לוכד עכברים בחדרה

לוכד עכברים בחדרה – פעולה יעילה ואנושית

אנשים רבים מפחדים מעכברים וחולדות, ואפילו עצם המחשבה על חולדה בבית או עכבר במשרד מייצרת צמרמורת בלתי נשלטת ואי שקט משמעותי. בנוסף המכרסמים שחיים גם במרחבים העירוניים עלולים להעביר מחלות שונות, ולפגוע בציוד שיש במרחבי המגורים שלנו, בעסקים ובחנויות. המסקנה המתבקשת: בכל מקרה שבו מזהים עכברים וחולדות, או שאפילו יש "רק" סימנים לכך שהם נמצאים בקרבתכם, כדאי להזמין מיד לוכד עכברים בחדרה – רצוי איש מקצוע בעל ניסיון מגוון ואישור מטעם המשרד להגנת הסביבה. זמינות ואמינות הן עוד תכונות הכרחיות, וגם מחיר הוגן הוא שיקול – עם חברת הדברה בטוחה מובטחת לכם גם לכידה מהירה, גם פעולה אנושית וגם עלות אטרקטיבית.

✔️ הזמינו לוכד עכברים בחדרה מחיר החל מ-300 ש"ח
✔️ מדביר מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
✔️ שירות לכידה מקצועי עם מלכודות מיוחדות בבית ובעסק שלכם
✔️ ניתן להזמין לוכד חולדות בחדרה בכל ימות השבוע 24/7
✔️ 100% הצלחה בתפיסת החולדה או העכבר
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:
055-970-5878

לוכד עכברים בחדרה

למה מגיעים מכרסמים לבתים או עסקים בחדרה?

עכברים וחולדות מגיעים לבית אליעזר, גבעת אולגה, נחליאל, עין הים, שכונת האוצר, שכונת הפארק, מרכז העיר ושאר אזורים בחדרה במסגרת חיפושיהם אחרי אוכל. מבחינה זו, בני האדם הם נכס איכותי מאוד עבור מכרסמים בזכות שפע המזון הזמין עבורם.

במקומות שבהם יש גם מקום מסתור מוצלח – למשל ארונות מטבח, סדק בקיר, עלית גג, מחסן מבולגן ועוד – העכברים והחולדות יכולים להתמקם בנחת, לצאת לגיחות הצטיידות באוכל ואפילו להתרבות. רק פעולה מהירה ונחרצת של לוכד עכברים מומלץ בחדרה תמנע את המפגע.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    מה ההבדלים בין עכברים לבין חולדות?

    עכבר הוא בעל חיים קטן מאוד: האורך שלו ללא הזנב הוא בין 6 ל-9 ס"מ, בערך כמו אורך של אצבע ממוצעת של אדם בוגר. חולדה לעומת זאת גדולה יותר והאורך שלה יכול להגיע גם ל-30-40 ס"מ.

    עוד הבדל שכדאי לקחת בחשבון הוא שחולדות יודעות לטפס על קירות (אם הם לא חלקים לגמרי) ולכן יכולות להופיע פתאום גם בדירות בקומות גבוהות יחסית. לחולדה גם יכולת לשחות, ולכן יש מקרים – אמנם נדירים – שבהם עלולה חולדה להגיח מהאסלה. עכברים, בגלל הממדים הקטנים שלהם, עלולים להגיע גם אל תעלות המזגן כדי למצוא מסתור – ולגרום שם לנזקים (להזמנת לוכד עכברים הקליקו כאן).

    הבדל נוסף הוא שחולדות, אם הן מרגישות מותקפות, עלולות לנשוך. בהתאם ההמלצה היא להיעזר בשירות לכידת חולדה בחדרה ולא לנסות לתפוס אותה בעצמכם. העכברים פחדנים יותר וכמעט תמיד יברחו אם ייתקלו באדם, וגם אליהם לא כדאי להתקרב.

     

    שיטות מומלצות ושיטות לא מומלצות ללכידת עכברים וחולדות בחדרה

    שיטה לא מומלצת אחת היא פיזור רעל. הסיבה לכך היא שהעכבר או החולדה לא מתים במקום, ולכן התוצאה עלולה להיות פגר במקום שאי אפשר לראות – עד שהוא הופך למפגע ריח וסכנה תברואתית.

    עוד שיטה לא מומלצת היא מלכודת דבק. במקרה של עכברים מדובר במוות אכזרי מאוד ובייסורים קשים, ובמקרה של חולדה – היא יכולה להשתחרר מהמלכודת.

    השיטות המומלצות הן מלכודת קפיץ, מלכודת חשמלית ומלכודת כלוב. שתי הראשונות מחסלות מיד את העכבר או החולדה, ולכן הן לא נחשבות להומאניות. בשיטה השלישית המכרסמים נשארים בחיים והלוכד חוזר, לוקח אותם איתו ומשחרר אותם בשטח פתוח (כמובן רחוק מבני אדם). בחלק מהמקרים לוכד חולדות בחדרה יכול להשתמש גם בלוכדן ייעודי כדי לתפוס את החולדה ולקחת אותה איתו (להזמנת שירות לוכד חולדות מקצועי לחצו כאן).

     

    מה עלות השירות של לוכד עכברים בחדרה?

    עלות לכידה של עכבר בחדרה היא החל מ-250 ש"ח כשיודעים את מיקומו של העכבר, והחל מ-280 ש"ח כשלא ידוע המיקום. עלות לכידת החולדות היא החל מ-250 ש"ח כשיודעים איפה היא, והחל מ-350 ש"ח כשלא יודעים איפה היא. גם במקרים המורכבים, כולל ביקור נוסף כדי לפנות את הפגרים או לקחת את העכברים וחלדות שבכלוב, המחיר יהיה עד 500-650 ש"ח.

    כשנדרש שירות דחוף של לוכד עכברים 24 שעות בחדרה כולל בסוף השבוע או בחג, המחיר יהיה מעט גבוה יותר – אבל מצד שני התמורה, שקט נפשי אמיתי, כמובן מצדיקה את ההשקעה. עוד כדאי להזכיר שעל כל לכידה בחדרה עם חברת הדברה בטוחה תקבלו אחריות מלאה.

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call