הדברה לא רעילה

הדברה לא רעילה – האם יש דבר כזה?

כל מי שרוצה להזמין מדביר מעוניין לוודא 2 דברים עיקריים: אחד, שהמזיקים יושמדו ולא יחזרו, ושתיים, שלא ייגרם שום נזק לבני הבית, כולל חיות המחמד.

כדי להשיג את המטרה השנייה חייב לוודא שהמדביר מבצע הדברה לא רעילה, אבל מה זה בעצם אומר? האם באמת יש כזה דבר? המומחים של הדברה בטוחה יענו כעת על השאלה הזו, וגם יסבירו לכם איך מדבירים ללא רעל.

 

✔️ האם אפשר לבצע הדברה לא רעילה?
✔️ התייעצו עם מדביר מוסמך
✔️ מגוון שיטות הדברה ללא נזק לסביבה ולבריאותכם
✔️ ביצוע הדברה ירוקה וביולוגית בפריסה ארצית

 

לבירורים והזמנת מדביר מורשה חייגו:
הדברה לא רעילה

ריסוס לא רעיל – מה זה בעצם אומר?

כאשר מדברים על הדברה שאינה רעילה, מה שמתכוונים זה שהיא לא מסוכנת לאדם ולבעלי חיים, אך כן למזיקים. כדי שהדברה בריסוס אכן תהיה יעילה נגד המזיקים היא חייבת להיות רעילה במידת מה, והסוד טמון ברמת הרעילות של החומר שאיתו מרססים. על כן, מה שנקרא ״ריסוס לא רעיל״ הוא למעשה ריסוס ברמת רעילות נמוכה – כזו שלא פוגעת באדם או בבעלי חיים, אולם זאת רק במידה ומצייתים להוראותיו של המדביר.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    איך נמנעים מהרעל של ההדברה?

    רעל ההדברה, על אף שהוא במינון נמוך, עלול לחדור לגופם של אנשים דרך העור, הפה, הריאות או העיניים, אולם הכי סביר שמה שיקרה זה שהרעל ייספג בעור. הסכנה עולה ככל שרמת הלחות והחום גבוה יותר וכשהעור לח מזיעה. כדי להימנע מהאפשרות הזו, הנה כמה הוראות בטיחות שעליכם להקפיד עליהם כאשר מבצעים אצלכם הדברה מקצועית בבית באמצעות ריסוס:

    √ ודאו שהבגדים, המגבות, המצעים, הצעצועים, התכשיטים, מוצרי הטואלטיקה וכל דבר אחר שבא במגע עם העור שלכם מכוסה או מאוחסן בארונות ובמגירות בעת ההדברה.

    √ ודאו שאין במטבח אוכל, צלחות וכלים חשופים (כולל של חיות המחמד).

    √ אם מרססים בשירותים או במקלחת, מומלץ להוציא משם את כל מה שאפשר, כולל מברשות שיניים, חוט דנטלי, סכין גילוח וכדומה.

    √ אחרי ההדברה המתינו שעה לפני שתחזרו לשטח המודבר. ילדים קטנים צריכים לחכות 4 שעות, ואילו בעלי חיים אפילו 6-8 שעות.

     

    איך מבצעים הדברה בלי רעל?

    כיום יש שלל פתרונות הדברה שנעשים בשיטות שונות שלא כוללות ריסוס, ועל כן הם פחות רעילים ומסוכנים, גם אם משולבים בהם רעלים. אם מדבירים בביתכם בשיטות אלו, אתם לא חייבים לשהות מחוץ לבית:

    פיתיונות ג׳ל: הפיתיונות עצמם רעילים לג׳וקים, נמלים, טרמיטים ועוד, אולם הם מיושמים באופן נקודתי ואין סיבה שתבואו איתם במגע.

    פיתיונות לעכברים: הפיתיונות האלה מוצבים בתוך תיבות האכלה שאליהן יכולים לחדור אך ורק מכרסמים, כך שהם לא מסוכנים לילדים או לבעלי חיים סקרנים.

    הדברה ביולוגית: יש שלל שיטות להדברה ביולוגית, כשהנפוצה ביותר בסביבה הביתית היא הדברת זחלי יתושים עם BTI. הרעלים שבסוג הדברה זה משפיעים אך ורק על זחלי יתושים, ישחוריים וברחשים ולא על שום יצור חי אחר.

    הדברה אקולוגית: בהדברה מסוג זה לא מערבים כלל חומרים כימיים או רעלים, ומשתמשים בחומרים וטכניקות טבעיים לחלוטין כדי להרחיק חרקים.

    הדברה משולבת: בשיטה זו משתמשים בשלל שיטות הדברה במקביל, כולל מלכודות, והשימוש בהדברה כימית נשמר כאפשרות אחרונה אם כל הפעולות הקודמות לא עבדו כצפוי.

     

    האם הדברה ירוקה היא ללא רעלים?

    השם ״הדברה ירוקה״ בא לתאר הדברה עם חומרים ברמת רעילות נמוכה ולא עם חומרים ללא רעל כלל. מדבירים רבים משתמשים בשם הזה כדי לפרסם את שירותיהם ולמשוך יותר לקוחות, אך למעשה מה שהם באים להגיד זה שהם משתמשים בחומרים שאינם מסוכנים לאדם או לבעלי חיים, זאת כאמור כל עוד מצייתים להוראותיו של המדביר.

     

    לסיכום

    ישנן דרכים להדביר ללא רעלים, אך כאשר מרססים לכם את הבית, הריסוס יכלול רמה מסוימת ונמוכה של רעל. כל עוד תצייתו להוראותיו של המדביר, אין סיבה שתהיה לכם כל סכנה, ואם יש לכם שאלות נוספות בנושא אתם מוזמנים לפנות אלינו – נשמח לענות על כולן.

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call