לוכד עכברים ביבנה

לוכד עכברים ביבנה – במהירות ובאחריות

עכברים אולי נראים חמודים, במיוחד בסרטים או בטלוויזיה, אבל בפועל מדובר בבעל חיים שעלול לגרום נזקים ממשיים בבית, במשרד, בחנות ובעצם בכל מקום שבו יש בני אדם. אם נתקלתם בעכבר, או אם זיהיתם סימנים שמצביעים על נוכחות של מכרסם, כדאי להזמין מיד לוכד עכברים ביבנה, ועוד יותר כדאי להזמין את השירות מחברת הדברה בטוחה – בזכות המחירים נוחים, בזכות הזמינות הגבוהה ובעיקר בזכות המקצועיות שמבטיחה לכידה מהירה בכל מצב.

 

✔️ לוכד עכברים ביבנה מחיר החל מ-300 ש"ח
הגעה תוך 30 דקות
✔️ הנחת מלכודות עכברים מקצועיות בבית ובעסק
✔️ שירות לכידת עכברים וחולדות בדירה, בגינה, במחסן ובביוב 24/7
✔️ לוכד חולדות ועכברים מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו לטלפון:

לוכד עכברים ביבנה

איך מתבצעת הדברת עכברים ביבנה?

יש שתי שיטות אפשריות לטפל במכת עכברים: אופציה אחת היא לכידת עכבר באמצעות מלכודות מסוגים שונים והאופציה השנייה היא רעל. לכל דרך יש גם יתרונות וגם חסרונות והבחירה בין שתי האפשרויות היא בהתאם למיקום של העכברים ולכמות המשוערת שלהם.

אם למשל יש עכברים בגג רעפים, בדרך כלל יוצבו בו מלכודות. אם יש כמות גדולה של עכברים בכל הבניין, האופציה המועדפת תהיה במרבית המקרים הצבת תיבות האכלה ובתוכן רעל. תיבות ההאכלה בנויות כך שכלבים, חתולים ובעלי חיים אחרים לא יכולים להגיע למזון המורעל, אלא רק העכברים. עבור עכבר בודד או מספר מועט של עכברים בבית או במשרד ההמלצה תהיה מלכודת. הסיבה לכך היא שהרעל לא הורג את העכבר במקום, ולכן התוצאה עלולה להיות גופה של עכבר במקום נסתר מהעין, גופה שמרקיבה לאט לאט והופכת למפגע תברואתי.  לוכד עכברים 24 שעות ביבנה יציב את המלכודות בנקודות המדויקות ובכך ימנע מכם לחץ מיותר.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    השיטות השונות של הדברת חולדות ביבנה

    הטיפול בחולדות מחייב ניסיון רב, מקצועיות ובעיקר היכרות עם דרך החשיבה שלהן. חולדה היא מכרסם אינטליגנטי מאוד, וכמובן כזה שרוצה לשרוד, ולכן לכידת חולדה ביבנה בהצלחה אפשרית רק עם לוכד מטעם חברת הדברה מקצועית שיודע לאתר אותה ולחסום את כל נתיבי הבריחה שלה.

    אופציה נוספת של טיפול בחולדות היא פיזור רעל בתוך בורות הביוב. שיטה זו תיבחר במקרים שבהם ברור שמקור הגעת המכרסמים הוא הביוב (חולדות יודעות לשחות ולכן יכולות לעבור ממקום למקום גם דרך תעלות הביוב שמתחת לערים).

     

    למה עכברים וחולדות מגיעים לבתים ואיפה הם נמצאים?

    הדברת מכרסמים היא שירות מבוקש מאוד מסיבה פשוטה: שפע המזון הנגיש אצלנו בבתים וגם במשרדים, בחנויות ובעוד מקומות. המזון הזה גורם לעכברים ולחולדות להתגבר על החשש הטבעי שלהן מבני אדם ולהגיע למרחבי המגורים והעסקים שלנו.

    הימנעות מהשארת מזון חשוף תצמצם במידה ניכרת את הסיכוי להופעת עכברים וחולדות אצלכם בבית או בעסק, וגם איטום תקין מקטין את היקף הבעיה. בפרט חשוב להקפיד על איטום איכותי במקומות האהובים על העכברים והחולדות: עליות גג, מחסנים, המטבח, תעלות המזגן, מרפסות שירות ועוד.

     

    לוכד חולדות ביבנה – שירות 24/7

    חולדות לא נוהגות לתקוף בני אדם, אבל אם הן מרגישות מאוימות הן כן עלולות לנסות לנשוך כמנגנון הגנה עצמית. בהתאם כדאי מאוד לא לחכות אלא להזמין מיד לוכד חולדות ביבנה – עם חברת הדברה בטוחה מובטחת לכם הגעה מהירה בכל ימות השבוע לרבות שישי ושבת, ובכל שעות היממה.

    דגש נוסף הוא המקצועיות של הלוכד. לוכד חולדות מנוסה מכיר את מקומות המסתור של החולדות – מאחורי המקרר, מאחורי האסלה (ולפעמים גם בתוכה), בארונות שונים, במקומות שיש בהם בלגן, בתעלות המזגן, מאחורי תריסים ועוד – וכך הבעיה נפתרת במהירות.

     

    דוגמאות ללכידות עכברים וחולדות שביצענו בהצלחה ביבנה

    השירות מה עשינו? כמה גבינו?
    לכידה של חולדה במחסן של בית פרטי ביבנה הירוקה הבן הגדול של המשפחה זיהה את החולדה במחסן, ומיהר לסגור את הדלת. הלוכד תפס את בעל החיים באמצעות מוט מיוחד ולאחר מכן שחרר אותו בשטח פתוח מחוץ לעיר. כמו כן הוא הצביע על החרך בדלת שדרכו הסתננה פנימה החולדה 300 ש"ח
    עכברים בבניין של 4 קומות בשכונת נאות בגין הצבנו תיבות האכלה במקלט, בחדר האשפה ובחצר. לאחר פחות משבוע נפתרה בעיית העכברים בבניין 550 ש"ח
    חולדות בחנות בגדים החולדות הסתובבו בעליית הגג של החנות שמשמשת כמחסן. הצבנו מלכודות כלוב שמאפשרות הרחקת חולדות במקום להרוג אותן. לאחר ששתיהן נתפסו, שחררנו אותן מחוץ לעיר 350 ש"ח
    עכבר בדירת 3 חדרים במרכז העיר הגענו בשעת ערב מאוחרת לבית של זוג צעיר ותינוקת שחששו מאוד מנוכחותו של העכבר. איתרנו אותו מסתתר מאחורי מכונת הכביסה ולכדנו אותו 300 ש"ח

     

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call