לוכד עכברים בחיפה

לוכד עכברים בחיפה בשיטות הומניות – שירות 24/7

מחפשים לוכד עכברים וחולדות בחיפה? סובלים מנזקי רכוש וממפגשים לא נעימים באמצע הלילה עם עכבר או עכברוש? הזמינו עכשיו לוכד עכברים בחיפה מחברה הדברה בטוחה ותיהנו משקט נפשי ומבית נקי ממכרסמים.

יש שיטות שונות ללכידת עכברים, אנחנו דוגלים בשיטות הומניות וירוקות ללא גרימת סבל למכרסמים, ובלי לגרום נזקים לסביבה. העכברים מפיציפ מחלות ומעבר לכך הם עלולים לגרום לנזקי רכוש ותשתיות קשים בגלל יכולת הכרסום שלהם. לכן, אם מגלים סימני עכברים בבית, במשרד או בכל מקום אחר – מומלץ להזמין מיד מדביר מוסמך ומנוסה המתמחה בלכידת עכברים.

 

✔️ לוכד עכברים בחיפה מחיר מ-300 ש"ח
✔️ אחריות בכתב – מתחייבים ל-100% לכידה
✔️ שירות לכידת עכברים בחיפה בבית, בגינה, במחסן ובביוב
✔️ שירות מהיר מעכשיו לעכשיו – 30 דקות הגעה (גם בלילה)
✔️ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ הזמינו לוכד חולדות בחיפה ושחרור בטבע
✔️ הנחת מלכודות עכברים מקצועיות בבית ובעסק

 

לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:

לוכד עכברים חיפה

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

    לכידת עכברים בחיפה – השיטה הבטוחה ביותר לאדם ולסביבה

    מכרסמים כמו עכברים וחולדות נחשבים למזיקים לאדם ולרכוש, הם עלולים לגרום לנזקים ממשיים כמו השמדת יבולי חקלאים, השמדת תוצרת חקלאית ומוצרי מזון, כרסום כבלי חשמל ועוד. בסביבה העירונית ובעיר כמו חיפה ניתן למצוא עכברים וחולדות בעיקר בקומות הראשונות של בתי מגורים משותפים ובבתים פרטיים וצמודי קרקע, המכרסמים הנפוצים אוהבים גם מקומות מסתור בעסקי מזון כמו מכולת, מסעדה, בית קפה, סופר וכיוצא בזה.

    כדאי לדעת כי בעבר הלא רחוק רב המדבירים השתמשו בפיתיונות רעילים לצורך הדברת עכברים. כיום מבצעים הדברה ביולוגית בשטחים פתוחים ובשדות חקלאיים או לוכדים את העכברים באמצעות מלכודות שונות. שירות לכידת עכברים בחיפה על ידי מדביר מנוסה מחברתנו מתחיל בביקור בבית הלקוח, המדביר מזהה את סוג המכרסם, מאתר את מסלול ההליכה של העכבר ומציב מלכודות לאורך המסלול.

    בנוסף, המדביר המנוסה מפזר חומרים בעלי ריח שגורמים לעכברים לצאת ולברוח ממקומות המסתור שלהם והמכרסמים נסים ישירות לתוך המלכודת. לאחר לכידת העכבר במלכודת המדביר ישחרר את המכרסם בחיק הטבע, הרחק מאזורי המגורים בחיפה.

     

    לכידת חולדה באמצעות מלכודת דבק במטבח בחיפה בשכונת בת גלים

    לכידת חולדה בחיפה באמצעות מלכודת דבק

    לוכד עכברים בחיפה והסביבה 24 שעות ביממה (כולל לכידת חולדות)

    עכברים וחולדות הם מכרסמים הפעילים בעיקר בשעות הלילה, הם חודרים לבית כדי לחפש שאריות מזון. המכרסמים מסתתרים במקומות מסתור שונים ברחבי הדירה או הבית, עכברים וחולדות אוהבים בעיקר מקומות כמו ארונות מטבח, גגות רעפים, מזווה עמוס במזון, וניתן למצוא אותם גם מאחורי המקרר והמדיח.

    בסביבה העירונית אפשר למצוא עכברים וחולדות בעסקי מזון שונים, בעיקר חנויות מזון, מינימרקט, מטבחי מסעדות ובתי קפה, קיוסקים וכו'. העכברים לא מבקשים רשות מתי להופיע בבית או בעסק, לכן אם מזהים מכרסמים חשוב לטפל מיד בבעיה, ודרכנו אפשר להזמין לוכד עכברים בחיפה 24 שעות ביממה, השירות ניתן גם בסופי שבוע וחגים.

     

    לכידת עכברים – שוברים את המיתוס של פיתיון מגבינה צהובה

    חלפו הימים בהם המדבירים ריססו בתים ועסקי מזון בחומרים כימיים רעילים. גם במלכודות לא באמת משתמשים בגבינה צהובה אלא בחומרים מיוחדים המושכים את העכברים ממקומות המסתור שלהם. חשוב לדעת כי פיזור פיתיונות רעילים או ריסוס כימי לא מומלצים מהסיבה שהעכבר המורעל בורח למקום מסתור שקשה לאתר, והפגר שלו נרקב ומהווה סיכון תברואתי חמור המלווה בריח בלתי נסבל.

    לכן, כאשר אתם מזמינים לוכד עכברים בחיפה חשוב לברר מראש מהן שיטות העבודה שלו, וכמובן עדיף תמיד לבחור בהדברה ירוקה ובלכידת העכברים במלכודות.

     

    לוכד חולדות בחיפה במחירים שווים לכל כיס

    לכידת חולדה בחיפה כדאי להשאיר רק לאנשי המקצוע המנוסים. יש הבדל משמעותי בין לכידת עכבר ללכידת חולדה, מאחר וחולדות עלולות לתקוף ולנשוך. החולדות מהוות סיכון תברואתי חמור כיוון שהן מפיצות מחלות מסוכנות לאדם ולחיות המחמד, הן גם עלולות לגרום לנזקי רכוש קשים מאוד.

    מומלץ להזמין לוכד חולדות בחיפה רק דרכנו בגלל הניסיון הרב ושיטות העבודה היעילות והבטוחות. לוכד חולדות מטעמנו יגיע אליכם כדי לזהות את המכרסם, לאתר את מסלול ההליכה של החולדה ולהציב מלכודות קפיץ ומלכודות אחרות. יש מצבים בהם הלוכד משתמש בלוכדן ייעודי במקום.

    לאחר פיזור מלכודות לאורך מסלול ההליכה של החולדה, בדרך כלל לאורך הקירות, המדביר יציב מלכודות ויבקר בבית הלקוח מספר פעמים עד שהחולדה נלכדת.

     

    לוכד חולדות מוסמך – שירות 24 שעות

    אנו מציעים שירות לכידת חולדות 24 שעות לתושבי חיפה והסביבה. לוכד חולדות מציב מלכודות לאורך מסלול ההליכה, אלו מלכודות קפיץ, פח או דבק שאינן ממיתות את המכרסם, יש גם מלכודות חשמליות ומלכודות כלוב הומניות. לאחר שהחולדה נלכדה במלכודת, המדביר שלנו יפנה את הכלוב וישחרר את החולדה הרחק בטבע או ישליך את הפגר לפח.

    המחיר ללכידת עכברים וחולדות בחיפה נע בין 300 ₪ ל-750 ₪, המחיר משתנה בהתאם לכמות המכרסמים, מורכבות העבודה, גודל השטח ושיטת הלכידה.

     

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call