הדברת חרקי מזון

הדברת חרקי מזון ושמירה על בריאות והיגיינה

אחת הבעיות המטרידות ביותר שכל משפחה וכל מסעדה יכולה לחוות היא חדירה של חרקים לתוך מוצרי מזון שונים. הדברת חרקי מזון היא חשובה, כיוון שהחרקים הללו עלולים להעביר מחלות ולהוות מטרד של ממש. המדבירים של הדברה בטוחה מכירים היטב את הנושא וערוכים לטפל בכל מטרד ובכל בעיה בצורה יסודית. מהם בעצם חרקי מזון? איך מתבצעת הדברה של חרקים כאלה? אילו סוגים של חרקים ניתן למצוא? איזה טיפול יעיל יכול למנוע את הנוכחות שלהם או לסייע בהדברה שלהם? לפניכם כל התשובות.

✔️ הדברה נגד חרקי מזון מחיר החל מ-250 ₪
✔️ תעודת אחריות בסיום ההדברה
✔️ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ שימוש בטכניקות הדברה מתקדמות ויעילות
✔️ הדברת חרקי מחסן בבית במסעדה או במפעל
 שירות בפריסה ארצית רחבה
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:
055-970-5878

הדברת חרקי מזון במסעדה ובבית

איך מבצעים הדברה נגד חרקי מזון?

הכינוי חרקי מזון כולל בתוכו מספר לא קטן של מזיקים, שכל אחד מהם בנפרד וכולם כאחד עלולים להפוך למטרד במקרה הטוב, ולסכנה בריאותית של ממש במקרה הפחות טוב. עם המזיקים היותר נפוצים ניתן למנות את עש הקמח, השייך למשפחת העשנוריים ונפוץ בחלקים גדולים בעולם. אם אתם רואים חרקים שחורים בפסטה או במקומות אחרים, כנראה שמדובר בעש מסוג זה. הדברת חרקים מתבצעת באמצעות ניקיון יסודי במטבח ובמזווה מצד אחד, וביצוע חיטוי, ריסוס או ערפול מצד שני.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    סוגים שונים של חרקי מזון ומחסן והבעייתיות שלהם

    חרקי מזון הם כאמור חרקים שחודרים לתוך סוגים שונים של מזון. לרוב מדובר בפירות יבשים, קטניות או אבקות וגרגירים כגון אורז וקמח. אחד הבולטים שבחרקים הללו היא חיפושית הקמח המטילה את הביצים שלה בתוך הקמח עצמו או בתוך אורז. טיפול במזיק הזה דורש מקצועיות רבה, הן בזיהוי והן בביצוע פעולות הדברה שונות. מזיק נוסף ולא פחות בעייתי הוא שחרורית הקמח, סוג של חיפושית שניתן למצוא את התולעים שלה בתוך קמח שלא נשמר כהלכה. ניפוי הקמח בצורה מקצועית עשוי למנוע את הנוכחות של מרבית המזיקים בתוכו. בנוסף, שמירה על הקמח באזורים אטומים יכולה לסייע במניעת החדירה שלהם לתוך חומרי הגלם או מזונות יבשים שונים. הדבר נכון הן במטבחים תעשייתיים והן במטבחים פרטיים.

    חרקי מזון נפוצים בישראל

    איך מונעים חדירה של חרקים לתוך מוצרי מזון?

    כאשר חושבים איך למנוע חרקים בקמח או חרקים במזון בכלל, הדבר הראשון שחשוב לדאוג לו הוא איטום. האריזות שבהן מגיעים חומרי הגלם צריכות להיות סגורות הרמטית וגם המקומות שבהם האריזות הללו מאוחסנות צריכים להיות נקיים ושמורים היטב. עם זאת, לא אחת קורה שלמרות המאמצים ניתן למצוא חרקים שחורים באורז ומזיקים שונים בתוך מרכיבי מזון וחומרי גלם אחרים. במסעדות כשרות ובמטבחים כשרים של בתי מלון ובכלל, ממלאים המשגיחים תפקיד עיקרי בשמירה על ההיגיינה. זאת באמצעות ניפוי שיטתי של הקמח, האורז והקטניות. מפתיע לגלות עד כמה פעולות ניקיון והיגיינה שגרתיות יכולות לסייע במצבים הללו.

     

    שיטות הדברה שונות של חרקי מחסן וחרקי מזון

    עם השנים פיתחו מדבירים מנוסים מגוון שיטות הדברה, לצד דאגה לאחסנה נכונה של המוצרים, הן מבחינת הטמפרטורה והן מבחינת המידוף במחסנים. עם זאת, במקרים שבהם יש התפשטות משמעותית של מזיקים, ניתן לעשות שימוש בשיטת הדברה בערפול. החומרים שבהם נעשה שימוש הם חומרים שאחרי שהם מתאדים הם אינם מזיקים. החומרים הללו מפוזרים באוויר, כאשר בעת הפיזור שלהם הם נדבקים בחרקים המעופפים ומחסלים אותם. לאחר מכן מתבצע ניפוי החומר במטרה לנקות אותו משאריות החרקים המתים.

    אם יש לכם עניין לבצע הדברה יעילה, אתם במקום הנכון. צרו קשר כעת והמדבירים של הדברה בטוחה יחזרו אליכם בהקדם.

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call