הדברה במעלה אדומים

הדברה במעלה אדומים עושים רק עם מדבירים מומלצים

תוך כמה זמן אמור להגיע מדביר מהרגע שבו מזמינים אותו, האם ריסוס זו דרך ההדברה היחידה שקיימת, מה עושים מדבירים נגד טרמיטים, פשפשים ומזיקים נפוצים אחרים, כמה עולה הדברה במעלה אדומים ולמשך כמה זמן ניתנת תקופת אחריות עליה? את כל התשובות לשאלות האלה תגלו כבר עכשיו.

בכל מקום שבו עלולים לצוץ מזיקים נדרשים שירותי הדברה. יש עשרות סוגי מזיקים שונים וכל אחד מהם דורש שיטת הדברה אחרת, לכן עליכם לוודא שהמדביר שאתם מזמינים הוא מומלץ, מנוסה ובעל רישיון להדברה מטעם המשרד להגנת הסביבה. אם אתם מזהים את המזיק שצץ בסביבתכם, הזמינו מיד שירותי הדברה במעלה אדומים מאיתנו – חברת הדברה בטוחה – ותקבלו הצעת מחיר משתלמת שלא תרצו לוותר עליה. אם אתם לא מצליחים לזהות את המזיק, שלחו לנו תמונה שלו בוואטסאפ ואנחנו נגיד לכם האם באמת צריך להדביר אותו אם לא. המוקד שלנו זמין לכם 24 שעות ביממה, אז לא משנה מה השעה – הרימו אלינו טלפון ונשמח לענות לשיחתכם ולהגיע לעזרתכם.

 

✔️ הזמינו מדביר במעלה אדומים בכל יום ובכל שעה
✔️ הדברת מזיקים במעלה אדומים מחיר החל מ-250 ש"ח
כניסה לדירה לאחר שעה בלבד!
✔️מדביר בעל רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ ריסוס לבית, חצר, בית עסק או משרד
✔️ שירות מקצועי, בטוח ואמין
✔️ חומרי הדברה שאושרו ע"י המשרד להגנת הסביבה

לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:
055-970-5878

הדברה במעלה אדומים

מדביר במעלה אדומים תוך פחות משעה אצלכם

ברגע שבו אתם מבחינים במזיקים, אינכם מעוניינים לאפשר להם להישאר חיים בסביבתכם למשך שניה אחת נוספת. רבים מנסים להשתמש בתכשירי הדברה ביתיים, אך מגלים שאחרי יומיים המזיקים חוזרים כאילו לא עשו דבר. הסיבה לכך היא שהתכשירים האלה לא מסוגלים לטפל בבית כולו ובנגיעות גבוהה, ולשם כך צריך להזמין מדביר במעלה אדומים. אין סיבה אפילו שתנסו להדביר בעצמכם – גם אם הבית מוצף בנמלים או בג'וקים. אנחנו נהיה אצלכם תוך פחות משעה וניפטר מכולם כאילו לא היו שם מעולם.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    הדברה ירוקה במעלה אדומים – המומלצת ביותר

    יש סיבה טובה נוספת לכך שמומלץ להזמין הדברה מקצועית במקום לנסות להדביר את המזיקים באופן עצמאי, והיא איכות חומרי ההדברה שבהם אנו משתמשים, או יותר נכון – רמת הרעילות הנמוכה שלהם. אנו משתמשים אך ורק בחומרי הדברה שמאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה, ולעולם לא נסכן אתכם בהדברה עם רעלים מסוכנים שעלולים להזיק לבריאותכם. כדי לשמור על בריאותכם ככל הניתן, נדריך אתכם האם עליכם לשהות מחוץ לבית לאחר הדברה במעלה אדומים, כשמשך הזמן הנדרש בדרך כלל לא יעלה על שעה. זאת למעט אם יש לכם ילדים קטנים או בעלי חיים בבית – אז תצטרכו לשהות קצת יותר זמן מחוץ לבית, לכל היותר 8 שעות, בהתאם לסוג ההדברה שנעשתה.

    * חשוב לציין כי הדברה ירוקה זה מונח שיווקי, המדבירים שלנו עושים שימוש בחומרי הדברה ברעילות נמוכה ועליכם לציית להוראות שלהם לפני ואחרי הטיפול.

     

    הדברה במעלה אדומים – לא רק בריסוס

    אם אתם עדיין חוששים מפני ריסוס, תנו לנו להרגיע אתכם. אמנם רוב ההדברות מתבצעות ביעילות בעזרת ריסוס, אך לעיתים קרובות ניתן ליישם גם שיטות הדברה אחרות כדי לחסל מזיקים נפוצים. לדוגמה, אפשר להדביר נמלים ותיקנים מסוימים עם פיתיונות ג'ל, אפשר להדביר עכברים עם מלכודות או פיתיונות רעילים שמוצבים בתוך תיבות האכלה, ויש מזיקים שאפילו ניתן לחסל עם חום, כמו למשל פשפשים. איתנו אתם לא צריכים לחשוש לעולם לבריאותכם, ואם נדרשת לכם הדברה בטוחה ללא שימוש בחומרים כימיים לחלוטין, ציינו זאת בפנינו ונשמח לספק לכם את השירות שאתם רוצים לקבל במחיר משתלם.

