הדברה בטירת הכרמל

הדברה בטירת הכרמל – הצלחות מוכחות בשיטות בטוחות

כדור הארץ הוא הבית של אינספור יצורים חיים. כל עוד הם חיים בטבע ולא מגיעים לבית, למשרד, לחנות, למסעדה, למפעל או לכל מקום אחר שיש בו בני אדם, סביר להניח שהם לא מהווים מטרד – אבל אם אתם מגלים אצלכם ג'וקים, נמלים, עכברים, פשפשי מיטה, צרעות ויש כמובן עוד סוגים רבים של אורחים לא רצויים, הפעולה המתבקשת היא הדברה, ורצוי בעזרת מומחים בתחום. הדברה בטוחה מבצעת הדברה בטירת הכרמל מזה שנים רבות כנגד כל סוגי החרקים והמזיקים, באחריות מלאה ובמחיר זול במיוחד.

 

✔️ הזמינו מדביר בטירת הכרמל מהיום להיום
✔️ הדברת מזיקים בטירת הכרמל מחיר מ-250 ש"ח
כניסה לדירה לאחר שעה בלבד!
✔️מדביר בעל רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ ריסוס לבית, חצר, בית עסק או משרד
✔️ שירות מקצועי, אמין ובטוח
✔️ חומרי הדברה שאושרו ע"י המשרד להגנת הסביבה

לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:
055-970-5878

הדברה בטירת הכרמל

הדברה בטירת הכרמל בזמינות גבוהה כולל מעכשיו לעכשיו – גם בסופי שבוע!

ישנם מצבים שבהם האיכות החשובה ביותר של מדבירים היא הזמינות. כך למשל אם מתגלה בבית קפה עכבר, הנוכחות שלו עלולה להוביל לשלילת רישיון העסק, לפגיעה קשה במיתוג של המקום ולאובדן לקוחות, לכן ההגעה של לוכד עכברים בהתראה קצרה היא חובה. גם הדברת צרעות בטירת הכרמל היא פעולה שחשוב לבצע בלי דחיות, ועוד דוגמה למצב שבו נדרשת תגובה מידית היא טרמיטים.

אנחנו מודעים לכך, ולרצון שלכם לחזור לשגרה המוכרת בלי החרקים או המזיקים האחרים, ולכן מקפידים על זמינות מרבית, כולל הגעה מעכשיו לעכשיו במידת הצורך וכמו כן מתן שירותים דחופים גם בסופי שבוע ובחגים.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    מדביר בטירת הכרמל ששולט בכל שיטות ההדברה האפשריות

    תחום ההדברה, כמו תחומים רבים אחרים, השתכלל במידה משמעותית מאוד בעשור האחרון. בהתאם כיום יש שלל שיטות לביצוע הדברה בטירת הכרמל, כולל אלה הנחשבות ירוקות, וגם חומרים מתקדמים שמבטיחים מקסימום אפקטיביות וגם מקסימום בטיחות.

    בהתאם מדביר בטירת הכרמל חייב להיות בעל ניסיון רב מצד אחד ומצד שני גם מי שמקפיד להתעדכן בכל החידושים בתחום, ולכן יכול להציע לכם שלל פתרונות ובפרט את זה היעיל ביותר בכל מסגרת תקציב.

     

    איך מתבצעת הדברה ירוקה בטירת הכרמל?

    המודעות הגבוהה לכך שישנם חומרי הדברה שעלולים להיות מזיקים גם לבני אדם, ובמקביל הרצון לצמצם את הפגיעה בסביבה, גורמים לכך שהביקוש להדברה ירוקה נמצא במגמת עלייה קבועה. חשוב להדגיש שלא בכל מצב אפשר להשתמש באותן שיטות, אבל גם במקרים שבהם נדרש ריסוס בית בטירת הכרמל אנחנו נשתמש בחומרים עם רעילות נמוכה כך שתוכלו לחזור לבית או למשרד בראש שקט.

    בכל מקרה השיטות הירוקות הבולטות הן פיתיונות ג'ל, מלכודות דבק (למשל לחרקי מזון), מלכודות כלוב (לחולדות ועכברים), שימוש בקיטור חם וגם הדברה ביולוגית.

    * שימו לב: הדברה ירוקה זה מונח שיווקי ומדבירים מבצעים טיפול עם חומרי הדברה על בסיס פרטרואידים ברעילות נמוכה.

     

    הדברה בטירת הכרמל מחירים

    במקביל לתועלת הגבוהה של הדברה מקצועית שאנחנו מבצעים, אנחנו מתחייבים גם לעלויות נמוכות עבור כל הסוגים השונים של הדברה בטירת הכרמל. המחירים ההוגנים ואפילו הנמוכים הם חלק מהרצון שלנו לספק שירות לא פחות ממצוין וכך להבטיח מקסימום שביעות רצון – שבסופו של דבר מתורגמת ללקוחות רבים ונאמנים שחוזרים אלינו שוב ושוב.

