הדברה בבית עם תינוק

הדברה בבית עם תינוק – האם זה בטוח?

למה חומרי הדברה מסוימים עלולים לסכן את בריאותו של התינוק שלכם, איך אפשר להדביר את הבית מבלי להשתמש בהם ומה צריך לעשות במקרה שחייב לרסס את הבית עם רעלים? הכנו לכם מדריך קצרצר עם כל התשובות לשאלות החשובות האלה.

רבים שמזמינים דרכנו שירותי הדברה מתלבטים האם בכלל כדאי להם לעשות זאת, מכיוון שלמיטב ידיעתם, הדברה עלולה להיות מאוד מסוכנת לתינוקות. אמנם זה נכון שיש כימיקלים להדברה שיכולים להיות מסוכנים לבריאותו של התינוק, אך לא כל הדברה בבית עם תינוק נעשית עם כימיקלים. למעשה, ישנן לא מעט שיטות הדברה שלא חושפות את התינוק כלל לרעלים, ואנחנו בחברת הדברה בטוחה תמיד דוגלים בשימוש בשיטות אלו.

 

✔️ הדברת חרקים ומזיקים בבית עם תינוק – שירות בטוח ויעיל
✔️ ריסוס עם תינוק בבית ללא סכנה
לייעוץ עם מדביר בווצאפ לפני הזמנת השירות – לחצו כאן
✔️ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה ובני אדם
✔️ הדברת נמלים, ג'וקים, פרעושים ועוד

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:

הדברה בבית עם תינוקות
למה הדברה עלולה להיות מסוכנת לילדים ותינוקות?

חומרי ההדברה הכימיים מסוכנים למעשה לכל אחד – גם לאנשים בוגרים. עם זאת, הילדים חשופים להם יותר מכיוון שהם קרובים יותר לרצפה, שם המדבירים מיישמים אותם. תינוקות אפילו זוחלים עליה עם ידיים חשופות, ונוטים להכניס את ידיהם לפה. כך הם למעשה עלולים לבוא במגע ישיר עם חומר ההדברה באופן שכלל אינו מומלץ. יחד עם זאת, מערכת החיסון של התינוקות עוד לא התפתחה במלואה כך שאין לגופו של הילד שום דרך להגן על עצמו. אך הדברה ורעל הם לא מילים נרדפות, וכמעט תמיד יש פתרון הדברה זמין שלא מערב כימיקלים רעילים ולא מסכן את בריאותו של הילד.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    הדברה בבית עם ילדים קטנים ללא ריסוס

    ישנם עשרות סוגים של מזיקים שיכולים לפקוד את הבית שלכם, וכל מזיק דורש פתרון הדברה אחר. חלקם אכן דורשים ריסוס, למשל התיקן האמריקאי, אך חלקם האחר דורש הדברה מסוג אחר שכלל אינה מפזרת רעלים באוויר ואפילו לא ברצפה. דוגמה נהדרת לכך היא הדברת נמלים – מדבירים רבים בוחרים לרסס בית שנגוע בנמלים, אולם הפתרון היעיל והבטוח יותר הוא שימוש בפיתיונות ג'ל לצורך הכחדתם. היתרון העצום של הפיתיונות האלה הוא היכולת שלהן לחסל את הקן מבפנים, כשהנמלים מאכילות בפיתיון את המלכה, וכשהיא מתה הקן מתפזר ומפסיק לתפקד. אמנם הפיתיון רעיל, אך מציבים אותו הרחק מהישג ידם של הילדים.

    יש עוד מזיקים רבים שמאפשרים לנו להימנע מביצוע ריסוס בבית עם תינוקות, וביניהם גם מכרסמים. רבים התרגלו להאמין שכדי להדביר עכברים וחולדות צריך לפזר רעלים על הרצפה, אך זוהי דרך אינה אחראית כלל וכלל לחסל את המזיקים האלה. ראשית יש לנסות ללכוד אותם, ורק אם זה לא התאפשר או אם יש כמות גדולה שלהם, יש להציב פיתיונות רעילים בתוך תיבות האכלה סגורות בלבד. התיבות האלה למעשה מונעות אפשרות של גישה לרעל לכל מי שאינו מכרסם קטן, וזה כולל ילדים קטנים.

     

    ומה אם חייב לבצע ריסוס בבית עם תינוק?

    כפי שציינו קודם לכן, ישנם מקרים שבהם אי אפשר להימנע מריסוס, ואותו ריסוס אכן יכלול חומרים כימיים שעלולים לפגוע בבריאותו והתפתחותו של התינוק. אנחנו מודעים לבעיה זו ולכן עושים כל שביכולתנו כדי למנוע את הנזקים הפוטנציאליים לבריאותו של ילדכם. ראשית, אנחנו בוחרים בחומרי הדברה שמאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה בלבד, וכאלה שברמת רעילות נמוכה ואשר אינם מתנדפים לאוויר. שנית, אנחנו מדריכים אתכם בנוגע למשך הזמן שבו עליכם לשהות מחוץ לבית, כשבדרך כלל ניתן לחזור 4 שעות אחרי ריסוס בבית עם תינוק ללא שום חשש לבריאותו.

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call