פינוי חתול מת

פינוי חתול מת – תוך שעה אנחנו אצלכם

אחד האירועים הקשים ביותר שיכולים לקרות בבית זה מוות, וזה כולל גם מוות של חתול – דבר שיכול לקרות במפתיע ככל שהחתול מזדקן. אנחנו בחברת הדברה בטוחה מבינים את המצב הרגיש שאתם נמצאים בו, ומוכנים להעניק לכם את שירותינו בכל שעה ויום בשבוע.

פינוי חתול מת זה לא משהו שאתם צריכים להתמודד איתו לבד, וכבר עכשיו תוכלו להכיר קצת מידע חשוב בנושא, כולל מה עליכם לעשות כבר עכשיו.

 

✔️ מה עושים עם פגר של חתול?
✔️ לאן מפנים אותו מהחצר או מהבניין?
✔️ הזמינו שירותי פינוי כולל ריסוס וחיטוי
✔️ העברת הגופה לבית עלמין לבעלי חיים או למשרפה
✔️ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ שירות בפריסה ארצית רחבה

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:

פינוי חתול מת

מה עושים עם חתול מת?

בין אם מצאתם את הפגר בבית או מחוץ לבית, מומלץ שלא לגעת בחתול או לנסות להזיז אותו עד שנגיע. אם אתם חייבים, עטו כפפות ותוכלו לעטוף את החתול במגבת או לשים אותו בתוך קופסת קרטון.

* אם זה קרה בתוך הבית: מומלץ לאוורר את החדר כדי להפחית את הריחות הרעים וגורמים מזהמים שעלולים להיות באוויר.

* אם זה קרה מחוץ לבית: אם ניתן להשאיר את החתול במקומו, מומלץ שלא להזיז אותו, מכיוון שהוא עלול למשוך מזיקים למקום שבו תשימו אותו.

 

פינוי גופת חתול ממנוע של רכב

חתול מת במנוע

למה לא לפנות חתול מת לבד?

לא משנה כמה זמן עבר מאז שהחתול מת, התעסקות עם פגר עלולה להיות מסוכנת יותר ממה שאתם חושבים. הפגר עלול להעביר לכם מחלות, ויתכן גם שיהיה לכם קשה להתמודד עם המטלה הזו באופן רגשי. אם הפגר החל להעלות ריח, זה סימן ברור לכך שצריך גם לחטא את האזור, ובנוסף לא תוכלו לקבור את החתול איפה שתרצו – החוק מחייב להעביר את הפגר למשרפה או לבית עלמין לבעלי חיים.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    איך מפנים פגר של חתול?

    אנחנו מגיעים אליכם תוך שעה ואף פחות מהרגע שבו תתקשרו אלינו, ונצטרך רק שתגידו לנו איפה נמצא הפגר. אם אינכם יודעים איפה הפגר נמצא נוכל לאתר אותו גם בעצמנו. אנחנו אוספים את גופת החתול ועוטפים אותה, ולאחר מכן אנחנו מחטאים היטב את האזור ולבסוף מדבירים נגד מזיקים. לאחר מכן אנו נוסעים עם החתול לבית עלמין לבעלי חיים או למשרפה – לבחירתכם.

     

    החשיבות של ריסוס וחיטוי לאחר פינוי פגר חתול

    הגופה של החתול מושכת אליה מזיקים וחיידקים, ובאופן כללי היא מזהמת את האוויר שאתם נושמים – על כן הריח הרע שעולה ממנה. לכן פינוי של הפגר זה רק השלב הראשון של העבודה שלנו, והשלב השני הוא הדברה וחיטוי. הגופה עלולה למשוך חרקים כמו נמלים או רימות, ויתכן שיישארו גם חיידקים ווירוסים באזור שבו היא שהתה.

     

    מקומות מהם אנו מפנים גופת חתול

    לא משנה איפה נמצא החתול – ברשותנו הכלים והידע הנדרשים כדי לפנות את הגופה מכל מקום וללא שום בעיה.

    הנה כמה מהאזורים הנפוצים שבהם אנחנו מוצאים פגרים של חתול ומהם אנחנו מפנים אותם:

    1. חתול מת בבניין: כניסה לבניין, חדרי מדרגות, חדרי שירות, חדרי אשפה ובעציצים.

    2. חתול שמת בבית: מתחת לרהיטים, עליית הגג, פתחים בקירות, ארונות, ארגזי מצעים ומאחורי מכשירי חשמל.

    3. חתול שמת בחצר: מתחת לשיחים וצמחייה עבותה, בתוך מחסנים ומתחת לדק.

     

    האם העירייה מפנה חתול מת מהחצר?

    אם מדובר בחצר הפרטית שלכם, ברוב המוחלט של המקרים התשובה היא לא. העירייה ממונה אך ורק על פינוי פגרים של בעלי חיים משטחים ציבוריים, כמו פארקים, אך אם מדובר בחצר של בית פרטי, האחריות לכך נופלת עליכם, ובשביל זה תצטרכו לפנות לחברת הדברה שתוכל לעזור לכם. תצטרכו להתקשר למוקד של העירייה ולשאול האם הם מפנים פגרים של חתולים ללא תשלום מחצר הבית, ואם התשובה היא לא, תרימו טלפון אלינו ותזמינו אותנו.

     

    מה מחיר פינוי חתול מת?

    השירות שאנחנו מספקים לכם ניתן במחיר הוגן וסמלי – החל מ-250 ש״ח, ובהצעת המחיר שתקבלו כלולים גם שירותי ההדברה והחיטוי. מאחר שמדובר בחיה קטנה, סביר להניח שלא תצטרכו לשלם הרבה, אולם אם הפגר נמצא במקום שהגישה אליו בעייתית או אם צריך לחפש אותו, יתכן שתצטרכו לשלם קצת יותר. ספרו לנו בטלפון ונוכל להעניק לכם הצעת מחיר מדויקת וללא התחייבות, ואחרי שתשוו קצת מחירים כבר תדעו למי לחזור – לא תמצאו מחיר זול כמו שלנו.

    המאמר נכתב על ידי ערן קיוותי

    מדביר מוסמך בעל רישיון שטח פתוח מספר 2093

    ערן קיוותי בעלים של חברת הדברה בטוחה חי ונושם את תחום ההדברה כבר למעלה מעשור, בעל רישיון הדברה מורחב למבנים ושטחים פתוחים, מבצע את כל סוגי ההדברות עם חומרים מאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה. מתן ייעוץ בתחום ההדברה לעסקים ומוסדות, שירות מכל הלב ומענה מקצועי לכל שאלה ללא התחייבות.

    מומחה להדברת כל סוגי המזיקים והמכרסמים

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call