מה מושך ג'וקים

גלו מה מושך ג'וקים ואיך לוודא שהם לא יגיעו או יחזרו

ראיתם אותם מסתובבים במטבח כבר כמה לילות, אך לא הצלחתם להיות מהירים מספיק כדי לתפוס אותם. זה בדיוק הזמן להזמין מדביר מקצועי, אך כדאי שתגלו מה מושך ג'וקים ולמה הם הגיעו מלכתחילה.

לשאלה הזו אין תשובה פשוטה, מכיוון שהרשימה היא ארוכה מאוד, ולמעשה יש מספר סוגים של ג'וקים וכל אחד מהם נמשך לדברים שונים. ובכל זאת אנחנו בחברת הדברה בטוחה ננסה לעזור למפות את כל הסיבות והגורמים שבגללם הג'וקים מגיעים דווקא אליכם לבית או לעסק. ברגע שתבינו מה מושך ג'וקים תוכלו לטפל בבעיה להבא, כך שאחרי ההדברה לא תצטרכו להתמודד עוד עם תיקנים בסביבתכם. מחפשים מדביר מנוסה לטיפול בג'וקים? הרימו אלינו טלפון ותקבלו כבר עכשיו הצעת מחיר להדברה מידית מעכשיו לעכשיו.

 

✔️ מה מושך ג'וקים לדירה או לעסק? אנחנו יודעים!
לייעוץ עם מדביר ג'וקים בווצאפ – לחצו כאן
✔️ הדברת ג'וקים בעזרת ריסוס או ג'ל כולל טיפול בביוב
✔️ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ מתן הנחיות ממדביר למניעת תיקנים
✔️ אחריות בכתב על כל הדברה

 

לקבלת הצעת מחיר חייגו לטלפון:
מה מושך ג'וקים

איך ג'וקים מגיעים לבית שלכם?

התיקנים יכולים לחדור לבית בשלל דרכים. למשל התיקן הגרמני תופס לעיתים קרובות טרמפ על רהיטים שאתם רוכשים או אפילו שקיות קניות. התיקן המזרחי והתיקן האמריקאי לעומת זאת חודרים לתוך הבית דרך פתחים שקיימים בקירות, כמו למשל חריצים בקירות, פתחי אוורור, פתחי צנרת או חריצים שמתחת לדלתות ובין החלונות למשקופים. לתיקן אמריקאי יש גם נטייה לחיות בביוב, ולכן הוא עלול לצאת מהצנרת ותמצאו אותו בעיקר במטבח או בחדר האמבטיה.

חשוב לציין שהתיקנים האמריקאיים עלולים לעבור אליכם דרך הצנרת גם מדירות שכנות, לכן יתכן שהנגיעות העיקרית נמצאת אצל השכנים שלכם, ואתם סובלים מנגיעות קטנה מכיוון שהם לא דואגים לנקות את הצנרת. אתם לא צריכים לשכנע אותם להדביר את הג'וקים שבדירתם, ומספיק שתדבירו את הצנרת והביוב שלכם כדי למנוע מהבעיה לחזור על עצמה.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    מה מושך ג'וקים לבית שלכם?

    העובדה שהג'וקים נכנסו לביתכם לאו דווקא מעידה על כך שהוא מלוכלך, אלא פשוט שיש בבית שלכם כמה תנאים שמסייעים לג'וקים לשרוד. בין היתר מדובר במזון, אך גם במים או לחות, מחסה ומסתור.

    זה מביא אותנו לנקודה הבאה: ג'וקים הם יצורים שחיים בקבוצה. אם אתם רואים אחד, סביר להניח שיש עוד הרבה שמסתתרים בביתכם. לכן עליכם לפעול מהר ברגע שבו אתם רואים ג'וק על הרצפה או השיש. הזמינו הדברה מקצועית עם מדביר מומלץ שיטפל בבעיה עוד לפני שתחמיר.

     

    מה ג'וקים אוכלים?

    הג'וקים נמשכים לשלל סוגי מזון, ולמעשה הם יאכלו כל פריט שיש לו ערך תזונתי מסוים עבורם. זה יכול להיות למשל האוכל של חיית המחמד שלכם, פירורים של עוגיות שאכלתם, שקיות מלאות בזבל ואפילו אריזות קרטון. יש לנו כמה טיפים שיעזרו לכם להימנע מחשיפת מקורות מזון פוטנציאליים לג'וקים, וכך למנוע את הגעתם בשנית לאחר שביצענו עבורכם הדברה נגד ג'וקים:

    √ אל תשאירו כלים מלוכלכים על השיש.

    √ שטפו את כל הכלים שבכיור או שימו אתם במדיח לפני השינה.

    √ שתפו בקבוקים וכוסות עם שתייה מתוקה באופן קבוע.

    √ שקלו לשמור באריזות סגורות פריטים שאתם מציבים באופן קבוע על השיש או המדפים, כמו סוכר, קמח וכדומה.

    √ נקו את השיש והשולחן באופן קבוע אחרי שאתם מכינים אוכל או אוכלים.

    √ אחסנו מזון באריזות פלסטיק סגורות בתוך הארונות – לא קרטון או נייר, כי זה מושך ג'וקים.

    √ אל תשאירו מזון של בעלי חיים בקערה על הרצפה.

    √ זרקו שקיות אשפה מלאות וסגרו את פח האשפה עם מכסה.

     

    למה יש ג'וקים בעסק שלכם?

    הג'וקים יכולים להגיע לעסק שלכם מאותן סיבות כמו שציינו במקרה של חדירה לבתים. אך אם מדובר בעסק לממכר מזון, סביר להניח שתראו שם ג'וקים לעיתים קרובות יותר אם לא תאחסנו את הפריטים באופן הנכון. הג'וקים לרוב מסתתרים במהלך היום ויוצאים בלילה כדי לאכול ולהתרבות, לכן אם יש לכם סחורה רבה מחסן למשל, ייתכן שהם מסתתרים שם. הם אוהבים לחיות באזורים שמלאים בקופסאות קרטון, עץ ונייר.

    אם מדובר במסעדה או בית קפה, עליכם לדאוג לניקיון בכל עת, להיפטר מאריזות קרטון ולרוקן את פחי האשפה באופן קבוע. דאגו לנקות גם משטחי העבודה באופן קבוע ובמיוחד את מכונת הקפה, שאליה עלולים להימשך תיקנים גרמניים. אם זה יקרה, המכונה תהיה מוצפת בג'וקים, ויהיה צריך כמובן להדביר אותם.

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call