרכנו ישנה נזילה, תקנו אותה בהקדם. ככל שיהיו נוזלים ודליפות ברחבי הבית, כך הם יהוו מוקד משיכה לחרקים ומזיקים רבים.

    √ הימנעו מהשארת ניירות מפוזרים – אל תשאירו שקיות נייר במטבח או עיתונים ברחבי הבית שאינכם משתמשים בהם, מכיוון שהם עלולים להוות מקור משיכה ומזון עבור חרקים ומזיקים רבים.

    √ חפשו חרקים מתים – סביר להניח שמספר ימים אחרי ההדברה אתם תמצאו חרקים מתים בסביבת הבית, כשהכמות שלהם אט אט תדעך. אם אתם מגלים שהחרקים חיים או שהכמות שלהם אינה דועכת, הזמינו שוב את המדביר.

     

    כמה זמן אחרי הדברה אפשר לשטוף את הבית?

    את השאלה הזו עליכם לשאול את המדביר שירסס אצלכם, מכיוון שריכוז חומר ההדברה וסוגו יהיו תלויים במקרה הספציפי שלכם, וכך גם משך הפעילות שלו. באופן כללי עם זאת, מומלץ שלא לשטוף את הבית למשך שבוע אחד על מנת לוודא שהחומר יישאר פעיל ויחסל את כל המזיקים הסוררים שעוד לא באו איתו במגע. על כן כדאי לכם לשטוף את הבית עוד לפני הגעת המדביר, שכן כך גם ניתן יהיה לוודא שהרצפה תהיה נקייה לחלוטין מאבק, וחומר ההדברה ייתפס בה היטב.

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call