לוכד עכברים ברמת השרון

לוכד עכברים ברמת השרון – תוך שעה בבית או בעסק שלכם!

היתקלות במכרסם היא תמיד לא נעימה, ולא משנה איפה היא מתרחשת. רוב האנשים לא יודעים מה לעשות במקרה של מפגש עם עכבר או חולדה, אך בדיוק בשביל זה אנחנו כאן – חברת הדברה בטוחה.

אנחנו יכולים לשלוח אליכם לוכד עכברים ברמת השרון שיהיה אצלכם תוך פחות משעה ושיטפל לכם בבעיה מהשורש שלה, כך שנסייע לכם גם בפתרונות מניעה ונוודא שלא תצטרכו לראות עוד מכרסמים בביתכם שוב.

 

✔️ לכידת עכברים וחולדות בכל שעה ברמת השרון
✔️ הזמינו לוכד עכברים – 30 דקות הגעה!
✔️ מאתרים ומסלקים את העכבר או החולדה בזמן אמת
✔️ מדביר מוסמך ברישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ מספקים שירות בכל השכונות

 

להתייעצות והצעת מחיר נוחה ומשתלמת חייגו:
055-970-5878

לוכד עכברים ברמת השרון

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

    איך לוכד עכברים ברמת השרון תופס את העכבר?

    כל לוכד מחזיק בארגז הכלים שלו מספר אמצעים שמטרתם היא ללכוד את העכבר, בין אם בשיטה הומאנית ובין אם בשיטה קטלנית. לכל גישה יש את היתרונות והחסרונות שלה, וכאשר לוכד מטעמנו בא לבחור אחת, הוא שוקל את כל האפשרויות לעומק ומשקלל גם את מין העכבר, כמות הפרטים שככל הנראה מצויה במקום, וכמובן הסביבה שבה המכרסם חי. הנה השוואה של כמה מהשיטות הנפוצות ללכידת עכברים:

    שיטת לכידה יתרונות חסרונות
    לכידה ידנית

    משתמשים בכפפות או בלוכדן כדי לתפוס את המכרסם.

    מהירה וזולה – הלכידה מתבצעת תוך דקות ספורות. לא יעילה אם יש מספר עכברים בסביבה או אם לא יודעים איפה העכבר מסתתר.
    מלכודת קפיץ

    נסגרת על העכבר ברגע שהוא בא במגע עם הכף שעליה.

    זולה מאוד, ניתן להשתמש בה מספר פעמים והיא מחסלת את העכבר באופן מידי. עלולה לפצוע חיות מחמד וילדים סקרנים, ואינה הומאנית.
    מלכודת דבק

    לדבק יש ריח שמושך את המכרסם.

    קלה ליישום ושימוש – ריחה אינו רעיל. יש לה ריח מעט לא נעים, והיא לא נחשבת הומאנית.
    מלכודת כלוב

    הכלוב נסגר אחרי שהעכבר נכנס אליו.

    מלכודת הומאנית שמאפשרת לשחרר את העכבר, וניתן להשתמש בה שוב ושוב. מצריכה יותר ״מאמץ״, מאחר שיש לשחרר את העכבר בסביבה שמתאימה לו.

     

    מה עושים עם העכבר אחרי שתופסים אותו?

    אם העכבר נתפס על ידי מלכודת קפיץ או דבק, אתם תישארו עם פגר של עכבר שצריך יהיה לפנות. תוכלו להתקשר אלינו ונגיע לפנות אותו עבורכם. אם העכבר נלכד באופן ידני, אנחנו נשחרר אותו בטבע והרחק מביתכם. אם המכרסם נתפס במלכודת כלוב נצטרך לפנות אותו, לכן גם במקרה שכזה תצטרכו להתקשר אלינו.

     

    האם לוכד חולדות ברמת השרון משתמש בשיטות הומאניות?

    מצד אחד החולדות גדולות יותר מעכברים, ולכן קל יותר להבחין בהן כשמחפשים אותן ולפיכך קל יותר ללכוד אותן באופן ידני. עם זאת, במידה והחולדה מסתתרת ולא ניתן למצוא אותה, אפשר לתפוס אותה בשיטה הומאנית בכלוב, אך אם יש חולדה נוספת זה ככל הנראה לא יעבוד בפעם השנייה.

    לוכד חולדות ברמת השרון שמכיר את המכרסמים האינטליגנטיים האלה לעומק יודע שחולדה שראתה אחת אחרת לכודה, תלמד להיזהר מהמלכודת הזו, ולא משנה אם זו הייתה מלכודת הומאנית או קטלנית. לכן צריך להדביר חולדות לאט ובסבלנות, בעזרת רעלים ובאופן בטוח ואחראי.