     

    הדברת טרמיטים במעלה אדומים – מתחייבים להצלחה

    אם יש מזיק שלא תוכלו בשום אופן להדביר באופן עצמאי, הרי זה הטרמיטים. הקן שלהם נמצא עמוק מתחת לאדמה, ואמנם הם דומים במידת מה לנמלים, אך בניגוד אליהם, לטרמיטים יש גם מלך וגם מלכה. ריסוס בית במעלה אדומים לא יעזור להיפטר מהם, ועד שלא משמידים את המלך והמלכה הטרמיטים לא מפסיקים להגיע. לכן צריך לתקוף את הקן באופן ישיר בעזרת כמות גדולה של חומר הדברה. אנחנו עושים את זה על ידי הזרקת חומר ההדברה ישירות מתחת לאדמה. תקבלו על הדברת טרמיטים 5 שנות אחריות מאיתנו, כך שאנחנו מתחייבים להצלחה.

    עלות הדברה נגד טרמיטים בבית פרטי – 2,500 – 400 ₪

     

    הדברת פשפש המיטה במעלה אדומים במחיר זול

    אם תבררו כמה עולה להדביר פשפשים, יתכן שהמחירים שגובים על כך מדבירים אחרים יפתיעו אתכם. אמנם מדובר בהדברה מפרכת וקשה שמצריכה לא רק ריסוס, אלא גם שימוש בקיטור ובמכונת שאיבה, אך מדבירים מומלצים במעלה אדומים לא גובים על כך יותר ממה שצריך. אנחנו מציעים לכם את המחיר הזול ביותר להדברת פשפשי המיטה, כשאנו לא חוסכים עליכם בשום צורה. נדביר את המזרון עם קיטור, נשאב את הביצים והפשפשים שמתו ונרסס את הרצפה בחומר מווסת גדילה – כל זאת במחיר זול ומשתלם.

    עלות הדברת פשפשי מיטה בחדר – החל מ-500 ₪

     

    הדברה במעלה אדומים מחירים ושיטות עבודה

    כל מזיק מצריך התייחסות פרטנית, וברשותנו ניסיון של למעלה מ-10 שנים בתחום ההדברה, כשביכולתנו לטפל בכל מזיק באופן הנדרש. לכן כל סוג של הדברה דורש גם מחיר שונה, בהתאם לחומר ההדברה שבו נעשה שימוש והשיטה שבה מדבירים. אם מעניין אתכם לגלות כמה יעלה לכם להזמין חברת הדברה במעלה אדומים שבאמת גובה מחירים זולים, לפניכם כמה דוגמאות להדברות שכבר ביצענו בעיר והמחירים שגבינו עליהן – כולל תקופת האחריות שניתנה על ההדברה.

    המזיקים שהדברנו שיטת ההדברה הנבחרת כמה זה עולה תקופת האחריות
    הדברת חולדות במעלה אדומים בבית פרטי
    חולדה הצליחה לחדור לתוך הבית דרך פתח שהיה בקיר.
    היה צריך לאתר את החולדה וללכוד אותה. לאחר 10 דקות של חיפושים זיהינו אותה מאחורי מכונת הכביסה בחדר האמבטיה, ושם תפסנו אותה עם לוכדן. 400 ₪ חודש – עד לסיום הנגיעות
    הדברת עכברים במעלה אדומים בבית קרקע
    כבר היה מדביר שניסה לטפל בעכברים, אך נכשל בלכידת כולם.
    לא רק שתפסנו את העכברים עם מלכודות, אלא שגם אטמנו את נקודת הכניסה שלהם לבית כדי שלא יחזרו שוב. 500 ₪ חודש – עד לסיום הנגיעות
    הדברת פרעושים בגינה
    בחלקת דשא שבגינה היו פרעושים שקפצו על חיית המחמד ודרכה הגיעו גם לבית.
    ביצענו ריסוס נגד פרעושים במעלה אדומים בגינה ובבית ונפטרנו מהמזיקים בטיפול אחד מהיר.

     

    500 ₪ 6 חודשים
    הדברת נמלים במטבח
    הנמלים יצאו מחריץ שבקיר, כך שריסוס ביתי לא היה עוזר להיפטר מהן לצמיתות.
    הדברנו את הנמלים עם פיתיונות ג'ל, שהן לקחו למלכה והיא מתה לאחר שאכלה מהם, מה שגרם לפירוק הקן. 400 ₪ 6 חודשים
    הדברת ג'וקים בבית קפה
    הג'וקים שנמצאו היו מסוג תיקן גרמני – הקשים ביותר להדברה.
    במקום לבצע ריסוס נגד ג'וקים במעלה אדומים שלא היה עוזר נגד תיקן גרמני, השתמשנו בפיתיונות ג'ל וחיסלנו אותם בשני ביקורים. 450 ₪ 3 חודשים
    הדברת עשים בארון
    הלקוח דחה את ההדברה במשך זמן רב, מה שגרם לעשים להתרבות ללא שליטה.
    ביצענו הדברת עשים בקלות וביעילות בעזרת תכשיר מיקרוקפסולרי שאינו רעיל לאדם. 300 ₪ 3 חודשים
    הדברת צרעות במעלה אדומים במרפסת
    נמצא קן צרעות במרפסת שהצריך טיפול דחוף מאחר שהלקוח היה אלרגי לעקיצות שלהן.
    הורינו ללקוח לפנות את המקום בזמן ההדברה וריססנו את הקן עם תכשיר מיוחד שגורם לכנפיים של המזיקים להידבק לגופן. לאחר מכן פינינו משם את הקן. 450 ₪ 6 חודשים

     

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call