ריסוס לפני אירוע

ריסוס לפני אירוע – בלי יתושים ומעופפים באירוע

כל מי שעורך אירוע משקיע זמן רב בתכנון ועוד לא מעט משאבים אחרים ביישום התוכניות, כדי שהתוצאה המוצלחת ביותר האפשרית. כשבוחרים לקיים את האירוע בבית – אופציה שהפכה לנפוצה למדי בשנים האחרונות בזכות ריבוי הבתים המסוגננים עם החצרות המרווחות – חשוב לדאוג גם להרחקת מזיקים. הדברה לפני אירוע, רצוי כמובן ע"י חברה ותיקה ואמינה כמו הדברה בטוחה, תאפשר לכם לקלוט את כל האורחים והאורחות בראש שקט לגמרי, כשאתם יודעים בוודאות שחרקים כאלה ואחרים לא יפגמו בשמחה.

 

✔️ הדברת מזיקים לפני אירוע – שירות מהרגע להרגע
לייעוץ בווצאפ עם מדביר לחצו כאן – מענה מידי
✔️ הכנת החצר לפני אירוע נקייה ממזיקים
✔️ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ ריסוס חרקים מעופפים לפני אירוע עם חומרים ידידותיים לסביבה

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו:
ריסוס לפני אירוע

כמה זמן לפני האירוע כדאי לבצע את הריסוס?

התזמון האופטימלי של הדברה לאירוע הוא בשעות הבוקר כשהאירוע מתוכנן לערב, או יום קודם לכן אם האירוע בשעות הבוקר/צהריים. תזמון כזה, סמוך לאירוע עצמו, מבטיח אפקטיביות מרבית של כל הפעולות שבוצעו ובהתאם סיכוי מזערי עד אפסי להופעת אורחים לא רצויים בדמות נמלים, תיקנים, יתושים, זבובים, פרעושים וכו'.

על-מנת לוודא שהריסוס יתבצע במועד הרצוי, מומלץ ליצור קשר כשבוע לפני האירוע – כדי לתאם מראש את מועד ההגעה ובעצם לשריין אותו (גם חברת הדברה שמתנהלת ביעילות רבה ויכולה להבטיח זמינות גבוהה עשויה להיות שקועה בפרויקט גדול, ובנוסף ישנם מצבים שבהם נוצר בבת אחת עומס נקודתי גבוה). סיבה נוספת היא כדי לקבל הנחיות ספציפיות לקראת האירוע שלכם, בהתאם למיקום שלו ולעונת השנה, כשבחלק מהמקרים כדאי דווקא להקדים מעט את הגעת המדבירים.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    למה חשוב לבצע הדברה לפני אירוע?

    כשמזמינים קבוצה גדולה של אנשים לאירוע חגיגי במיוחד יש מחויבות גבוהה לספק להם שעות של נחת אמיתית. כשמסביב זבובים, יתושים, ג'וקים ושאר חרקים, שלא לדבר על מכרסמים שכבר עלולים ליצור בהלה של ממש, מן הסתם הנחת לא תהיה מרבית וההנאה נפגמת.

    עוד כדאי לזכור שישנם אנשים עם רגישויות ואלרגיות לעקיצות חרקים, ולא תמיד אפשר לדעת זאת מראש. כשאתם מזמינים חברת הדברה לפני האירוע, אתם למעשה מבטיחים את שלומם של כל האורחים והאורחות.

     

    דגשים חשובים לגבי ריסוס לפני אירוע

    הדגש החשוב ביותר לגבי ריסוס שמתרחש לקראת אירוע מסוים הוא להבטיח שכל חומרי ההדברה יבצעו את המוטל עליהם, כלומר הרחקת החרקים, אבל במקביל יתפוגגו – כך שהמשתתפים באירוע לא ירגישו אותם. הדברה בטוחה, עם ניסיון של יותר מ-15 שנים בתחום לרבות מתן שירותי הדברה לאולמות אירועים וגני אירועים, מקפידה על מינונים מדויקים שיאפשרו לסמן V על שתי המטרות החשובות.

    עוד דגש לגבי ריסוס לפני אירוע הוא שימוש בחומרי הדברה ידידותיים לסביבה ולבני האדם. בהקשר זה כדאי לדעת שבעשור האחרון פותחו שיטות חדשות ומוצרים מקצועיים מתקדמים שמצליחים להיות גם אפקטיביים וגם אקולוגיים. הדגש השלישי הוא כיסוי מלא של השטח שבו נערך האירוע, כולל פנים הבית במידת הצורך. במרבית המקרים ההדברה מתבצעת בערפול כדי להבטיח שאף חרק לא ירצה להשתתף באירוע שלכם.

    נכתב על ידי ערן קיוותי

    מדביר מוסמך בעל רישיון שטח פתוח מספר 2093

    ערן קיוותי בעלים של חברת הדברה בטוחה חי ונושם את תחום ההדברה כבר למעלה מעשור, בעל רישיון הדברה מורחב למבנים ושטחים פתוחים, מבצע את כל סוגי ההדברות עם חומרים מאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה. מתן ייעוץ בתחום ההדברה לעסקים ומוסדות, שירות מכל הלב ומענה מקצועי לכל שאלה ללא התחייבות.

    מומחה להדברת כל סוגי המזיקים והמכרסמים

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call