     

    באילו טכניקות משתמשים כשעושים הדברת עכברים ברמת השרון

    הדברת עכברים היא שירות מעט מתקדם יותר שכבר נעשה במצב שבו המכרסמים הופכים לבעיה חוזרת ונשנית, או אם ידוע וברור שיש כמות גבוהה שלהם בבית. יהיה הרבה יותר יקר לפזר כמות גדולה של מלכודות, לפנות את הפגרים או העכברים שנתפסו ולהציב מלכודות מחדש – כך לאורך מספר שבועות.

    יעיל הרבה יותר להציב פיתיונות מורעלים בתוך תיבות האכלה, שהעכברים נמשכים אליהם, ניזונים מהם ומתים תוך יומיים עד ארבעה ימים. כך למעשה נפטרים מכל קהילת העכברים. טכניקה נוספת היא הדברה בביוב עם פיתיונות שמצופים בחומר אטום למים.

     

    כמה עולה הדברת חולדות ברמת השרון?

    עלות ההדברה תלויה בגורמים רבים, לרבות גודל השטח המודבר, כמות המכרסמים שמצויה בו ואפילו העונה שבשנה. אנחנו גובים לרוב מחירים שנעים בין 250-750 ש״ח, אולם במקרים מסוימים העלות יכולה להיות גבוהה יותר – למשל להדברה של סופרמרקט שלם. תוכלו להרים אלינו טלפון ולקבל הצעת מחיר ללא התחייבות, אותה ניתן ואף מומלץ להשוות להצעות של חברות אחרות על הדברה מקצועית ובטוחה. תגלו שאיתנו אתם יכולים לחסוך לא מעט.

     

    איך מוצאים לוכדי עכברים מומלצים?

    הדבר הראשון והחשוב ביותר שעליכם לעשות זה לחפש המלצות, אותן תוכלו לקבל מחברים או אפילו מגוגל. לאחר מכן חפשו חוות דעת וביקורות על החברות המומלצות שמצאתם, ולבסוף הרימו לכל אחת מהמומלצות ביותר טלפון ובקשו לקבל הצעת מחיר. זו שתיתן את ההצעה הזולה ביותר ותתחייב לזמן ההגעה המהיר ביותר (מה שחשוב לכם יותר) – היא החברה המומלצת בשבילכם.

     

    המובילים בלכידת עכברים – למה דווקא אנחנו?

    מאחורינו יש למעלה מ-15 שנות ניסיון בכל תחומי ההדברה, כשאנחנו מעסיקים מדבירים מומחים בתחומם, בעלי רישיונות בתוקף וידע עשיר ורחב בכל הנוגע למזיקים שבהם הם נלחמים. זה חשוב לנו, מכיוון שזה מאפשר לנו לשלוח אליכם מדביר שיוכל לא רק להיפטר מהעכברים, אלא גם להסביר לכם מדוע הם הגיעו דווקא אליכם ומה צריך לעשות כדי למנוע את הבעיה הזו להבא. זאת ועוד, המחיר שאנחנו גובים הוא הוגן, סמלי ותואם לשירות שאתם מקבלים, ואנחנו משתמשים אך ורק בשיטות בטוחות ששומרות עליכם ועל חיות המחמד שלכם בטוחים.

     

    תשובות לשאלות ששאלתם אותנו

    כמה עולה להדביר מכרסמים?

    הדברת מכרסמים אצלנו עולה 250 שקלים ויכולה להגיע גם עד ל-750 שקלים. המחיר משתנה על פי גודל השטח המודבר, כמות המכרסמים שמצויה בו ושיטת ההדברה הנבחרת.

    האם הדברת חולדות עם רעל מסוכנת לאדם או לחיות מחמד?

    לא. את רעל אנחנו מציבים בתוך תיבות האכלה נעולות ומאובטחות, לתוכן יכולים לחדור רק מכרסמים. אין שום סכנה שילדים או חיות מחמד יוכלו לגשת לרעל שבתוכן.

    איך לוכדים עכברים בשיטות הומניות?

    אפשר ללכוד את העכברים ביד ובעזרת לוכדן, או במלכודת כלוב. מלכודות קפיץ ומלכודות דבק אינן נחשבות הומאניות, והן גורמות למוות של המכרסם.

    כמה זמן לוקח להדביר חולדות?

    אם נעשה שימוש בפיתיונות רעילים, ייקח להם עד 4 ימים לעשות את העבודה. זה יכול לקחת גם הרבה פחות זמן – תלוי בכמות החולדות.

    המאמר נכתב על ידי ערן קיוותי

    מדביר מוסמך בעל רישיון שטח פתוח מספר 2093

    ערן קיוותי בעלים של חברת הדברה בטוחה חי ונושם את תחום ההדברה כבר למעלה מעשור, בעל רישיון הדברה מורחב למבנים ושטחים פתוחים, מבצע את כל סוגי ההדברות עם חומרים מאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה. מתן ייעוץ בתחום ההדברה לעסקים ומוסדות, שירות מכל הלב ומענה מקצועי לכל שאלה ללא התחייבות.

    מומחה להדברת כל סוגי המזיקים והמכרסמים

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call