האם עכברים חוזרים

האם עכבר חוזר אחרי שמצליחים להרחיק או להדביר אותו ואיך אפשר למנוע את החזרה של העכברים מדי שנה? מאחר שהשאלה הזו מטרידה אנשים רבים, אנחנו בחברת הדברה בטוחה החלטנו להכין לכם את המדריך הבא, בו תגלו את כל מה שצריך לדעת על הנושא ותבינו איך לעשות שהעכברים לא יחזרו עוד לעולם.

האם עכברים חוזרים לאחר שהורחקו מהבית?

אם תפסתם עכבר ושחררתם אותו מחוץ לבית, יתכן מאוד שהוא לא יחזור לביתכם, אך אין שום דבר שיבטיח זאת. עכברים הם יצורים מאוד חכמים והם נרתעים מאוד ממקומות שבהם סבלו מחוויות שליליות, כך שאם יזהו את הבית שלכם, הם בהחלט יזהרו מפניו. יחד עם זאת, העכברים מעדיפים לחקור מקומות חדשים מאשר לחזור למקומות ישנים שבהם היו כבר בעבר.

 

✔️ העכברים חזרו אחרי ההרחקה?
✔️ אנחנו נפתור לכם את הבעיה!
✔️ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה
לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:
האם עכברים חוזרים

האם עכברים יכולים לחזור כל שנה?

רק במקרים נדירים מאוד עכברים נוטים לחזור לאותו המקום מדי שנה. מדובר ביצור שמסוגל להתרגל כמעט לכל תנאי מחייה ושבדרך כלל מעביר את זמנו בחקר סביבתו וחיפוש אחר מזון. אם התנאים היו אופטימליים בשבילו, יתכן שיחזור לאותו מקום אחרי שנה, אך זה לא קורה הרבה. אם אתם סובלים מבעיה קבועה של עכברים בביתכם, סביר להניח שאלו הם עכברים חדשים שעוברים לגור איתכם ולא אותם עכברים שחוזרים אליכם שנה אחרי שנה.

 

האם עכברים חוזרים לבית אחרי הדברה?

יתכן שהעכברים יחזרו אחרי ההדברה, אך זאת רק אם המדביר לא טיפל בשורש הבעיה ובסך הכול לכד כמה עכברים בודדים. יש סיבה שבגללה העכברים נמשכים לבית שלכם, וזה יכול להיות מזון שחשוף עבורם, מים שהם מוצאים בשפע, מחסה שמגן עליהם או כולם יחדיו. כל עוד הגורמים האלה קיימים, הם מזמינים עכברים לביתכם, ועד שלא תטפלו בהם תוכלו לצפות להמשיך לסבול מהבעיה.

 

מה לעשות אם עכברים חזרו לבית אחרי הדברה?

אם הדבירו לכם את הבית ובכל זאת חזרו אליו עכברים, מומלץ מאוד ליצור קשר בשנית עם חברת ההדברה ולדרוש שתגיע לסיים את עבודתה. אצלנו אתם מקבלים אחריות לחודש שלם, כך שלכל מהלך החודש נגיע אליכם בחינם כדי לטפל בעכברים, עד שנכחיד אותם לחלוטין!

 

איך אפשר למנוע חזרה של עכברים לבית?

1. זהו את נקודות החדירה של העכברים לביתכם ואטמו אותם: חפשו חריצים ופתחים בקירות ובגג. אפשר להשתמש בצמר פלדה או בכל חומר איטום שקיים.

2. מנעו מהעכברים גישה למזון: אחסנו אוכל בקופסאות אטומות, נקו באופן קבוע פירורים ואל תשאירו את קערת האוכל של בעלי החיים מלאה. מומלץ לאחסן גם את המזון של בעלי החיים בקופסאות ולא בשקיות.

3. סדרו את הבלגן: אל תשאירו לעכברים שום מקום שהם יכולים להסתתר בו. השקיעו בסידור עליית הגג, המרתף, המחסן וגם החצר.

4. הציבו מלכודות: רכשו מלכודות והציבו אותן באופן קבוע ברחבי הבית כדי להרתיע את העכברים או ללכוד אותם.

5. הזמינו הדברה תקופתית: נוכל להגיע אליכם מדי שנה או פעמיים בשנה כדי לוודא שהבית שלכם יהיה נקי ממכרסמים.

 

שאלות ותשובות על עכברים שחוזרים לבית

האם עכברים יכולים לחזור גם אחרי הדברה עם רעל?

כן, וזאת כלל הנראה מכיוון שלא נעשו שום פעולות שמטרתן למנוע הופעה של עכברים חדשים.

איך מוודאים שהעכברים לא יחזרו אחרי הדברה?

צריך לאטום את כל הפתחים והחריצים בקירות, לשמור על פריטי מזון בקופסאות אטומות, לטפל בנזילות או בשלוליות שמהוות מי שתייה לחולדות, וכן לסדר כל אזור עם בלגן, כמו מחסן או עליית גג.

איך מונעים מעכברים לחזור באופן טבעי?

תוכלו לרסס את נקודות החדירה של העכברים בעזרת תרסיס עם כמה טיפות של שמן מנטה.

האם כדאי להזמין שוב מדביר אם העכברים חזרו?

מומלץ שתשכרו את שירותיו של מדביר אחר שיוכל לאתר את מקור הבעיה ולטפל בה באופן יעיל יותר מהקודם, כך שתזכו לפתרון לטווח ארוך.

אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

    whatsapp
    להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
    📞 055-970-5878
    whatsapp
    call