לוכד עכברים בבת ים

לוכד עכברים בבת ים – להיפטר מהמפגע בזמן קצר במיוחד

עכברים וחולדות הם מטרד חמור כשהם מגיעים לבית או לעסק בבת ים. במרחבי המגורים הם מונעים מבני הבית לישון בשקט, והעכברים עלולים גם להעביר מחלות, ואילו בבתי העסק המכרסמים עלולים להבריח את הלקוחות וגם להוביל לשלילת רישיון העסק. חברת הדברה בטוחה מספקת את הפתרון הנכון במצבים האלה – עם שירות לכידת עכברים וחולדות 24/7, באחריות מלאה ובמחיר אטרקטיבי.

✔️ לוכד עכברים בבת ים מחיר החל מ-300 ש"ח
הגעה תוך 30 דקות
✔️ הנחת מלכודות עכברים מקצועיות בבית ובעסק
✔️ שירות לכידת חולדות ועכברים בבת ים בבית, בחצר, במחסן ובביוב 24/7
✔️ לוכד חולדות ועכברים מוסמך עם רישיון המשרד להגנת הסביבה
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:
לוכד עכברים בבת ים

מקומות המסתור האהובים על עכברים וחולדות בבת ים

אחד האתגרים העיקריים של לוכד עכברים בבת ים הוא למצוא את מקומות המסתור שלהם. עכברים עלולים להתחבא במקומות שונים בבית – למשל בעליית הגג, במטבח (מאחורי המקרר או בפינות חבויות בארון), באמבטיה, במרפסת שירות ובמיוחד אם יש שם בלגן שמייצר מחבוא אפקטיבי ואפילו בתעלות המזגן מוצאים לא פעם עכברים. חולדות יודעות לשחות, ולכן כבר היו מקרים שבהם הן הגיחו מהאסלה אחרי ששחו בביוב.

באופן עקרוני מכרסמים מגיעים למקומות שבהם נמצאים בני אדם במסגרת חיפוש אחרי אוכל. מומלץ שלא להשאיר מזון שעשוי להיות זמין עבורם.

 

    לקבלת הצעת מחיר וייעוץ בחינם חייגו: 055-970-5878 או השאירו פרטים

     

    המקרים שבהם מזמינים לוכד עכברים בבת ים

    בכל מקרה שבו יש חשש להימצאות עכברים או חולדות, בבית או בעסק, מומלץ להזמין איש מקצוע. כמובן שאם ראיתם בעיניים מכרסם, זה הזמן להזעיק מיד לוכד עכברים מומלץ בבת ים.

    כאמור גם החולדות וגם העכברים מיומנים מאוד בלמצוא מקומות מסתור בכל מקום. יחד עם זאת ישנם סימנים שמעידים על האורחים הלא רצויים. סימן אחד בולט במיוחד הוא גללים. העכברים משאירים גללים קטנים, בערך בגודל של גרגר אורז, ובצבע כהה. החולדה משאירה גללים בגודל של חרצני זיתים וגם הם בגוון כהה. אם נתקלתם בגללים, המשמעות היא שיש לכם מבקרים לא מוזמנים, ובפרט אם התופעה חוזרת על עצמה.

    גם סימני שיניים קטנות הם הוכחה לנוכחות של עכברים וחולדות. בהקשר זה כדאי לדעת שעכברים חייבים כל הזמן לחדד שיניים, ולכן אפשר לראות סימנים על כבלי חשמל, אריזות מסוגים שונים, רהיטים ועוד.

    עוד סימן הוא הרעש שמשמיעים המכרסמים כשהם יוצאים בלילה לחפש מזון, ובמקרים רבים פשוט מרגישים אותם ויודעים שהם שם – וכדי לסלק את המטרד כדאי לפנות אל חברת הדברה בטוחה שצברה ניסיון נרחב מאוד בתחום זה.

     

    האסטרטגיה של לוכד חולדות בבת ים

    חולדות הן בעלי חיים אינטליגנטיים מאוד. הן יודעות לזהות מראש סיכונים אפשריים מבחינתן, ומצליחות להתחמק מהם. בהתאם לוכד חולדות בבת ים חייב קודם כל לגבש אסטרטגיה מדויקת.

    כדי להבטיח – וגם לקיים – לכידה מהירה, השלב הראשון יהיה איסוף מידע לגבי החולדה הספציפית שהגיעה אליכם לבית או לעסק. לאחר מכן איש המקצוע לומד את השטח, וכך מאתר את כל מסלולי התנועה שבהם בוחרת החולדה. בשלב הבא כבר אפשר למקם את המלכודות – ולדעת בוודאות שהחולדה לא תצליח לחמוק מהן.

    באופן דומה חשוב לפעול גם כאשר רוצים להדביר עכברים.

     

    איך נפטרים ממכרסמים בבת ים?

    יש שתי דרכים להיפטר מחולדות ועכברים: הדרך הראשונה היא להציב מלכודת כלוב. לאחר שהמכרסם נתפס בתוכה, הלוכד חוזר ולוקח איתו את הכלוב – ומשחרר את בעל החיים בשטח פתוח, הרחק מבני אדם.

    הדרך השנייה לבצע לכידת חולדה בבת ים או עכבר היא להמית אותם. כשמשתמשים במלכודת חשמלית או במלכודת קפיץ, המוות הוא מידי ובעל החיים לא סובל. מלכודת דבק עלולה לגרום לייסורים קשים ולגסיסה איטית ולכן אינה מומלצת.

     

    זמינות גבוהה ואמינות ללא פשרות

    חברת הדברה בטוחה מציעה שירות מקצועי להפליא בזמינות גבוהה מאוד – לוכד עכברים 24 שעות בבת ים שמגיע גם ביום וגם בלילה, כולל בסופי שבוע ובחגים, בהתראה קצרה – הכל כדי שתוכלו לישון בשקט או כדי שתוכלו להפעיל את העסק בלי דאגות.

    מרכיב נוסף בשירות שעליו החברה לא מתפשרת הוא אמינות. בהתאם תקבלו אחריות על הלכידה, שתורמת כמובן גם היא לראש השקט.

    אנחנו פה בשבילכם, השאירו פרטים ותגלו חוויית שירות אחרת

      whatsapp
      להצעת מחיר אטרקטיבית חייגו:
      📞 055-970-5878
      whatsapp
      call