    בטבלה הבאה תוכלו לראות דוגמאות לעבודות שביצענו ומחירים שגבינו עבורן:

    למה קראו לנו? איך ביצענו את העבודה? מחיר
    קן צרעות בארגז תריס חשמלי בווילה בטירת הכרמל הצוות שלנו הגיע בשעות הערב כשכל הצרעות בקן. בעזרת קצף מיוחד חיסלנו את כולן ולאחר מכן הוצאנו את הקן מהמקום. כמו כן סיפקנו המלצות לאיטום טוב יותר שימנע הגעת צרעות נוספות 320 ש"ח
    נמלים בדירת 3 חדרים בקומת קרקע בבניין בגלל הכמות הגדולה השתמשנו גם בריסוס באזור של הקן שהתגלה בחצר וגם בפיזור פיתיונות ג'ל במטבח הדירה 300 ש"ח
    פשפש המיטה בדירת גן בשכונת נאות כרמל גילינו פשפשים גם בחדר השינה וגם בחדר של הילדה. השתמשנו בשואב רב עוצמה ובקיטור חם, ולהשלמת הטיפול ריססנו את החדרים תוך הקפדה למנוע הגעת חומרי הדברה אל המיטות עצמן 900 ש"ח
    מכת ג'וקים בחנות בטירת הכרמל בעיה בביוב שלא היה שייך לחנות הובילה למפגע של ממש בתוך החנות. ביצענו ריסוס יסודי בחנות ובבורות הביוב והנחינו את בעל החנות ליצור קשר עם העירייה כדי שיתקנו את הבעיה. באופן כללי מומלץ לבצע ריסוס נגד ג'וקים בטירת הכרמל בתחילת כל קיץ 300 ש"ח
    נמלים אדומות בגן משחקים במרכז העיר הגענו למקום בשעת בוקר מוקדמת ופיזרנו פיתיונות ג'ל ייעודיים באזורי הצמחייה. הפיתיונות היו כאלה שלא יכולים לפגוע בבני אדם וגם לא בחיות מחמד 350 ש"ח
    חולדה במסעדה בטירת הכרמל הצבנו מלכודת כלוב במטבח ולמחרת מצאנו את החולדה בתוכו. לקחנו את הכלוב עם החולדה ושחררנו אותה בשטח פתוח מחוץ לעיר 300 ש"ח
    חדקונית האורז במכולת בטירת הכרמל ביצענו במקום ריסוס בעזרת פירתרואידים (חומרים טבעיים ובטוחים) וכמו כן הצבנו מלכודות שמושכות אליהם את החרק המזיק באמצעות שחרור פרומונים 400 ש"ח

     

    איך מתבצעת הדברת פשפש המיטה בטירת הכרמל?

    פשפשי מיטה הם חרק מוצץ דם שחי לצד בני אדם עוד מימי האדם הקדמון. האתגר העיקרי בהדברתו הוא העובדה שפשפשים יודעים להתחבא היטב וקשה מאוד לאתר אותם בלי ניסיון מקצועי. כך למשל פשפשי מיטה יכולים להסתתר בתוך שקעי חשמל, בחריצים זעירים ברגל של שולחן, בריפודים וכמובן במסגרת המיטה והמזרון, קרוב למקור התזונה שלהם שהוא הדם של בני הבית.

    הדברת פשפשי מיטה משלב שאיבה בעוצמה גבוהה, קיטור חם (שמצליח להגיע גם למקומות שהשואב לא יכול לטפל בהם) וריסוס עם חומרי הדברה שונים כדי גם לחסל את הפשפשים הבוגרים וגם למנוע מביצים ששרדו את הקיטור להשלים את כל גלגולי החיים. אגב, גם ריסוס נגד פרעושים בטירת הכרמל כולל שני סוגי חומרי הדברה מאותה סיבה. הדמיון המסוים בין פשפשים לפרעושים ומצד שני אופן הטיפול השונה מחייב הזעקת אנשי מקצוע מיומנים.

     

    על מה חשוב להקפיד כשמבצעים הדברת טרמיטים בטירת הכרמל?

    עוד הדברה מורכבת במיוחד – ולכן כזו שכדאי להפקיד בידי מדבירים מומלצים בטירת הכרמל בלבד – היא הדברת טרמיטים.

    במקרה זה האתגר נובע מכך שהטרמיטים לא נחשפים לעין (בגלל שאור השמש מסוכן עבורם) ולכן עלול להיווצר מצב שבו יש טרמיטים בבית בטירת הכרמל מבלי שבעליו יהיו כלל מודעים לכך, עד שהנזק הופך לגלוי לעין. בהתאם חשוב להיות ערניים ולשים לב לכל סימן אפשרי ובפרט ערימות "חול" שהן למעשה התוצר של החפירות של הטרמיטים בדרך לאכילת התאית שבעץ שבתשתיות הבית והרהיטים. לצורך הדברה זו ייתכן שיבוצעו קידוחים ברצפה כדי שאפשר יהיה להזרים דרך החורים את חומר ההדברה כך שיגיע אל הטרמיטים שנוהרים במחילות שהם חופרים לעצמם.

     

    טיפול מהיר ויעיל בבעיית מכרסמים עם לוכד עכברים מקצועי

    תחום מומחיות נוסף שלנו הוא הדברת עכברים בטירת הכרמל. למעשה מדובר ברוב המקרים בלכידה משום שזוהי השיטה הבטוחה ביותר והאפקטיבית ביותר לפתרון בעיית עכברים. באופן דומה גם הדברת חולדות בטירת הכרמל היא למעשה לכידה של המכרסם שעלול לנשוך כשהוא מרגיש מותקף ולכן חשוב לא לנסות לתפוס אותו בעצמכם – אלא להזמין אותנו.

     

    ראש שקט ושירות בסטנדרטים גבוהים עם חברת הדברה בטוחה

    כשאתם מחפשים חברת הדברה בטירת הכרמל מכל סיבה שהיא – הדברת נמלים, ג'וקים, תיקנים גרמנים, עכבישים, צרעות, חולדות, זבובונים, חיפושיות ועוד – אנחנו הכתובת המתאימה. השילוב בין הבקיאות המקצועית, ההקפדה על שימוש בחומרי הדברה מתקדמים (וכמובן כאלה שיש להם את כל האישורים הנדרשים), המיומנות ביישום שיטות שונות, השירות המצוין והמחירים האטרקטיביים הופכים את החוויה השלילית לחיובית, ומעניקים לכם שקט נפשי אמיתי.

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call